Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wspomaganie ukladu hamulcowego  (Przeczytany 56388 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #30 - Wtorek, 22.04.2008, 12:51:22 - NIEPRZECZYTANA »

Obawiam się, że przy takich kołach to normalne. W seatach wspomaganie jest raczej symoliczne. Niejeden się przesiadł się na seata i pytał czy nie ma uszkodzonego wspomagania.
Zapisane

Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #31 - Wtorek, 22.04.2008, 13:51:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Cytat: Ofaniel
Czy da sie jakos zwiekszyc moc hydrauliczna tego wspomagania?
ktos mial problem ze mu chodzi za lekko - zamiecie sie 

No wlasnie moze mi sie wydaje, ale czasem chodzi lekko, a czasem opornie. Wlasnie plyn od wspomagania jest igła :) sprawdzalem i ani nie ubywa i w dodatku jest dobry. Na zimowkach przy szerokosci 195 oczywiscie chodzilo lzej i to o wiele. Hmmm moze poprostu wlacza mi sie moja nadwrazliwosc. Iza kichnie, a ja juz z nia do lekarza:D
Zapisane
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 22.04.2008, 13:55:38 - NIEPRZECZYTANA »

różnice wynikają pewno z wielu rzeczy, logiczne że na śniegu, mokrym, czy gładkim asfalcie łatwiej się będzie kręciło niż na polnej dziurawej drodze, w moim odczuciu łatwiej też się kreci na szerokich niz wąskich laczkach, od stanu bieżnika tez wiele zależy
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 22.04.2008, 14:12:35 - NIEPRZECZYTANA »

Ew. jest jeszcze kwestia ciśnienia w oponkach... ;)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 22.04.2008, 14:41:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ofaniel
Na zimowkach przy szerokosci 195 oczywiscie chodzilo lzej i to o wiele
no i problem rozwiazany :-X
ale
Ew. jest jeszcze kwestia ciśnienia w oponkach... ;)
wazne!
ja mialem tylko 185 i 175 i kreci sie lekko
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 22.04.2008, 20:58:03 - NIEPRZECZYTANA »

Allegro Twoim przyjacielem jest ;) Dział części samochodowe wpisz Ibiza albo Polo albo
VW albo Seat ...co chcesz  ;)
albo poszukaj kogos kto rozbiera na części takie auto jak Twoje.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.04.2008, 21:01:19 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Kasper Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bielsko- Biała
Samochód: Seat Ibiza, 2002, 1.9 TDI, ASV

« Odpowiedz #36 - Środa, 23.04.2008, 15:02:01 - NIEPRZECZYTANA »

Ok. Dzięki za odpowiedzi :)  Mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie zauważyłem, że króciec na który wchodzi gumowy przewód jest ruchomy. Czy jest to normalne. Z tego co widzę to normalnie da się go wyjąć, nie posiada gwintu, nie widać żeby był urwany. Króciec ma uszczelkę na części która wchodzi do pompy. Czy wie ktoś coś na ten temat?? Bardzo proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Środa, 23.04.2008, 18:02:54 wysłane przez Kasper » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #37 - Środa, 23.04.2008, 17:51:32 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie przy pompie wąż gumowy jest zaciskany takim samościskającym sie cybantem.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Kasper Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bielsko- Biała
Samochód: Seat Ibiza, 2002, 1.9 TDI, ASV

« Odpowiedz #38 - Środa, 23.04.2008, 18:06:03 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem jak u Ciebie, ale to jest chyba ta sama pompa. Ten gumowy przewód wchodzi na tą rurkę znajdującą się u góry pompy na zdjęciu. I to właśnie ta rurka mi w zasadzie wypadła z pompy. Właśnie chcę się dowiedzieć czy czasami nie jest ona samozaciskowa. Bo z tego co zauważyłem to ma na sobie uszczelkę, a nie posiada żadnego gwintu żeby ją wkręcić, a nie ma śladów żeby się ułamała :)
Zapisane
mamjaniak
Gość



« Odpowiedz #39 - Czwartek, 24.04.2008, 09:30:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kasper
I to właśnie ta rurka mi w zasadzie wypadła z pompy.
Nie powinna wypaść.
Ja mam taką samą pompęi ta rurka bardzo ciężko się obraca.
Moim zdaniem u Ciebie Kasper, jest coś nie tak.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 24.04.2008, 09:34:25 wysłane przez mamjaniak » Zapisane
Kasper Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bielsko- Biała
Samochód: Seat Ibiza, 2002, 1.9 TDI, ASV

« Odpowiedz #40 - Czwartek, 24.04.2008, 18:54:33 - NIEPRZECZYTANA »

tylko ciekawe co?? dzisiaj założyłem na tą rurkę przewód gumowy i z tego co widzę to rusza się ona góra- dół, przez co zaczęło mi z łączenia między rurką a pompą kapać. Zna ktoś może budowę tej pompy?? Jak ta rurka jest zamocowana w tej pompie?? Przez to że mam w tym miejscu nieszczelność zapowietrza mi się cały układ i pompa głośno pracuje. Pomocy!!!
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 24.04.2008, 19:04:53 wysłane przez Kasper » Zapisane
SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Odpowiedz #41 - Czwartek, 26.03.2009, 20:00:58 - NIEPRZECZYTANA »

zna ktoś pojemność układu wspomagania  ?? dałem pompe do wymiany i coś chyba za dużo płynu mi zostało w litrowej butli ...
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 26.03.2009, 20:27:08 - NIEPRZECZYTANA »

ok 0.9 litra z tego co pamietam

Napisano: Czwartek, 26.03.2009, 20:26:26


Cytat: Kasper
tylko ciekawe co?? dzisiaj założyłem na tą rurkę przewód gumowy i z tego co widzę to rusza się ona góra- dół, przez co zaczęło mi z łączenia między rurką a pompą kapać. Zna ktoś może budowę tej pompy?? Jak ta rurka jest zamocowana w tej pompie?? Przez to że mam w tym miejscu nieszczelność zapowietrza mi się cały układ i pompa głośno pracuje. Pomocy!!!
opasek zaciskowych nie ma? wystarczy pojechac do sklepu kupic jedna i juz
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 08.07.2010, 23:26:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam pyt, jaka moze być przyczyna tego iż raz wspomaganie chodzi lekko raz cieżko ??
Dzis zalany nowy płyn, nie ma nigdzie wycieków.

Także zauwazylem zee chodzi lzej kiedy np. mam 2 tys obrotów( przygazuje i chodzi lzej.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Piątek, 09.07.2010, 08:57:31 - NIEPRZECZYTANA »

pompa sie konczy :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Wspomaganie ukladu hamulcowego
Skocz do: