Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Problem z ręcznym
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z ręcznym (Przeczytany 28552 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
punchoo
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX
WWW
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #15 -
Czwartek, 23.08.2007, 16:50:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wydaje mi się , ze trzeba zdemontować - więcej niż koło jeżeli masz bębny
Zapisane
Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać
- SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX
- HONDA Civic IX 1.8 '14
Stan
Użytkownik
Offline
Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #16 -
Piątek, 24.08.2007, 08:38:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "tomuus"
a jak tao sprawdzic? zdejmuje kolo i powinno byc widac czy trzeb ajakiej skomplikowanej operacji?? pozdrawiam
:rock: Można zobaczyć stan okładzin (grubość) ale trzeba po dostaniu się pod auto, wypatrzyć dość mały otwór od wewnętrznej strony osłony. Szukać po obwodzie mniejwięcej na obwodzie spodziewanych szczęk. Może to być niewystarczająca diagnoza z tym stanem szczęk ponieważ mogła ulec zapieczeniu dźwignia ręcznego przy szczęce. Tego już nie zobaczysz bez zdejmowania bębna. Stawiam jednak na wymianę linek.
Zapisane
stan
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #17 -
Środa, 06.02.2008, 17:25:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
>>> Wymiana linek hamulca ręcznego <<<
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
punchoo
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX
WWW
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #18 -
Środa, 06.02.2008, 17:29:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
2 pytania - nie jestem jakimś znawcą tematu ale nurtują :
1. Dlaczego ręczny ma łapać dopiero na 3 ząbku
2. Co Ci zajęło 3h ??? przecież to chyba 1h góra - roboty
Zapisane
Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać
- SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX
- HONDA Civic IX 1.8 '14
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #19 -
Środa, 06.02.2008, 17:36:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: punchoo
1. Dlaczego ręczny ma łapać dopiero na 3 ząbku
2. Co Ci zajęło 3h ??? przecież to chyba 1h góra - roboty
1. bo jak bedzie lapal od razu to bebny beda swiecic w nocy
musi byc zachowany luz.
2. przeczytaj instrukcje to sie dowiesz - jak bym mial podnosnik to by poszlo szybciej... no i wszystko robilem sam.
Moze w 2 osoby i szerokim garage lub na powietrzu by poszlo szybciej. Jak z 1 strony mam dobry dostep to z 2-giej jest ciasno i czasami lepiej przestawic samochod.
«
Ostatnia zmiana: Środa, 06.02.2008, 17:40:00 wysłane przez raby
»
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Gizmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #20 -
Środa, 06.02.2008, 20:33:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
Punchoo to nie jest takie hop-siup mi samo zlozenie do kupy bebna i zalapanie sprezynek zajelo sporo czasu a i tak zostaly czesci ze srodka
potem znowu rozbiorka i znalazlem miejsce na graty co zostaly ale znowu czas.
Zapisane
Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #21 -
Środa, 06.02.2008, 22:09:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: punchoo
2. Co Ci zajęło 3h ??? przecież to chyba 1h góra - roboty
A wypicie kilku browarów przy takiej robocie też zajmuje trochę czasu
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
Dark_1984
:))
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: Ibiza 1.4MPi Signo 2002 (99-02) AKK
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #22 -
Środa, 14.05.2008, 17:06:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
a ja mam takie pytanko..czy przy wymianie szczek w bebnach..ewentualnie bebnow koniecznie trzeba wymienic "zestaw" sprezynek..? czy nie ma problemu jak sie uzyje te ktore sa .."stare"?
Zapisane
Ibiza 1.4MPi Signo 2002 (99-02) AKK
Black Magic
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #23 -
Środa, 14.05.2008, 17:31:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Dark_1984 Środa, 14.05.2008, 17:06:28
a ja mam takie pytanko..czy przy wymianie szczek w bebnach..ewentualnie bebnow koniecznie trzeba wymienic "zestaw" sprezynek..? czy nie ma problemu jak sie uzyje te ktore sa .."stare"?
nie wymienia sie ich
a w zestawie i tak nie dostaniesz
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6966.0
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
dominik28
Świeżak
Offline
Samochód: seat cordoba 97 1.6
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #24 -
Wtorek, 03.08.2010, 15:35:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witajcie mam problem z wymianą tych linek a może nie dokładnie problem ale zaciąłem się w jednym miejscu. Linki zdemontowałem z zacisków i ręcznego ale za diabła nie mogę oddzielić tej krętej aluminiowej rurki od linki. Niewiem czy dobrze zrobiłem ale wyciągnąłem ją z auta. W tym opisie
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6973.0
pod punktem 8 jest zdjęcie właśnie tego pancerza wchodzącego w ta rurke. Na zdjęciu widać że ta tulejka na pancerzu jest metalowa a umnie plastikowa no i problem w tym że mi się urwała a reszte zostało w środku i linki z tej aluminiowej rurki nie mogę wyciągnąć. Co w takim przypadku można zrobić. Pytałem si w sziku i taka rurka niby jest dostępna ale dopiero na zamuwienie no i cena za sztuka 30 zł
Zapisane
eMKa
Użytkownik
Offline
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #25 -
Czwartek, 30.09.2010, 08:19:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam.Miałem ten sam problem,brał mi za wysoko.Zdemontowałem osłonę i podciągnąlem go tak jak pisaliście.Ale nie w tym problem,mianowicie zauważyłem ostatnio,że od strony kierowcy linka pod samochodem jest niżej niż z drugiej strony.Mam w związku z tym pytanie...czy są tam jakieś zaczepy z których mogła ona wyskoczyć,czy po prostu coś urwałem?
Zapisane
Gizmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #26 -
Czwartek, 30.09.2010, 08:35:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
prawdopodobnie jest taki drucik, ucho, mogło wyskoczyć, mogło skorodować i pęknąć,
trzeba wejść zobaczyć, jak nie będzie do czego to taśmą typu tytyrytka podczep pod coś trwałego
Zapisane
Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
eMKa
Użytkownik
Offline
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #27 -
Czwartek, 30.09.2010, 08:53:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak dziś zrobię,tylko jeszcze coś.Ona jest dosyć mocno naprężona,mam ją docisnąć na siłę,czy najpierw poluzować śruby pod plastikową osłoną wewnątrz.
Zapisane
Gizmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #28 -
Czwartek, 30.09.2010, 09:02:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie, nic nie kręć, najpierw spróbuj ja po prostu podwiesić, ona jest w pancerzu, więc jest sztywna, zacznij od podwozia, tam gdzie zwisa spróbuj ją docisnąć o przyczepić jakkolwiek
żeby była na poziomie tej z drugiej strony.
Zapisane
Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
eMKa
Użytkownik
Offline
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE
Odp: Problem z ręcznym
«
Odpowiedz #29 -
Czwartek, 30.09.2010, 09:07:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzięki serdeczne.Tak zrobię Pozdro.
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Problem z ręcznym
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...