+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...  (Przeczytany 36924 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 06.10.2011, 07:52:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
ja bym jednak chyba szukał dziury w całym w pompkach...
jakoś nie mam satysfakcji, współczuje  :'(
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #31 - Czwartek, 06.10.2011, 09:37:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
grubość uszczelki nie dobiera się po vinie tylko po planowaniu jak jest nowa głowica to uszczelka powinna być najcieńsza..

Błąd! Uszczelkę dobiera się jak pisze raby, po robieniu dołu napewno, ale i po każdym zdjęciu głowicy należy zmierzyć "wystawanie" tłoków względem bloku silnika. Planowanie głowicy nic do tego nie ma. To nie benzyniak, że może się zmienić komora spalania. Poza tym praktycznie cała komora spalanie w tdi to zagłębienie w tłoku.
Zapisane

grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 06.10.2011, 18:35:48 - NIEPRZECZYTANA »

to było takie oczywiste...
to były pompki...
Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #33 - Czwartek, 06.10.2011, 19:20:12 - NIEPRZECZYTANA »

 :-X
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 18.10.2011, 13:41:00 - NIEPRZECZYTANA »

mam wymieniona i wyremontowana glowice - wymienione panewki, uszczelniacze itd.
na poczatku wolne obroty falowaly 880-960 ale po 100km falowanie zanika, pozniej spado do ok 20obr
ale nie podoba mi sie spalanie
traska ponad 100km bez ostrego deptania a spalanie 9L gdzie spodziewal bym sie max 7L
na wolnych obrotach 1,4-1,5 L komp pokazuje :huh: wczesniej bylo 0,7L
czy to sie unormuje po jakims czasie czy od razu odstawiac na poprawki?

Napisano: Wtorek, 18.10.2011, 11:15:09


Chyba sprawa sie wyjasnila... z ciekawosci zajrzalem do rozrzadu czy napinacz jest prawidlowo zalozony bo sam przy wymianie rozrzadu mialem z tym spory dylemat i to co zobaczylem postawilo mi wlosy deba a z ust poleciala wiazanka roznych wyrazow  :evil:
Po prostu cud ze silnik nie jebną :angel:

dolna oslona paska zle zamontowana i pasek o nia ociera, juz zaczal sie strzepic.
napinac zle przykrecony - blaszka ogranicznika odwrotnie zamontowana, normalnie nie ma opcji aby tak to poskladac bo blaszka jest zaprasowana ale widocznie ktos musial ja zbic i zalozyc zle, pasek oczywiscie luzny i skacze po odpaleniu silnika - normalnie w pale sie nie miesci jak mozna bylo takie cos wypuscic z warsztatu :!:
kwestia kilometrow zanim by cos poszlo :nonono:
O tym ze nie podpieli wezyka od N75 do filtra powietrze czy o tym ze brakuje srub od mocowania rury IC to nawet nie ma co wspominac...
Podjechalem do warsztu i najpierw powiedzialem kilka slow wsascicielowi a pozniej mechanikowi ktory skladal silnik, oczywiscie przyznal sie do winy i jutro mam miec nowy pasek i napinacz ale mam zamiar caly dzien patrzec na rece jak gosc bedzie to skladal :pala:
Az boje sie mysle co by sie stalo jak bym sie nie interesowal swoim samochodem tylko ufal mechanikom. Juz nie mozna spokojnie oddac samochodu w obce rece :ninja:
"Chcesz miec cos zrobione porzadnie, zrob to sam"
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 18.10.2011, 14:44:40 - NIEPRZECZYTANA »

masakra...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 18.10.2011, 16:16:37 - NIEPRZECZYTANA »

a jeszcze gosc co skladal mowil jaki to prosty rozrzad jest w TDI i ze umie go skladac bo pracowal w VW i nie wie jak to moglo sie stac :o
ale ja wiem jak, sa 2 opcje: to partacz i robi na odpierdziel albo mial promila i nie bardzo kontaktowal :evil:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #37 - Wtorek, 18.10.2011, 18:56:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
"Chcesz miec cos zrobione porzadnie, zrob to sam"

Święta prawda, a jak sobie spier...e to przynajmniej za darmo i mam pretensje do siebie
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #38 - Wtorek, 18.10.2011, 19:43:09 - NIEPRZECZYTANA »

sama generalke glowicy robil inny warsztat wiec pozostaje tylko sie modlic i miec nadzieje...
jutro postaram sie dowiedziec jaki zakres obowiazkow mial ten warsztat co spier..... rozrzad
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #39 - Środa, 19.10.2011, 14:35:16 - NIEPRZECZYTANA »

wymienilem glowice oczywiscie na uzywke i robilem ja na tip top

Napisano: Środa, 19.10.2011, 07:28:42


no co za pech... kolejna porazka :evil: gosc ma chyba 2 lewe rece :pala:
rolke napinacza febi i pasek conti dostalem nowe ale...
okazalo sie ze brakowalo sruby mocujacej rure IC
sruby mocujacej przewod olejowy to turbo
opaski wezyka powrotu ON z pompek
metalowego wspornik ktory jest przykrecony do poduszki silnika pod zbiorniczkiem wyrownawczym
podkladki mocujacej metalowy odcinek rury od IC
wszystki te czesci udalo mi sie odszukac w ich rupieciarni ale na sam koniec skladania typ up.... gwint we sporniku ktory jest przykrecony do silnika a do niego mocuje sie poduszke
wspornik zamowiony ale samochod dalej nie sprawny :evil:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #40 - Czwartek, 20.10.2011, 08:03:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
no co za pech... kolejna porazka :evil: gosc ma chyba 2 lewe rece :pala:
Cytat: raby
wszystki te czesci udalo mi sie odszukac w ich rupieciarni
To mi bardziej pod kleptomanię podchodzi niż pod pecha  :-X
Jak ktoś nie ma szacunku dla czyjejś własności, a co za tym idzie również pracy to mnie nosi  :evil:
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #41 - Czwartek, 20.10.2011, 08:06:24 - NIEPRZECZYTANA »

juz sam nie wiem jak to nazwac, ale jak mozna robic tak ze jeden rozbiera silnik a ktos inny sklada :pala:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 20.10.2011, 15:56:41 - NIEPRZECZYTANA »

Mechanik kwaliwikuje się do http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=593.50
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 20.10.2011, 19:51:52 - NIEPRZECZYTANA »

wspornik dojechal koszt to 70zl z czego partacze oddali mi tylko 25zl :ninja:
przy skladaniu znalazly sie nowe "kwiatki" brak kolejnych opasek (waz podcisnienia na pompie), brak uszczelki miedzy egr a chlodnica spalin i chyba na wezu olejowym do turbo bo jest skrecony a olej dalej sie pokazuje, braki srub, inne sruby powkrecane w inne miejsca, nie dokrecony kolektor wydechowy nie przykrecone turbo do wspornika przy bloku

rozrzad juz jest poskladany jak ma byc i spalanie od razu spadlo do 0,7L na postoju
obroty nie faluja, teraz po obserwuje czy nic sie nie bedzie dzialo

ale jestem juz na 90% przekonany ze pojade na inny warsztat i kolektory beda zdjete i wszystko zostanie gruntownie sprawdzone!

Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 20.10.2011, 21:06:50 - NIEPRZECZYTANA »

Masakra, dlatego właśnie wole mieć miesiąc auto w garażu ale zrobić sam po godzinach niż oddać jakiemuś partaczowi który zrobi w dzień a później miesiąc trzeba poprawiać.
Mam nadzieje że dojdziesz z autem do ładu.
Zapisane

Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
Skocz do: