+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z ręcznym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z ręcznym  (Przeczytany 30586 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
siemion22
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Seat Cordoba SXE 1,6 ALM 1999

« Wtorek, 16.05.2006, 17:33:39 - NIEPRZECZYTANA »

Siemka,mam pytanie co może być przyczyną że nie odbija na tylnym lewym kole po spuszczeniu ręcznego to cięgno do którego jest podczepiona linka przy bębnie,stało mi sie to niedawno a objawiło się tym że musze mo cno ciągnac dzwignie od recznego ,na prawym kole dziala normalnie a na lewym ni odbija.
Zapisane

Cordoba 1,6 SXE 99
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 16.05.2006, 18:36:08 - NIEPRZECZYTANA »

albo linka w płaszczu jest zapieczona, albo do czyszczenia i przesmarowania uklady ręcznego w bębnie
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 16.05.2006, 18:43:01 - NIEPRZECZYTANA »

Majzel , młot - kilka razy w bęben lewy i powinno pomóc.
I pamietaj : " Bez majzla i młota, to ch**, nierobota " :!:  :!:  :!:

 :chytry:  :ok:
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

prodrive
Gość



« Odpowiedz #3 - Wtorek, 16.05.2006, 23:14:29 - NIEPRZECZYTANA »

tylko jak pojedziesz do mechanika on zaraz ci powie "panie tu trzeba wszystko wymienic"
wic lepiej jak masz male pojecie w wekendzic z piwkiem spokojnie poczysc sobie wszystko .nikt nie zrobi ci tak jak bys sam sobie zrobil :)
Zapisane
maly
Gość



« Odpowiedz #4 - Niedziela, 22.04.2007, 20:57:13 - NIEPRZECZYTANA »

ja ostatnio mialem dokladnie tak samo nie odbijala linka w lewym kole i okazalo sie ze pancerz byl przerdzewialy i ocieral o linke i nie odbijala zabralem sie za to i olazalo sie ze musze teraz wymienic linke tylko nie wiem czy linka jest w czlosci czy mozna dostac lewa lub prawa
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 22.04.2007, 22:46:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "maly"
nie wiem czy linka jest w czlosci czy mozna dostac lewa lub prawa
linki sa 2
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
maly
Gość



« Odpowiedz #6 - Środa, 25.04.2007, 19:53:15 - NIEPRZECZYTANA »

czyli mozna kupic osobno lewa i prawa??????????????
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #7 - Środa, 25.04.2007, 20:06:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "maly"
czyli mozna kupic osobno lewa i prawa??????????????
TAK
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
marcinb Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: BYTOM
Samochód: Cordoba 97 AEX 1.4

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 16.08.2007, 06:33:50 - NIEPRZECZYTANA »

Mój ręczny bierze bardzo wysoko, mam jeszcze dobre szczęki, w jaki sposób można podciągnąć linke z ręcznego żaby brał nisko ?
Zapisane

marcin
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 16.08.2007, 10:53:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "marcinb"
w jaki sposób można podciągnąć linke z ręcznego żaby brał nisko ?


regulację masz ukrytą pod tunelem srodkowym w tylnej jego częsci
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 16.08.2007, 10:56:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "marcinb"
Mój ręczny bierze bardzo wysoko, mam jeszcze dobre szczęki, w jaki sposób można podciągnąć linke z ręcznego żaby brał nisko ?

  :rock: Podnieś mieszek na dźwigni ręcznego i masz widoczne 2 zakończenia linek. zaciągnij na 3 ząbek i dokręć nakrętki aż linki się naciągną. Nie przedobrzyj z nacągiem aby po zwolnieniu dźwigni ręczny nie hamował nadal. :papa:
Zapisane

stan
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 16.08.2007, 11:06:40 - NIEPRZECZYTANA »

Najlepiej do tego podnieść tył samochodu i sprawdzać jak się kręcą koła.
Zapisane

punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 16.08.2007, 19:07:01 - NIEPRZECZYTANA »

No i zobacz pod autem czy czasem nie masz przetartych linek od ręcznego - ja tak mam i chyba żadna regulacja tu nie pomoże. I tak mam je wymienić z całym tylnym hamowaniem.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

marcinb Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: BYTOM
Samochód: Cordoba 97 AEX 1.4

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 19.08.2007, 11:05:35 - NIEPRZECZYTANA »

Już wszystko OK, zrobiłem jak polecił kolega Stan,
Cytat: "Stan"
Podnieś mieszek na dźwigni ręcznego i masz widoczne 2 zakończenia linek. zaciągnij na 3 ząbek i dokręć nakrętki aż linki się naciągną. Nie przedobrzyj z nacągiem aby po zwolnieniu dźwigni ręczny nie hamował nadal.
Więc koszty 0zł. Wielkie podziękowania dla Stana
Zapisane

marcin
tomuus Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Józefów
Samochód: Ibi 2001r 1,9 SDI

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 23.08.2007, 16:32:04 - NIEPRZECZYTANA »

a jak tao sprawdzic? zdejmuje kolo i powinno byc widac czy trzeb ajakiej skomplikowanej operacji?? pozdrawiam
Zapisane

...ctG team Józefów
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z ręcznym
Skocz do: