+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja» Problem z klima
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z klima  (Przeczytany 202100 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #210 - Piątek, 07.05.2010, 18:45:30 - NIEPRZECZYTANA »

Idz po aliminiowych rurkach od klimy w przegrodzie silnika, to go znajdziesz.
Moze być przykręcony do  filtru/pochłaniacza wilgoci w obiegu klimy.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #211 - Sobota, 22.05.2010, 16:02:59 - NIEPRZECZYTANA »

jest możliwość naprawienia nieszczelnośc na chłodnicy bez zdejmowania jej? choćby rozwiazanie doraźne,
bo padła mi roczna chłodnica;/ i nie chce znów bulić za nową i rozbierać cały przód auta.
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #212 - Sobota, 22.05.2010, 16:45:03 - NIEPRZECZYTANA »

bez zdejmowania raczej marne szanse, powiedz jakiej firmy tak szybko CI padła, bo mnie niedługo też chyba czeka wymiana, ewentualnie regeneracja :/
Zapisane

Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #213 - Niedziela, 23.05.2010, 10:31:15 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie nie wiem jakiej firmy bo ten gość co mi ją kupował odrazu zakładał i zapomiałem
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #214 - Niedziela, 23.05.2010, 11:52:36 - NIEPRZECZYTANA »

mi proponowali NIESSENS, cena do astry 630 zł, a Twoja ile kosztowała?
Zapisane

Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #215 - Niedziela, 23.05.2010, 12:20:24 - NIEPRZECZYTANA »

no moja kosztowała 300zł także nie dużo,
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #216 - Wtorek, 25.05.2010, 09:31:19 - NIEPRZECZYTANA »

Dorzucam mój problem:

W zeszłym roku spadło ciśnienie czynnika chłodzącego (roczne auto). ASO napełniło czynnikiem z barwnikiem fosforyzującym. Po kilku dniach wróciłem do nich i nie stwierdzili nieszczelności. Dziś, po kolejnym roku klima nie chłodzi. Jak się przysłuchać to klika jakiś przekaźnik i siła nadmuchu "pulsuje", a to ciut mocniej, a to słabiej. To chyba nie jest normalne, żeby w rok zeszło ciśnienie?

Gwarancja idzie ku końcowi i chciałbym wiedzieć co może być, żeby mi wszystko sprawdzili. Poproszę o kolejny test szczelności, ale co jeszcze?

No to jestem po wizycie w ASO.
Brakowało czynnika. Znowu!!!
Sprzęt od klimy nie stwierdził nieszczelości.
Napełnili kontrastem, ale pewnie nieszczelności nie znajdą, bo za wolno ubywa.

Zapytałem co z tym można zrobić. Odpowiedzieli, że nic... :o
Podobno nie ma podstaw do udowodnienia SEAT'owi, że coś jest z klimą nie tak...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #217 - Wtorek, 25.05.2010, 10:43:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tchopz
Napełnili kontrastem, ale pewnie nieszczelności nie znajdą, bo za wolno ubywa.
no to u mnie tak samo... po tygodniu ubyło 50 gram, u mnie prawdopodobnie jest do wymiany/regeneracji chłodnica, bo opel tak ją umieścił, że każdy kamień wali właśnie w nią :/
Zapisane

Smerfetka Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warmińsko-mazurskie
Samochód: Ibiza 1,4 AKV, 1999

« Odpowiedz #218 - Czwartek, 27.05.2010, 21:12:57 - NIEPRZECZYTANA »

tchopz, u mnie też ubywa powoli i też nabiłam z kontrastem. Kupiłam na alledrogo lampę uv i przy sprężarce na wężach co wchodzą jest jakaś uszczelka i tam powolutku ubywa. Jest opalizujca obwódka. A właśnie na maszynie magik nie stwierdził, żeby klima była nieszczelna bo ładnie przeszła próbę ciśnieniową. Myślę, że u Ciebie po kontraście też coś wyjdzie... Nie ma się co poddawać :-) No ale rocznik mojega auta inny  :-[
Zapisane

tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #219 - Piątek, 28.05.2010, 07:36:41 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki Smerfetka,

chyba podjadę do nich i sam zajżę pod auto.
Tak jak pisałem, poprzednio też był kontrast i niczego nie zauważyli... Albo nie chcieli zauważyć...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #220 - Środa, 07.07.2010, 18:02:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam takie pytanie, to nie seat, ale fiat, lecz nie o to tu chodzi ;)

Problem jest taki, ze po wlaczeniu klimy (manual), klima pracuje jakis czas, moze 10-15min po czym wywala bezpiecznik. kontrolka nie gasnie, lecz wali cieplym powietrzem, po zmianie bezpiecznika idzie zimne, ale jak znowu walnie bezpiecznik to leci cieple. Co moze byc przyczyna ?
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #221 - Środa, 07.07.2010, 20:55:47 - NIEPRZECZYTANA »

Przebicie w cewce sprzęgła sprężarki albo usterka jakiegoś elementu w elektronice jak jest. Trza by spręzarke podłaczyć  "na krótko", czyli bezpśrednio zasilić cewke z aku oczywiście przez bezpiecznik.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #222 - Środa, 07.07.2010, 21:01:02 - NIEPRZECZYTANA »

czyli bez elektryka raczej sie nie obejdzie. dzieki
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #223 - Poniedziałek, 12.07.2010, 07:34:30 - NIEPRZECZYTANA »

Dorzucam mój problem:

W zeszłym roku spadło ciśnienie czynnika chłodzącego (roczne auto). ASO napełniło czynnikiem z barwnikiem fosforyzującym. Po kilku dniach wróciłem do nich i nie stwierdzili nieszczelności. Dziś, po kolejnym roku klima nie chłodzi. Jak się przysłuchać to klika jakiś przekaźnik i siła nadmuchu "pulsuje", a to ciut mocniej, a to słabiej. To chyba nie jest normalne, żeby w rok zeszło ciśnienie?

Gwarancja idzie ku końcowi i chciałbym wiedzieć co może być, żeby mi wszystko sprawdzili. Poproszę o kolejny test szczelności, ale co jeszcze?

No to jestem po wizycie w ASO.
Brakowało czynnika. Znowu!!!
Sprzęt od klimy nie stwierdził nieszczelości.
Napełnili kontrastem, ale pewnie nieszczelności nie znajdą, bo za wolno ubywa.

Zapytałem co z tym można zrobić. Odpowiedzieli, że nic... :o
Podobno nie ma podstaw do udowodnienia SEAT'owi, że coś jest z klimą nie tak...
Ciąg dalszy przygody:
W piątek umówiłem się na wizytęw ASO. Głównym powodem był padnięty (po raz drugi) czujnik parkowania, ale przy okazji zapowiedziałem, że chciałbym, by jeszcze raz poszukali nieszczelności w klimie.
Nastawiony byłem na to, że usłyszę to co ostatnio, czyli że nic nie widać i nic się nie da zrobić.
Jadąco do ASO klimę odpaliłem na maksymalne chłodzenie. Było gorąco, ale chciałem też mieć pewność, że pochodzi przed sprawdzeniem.
Rezultat - po kilku minutach od oddania auta przyszedł do biura mechanik ze smutną miną i kwestią na ustach - "pęknięty wężyk...".  :ok:
Czekam dwa tygodnie na dostawę części i kolejne odwiedziny w ASO.

Udało się przed końcem gwarancji, ufff.

P.S. Jeśli ktoś ma auto na gwarancji i połamał/przetarł mu się mieszek manetki zmiany biegów to ASO to wymienia (materiał niedstosowany do mrozów - kruszy się).
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #224 - Poniedziałek, 12.07.2010, 10:47:33 - NIEPRZECZYTANA »

Brakowalo czynnika chlodzacego, klima nabita i bezpiecznika juz nie wywala.
Zapisane
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja» Problem z klima
Skocz do: