+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ustawianie zapłonu
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ustawianie zapłonu  (Przeczytany 46659 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #15 - Środa, 26.04.2006, 17:26:07 - NIEPRZECZYTANA »

niestety ale to bylo robione w ASO ... wiec nie musze wiecej nic tłumaczyc ...
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
SMERU
Gość



« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 30.10.2006, 11:34:33 - NIEPRZECZYTANA »

moj samochod stracil jakby kilka kucy. rozmawialem ostatnio z gosciem i mowil zeby wyregulowac zaplon na jakims specjalnym aparacie pomiarowym w serwisie, ze to ustawienie za pomoca lampy nie jest tak dokladne? co o tym sadzicie?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 31.10.2006, 22:31:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
sama lampa kosztuje 3 razy wiecej:)

Na LEDzie mozna kupic chyba ponizej 60PLN. Mam taka i troche cienia w garazu wystarczy aby sprawdzic zaplon.
Zapisane

michal_vario
Gość



« Odpowiedz #18 - Czwartek, 28.12.2006, 09:42:12 - NIEPRZECZYTANA »

Niestety, kolesie z warszatu mnie olali, i sam z kolega ustawilismy lampa zaplom. U mnie sa dwa znaki na obudowie rozrzadu Z i O. Ustawilismy na Z i silniczek zaczal pracowac rowniutko. Nagle obroty zczely falowac i zdechl. I tak wlasciwie bylo caly czas dopuki nie cofnolem aparatu z powrotem. ( a musialem sporo cofnoc).Czy to znaczy ze trzeba podpinac kompa i resetowac jakies ustawinia czy adaprowac przepustnice ??
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 28.12.2006, 12:18:39 - NIEPRZECZYTANA »

Szukaj nacięcia na duzym kole pasowym  i znaczków "Z" i "O" przy ,którym on "lata"
Bada sie to stroboskopową lampą.
Powinno wynosic w granicach 2-7 stopni.
Ustawia się 5 +/- 1 stopień przed GMP.
Potem wykasowac dane diagnostyczne Vagiem.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Piątek, 29.12.2006, 15:35:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "michal_vario"
Sliniczek stał sie bardzo agresywny az kopie

Jakos nie rozumiem  :zakrecony:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
michal_vario
Gość



« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 01.01.2007, 13:10:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Cytat: "michal_vario"
Sliniczek stał sie bardzo agresywny az kopie

Jakos nie rozumiem  :zakrecony:


tzn ze jak chcesz lekko nacisnac gaz to silnik plunnie nie wchodzi na obroty tylko gwaltownie

[ Dodano: 2007-01-09, 08:29 ]
Cytat: "Tracer"
Szukaj nacięcia na duzym kole pasowym  i znaczków "Z" i "O" przy ,którym on "lata"
Bada sie to stroboskopową lampą.
Powinno wynosic w granicach 2-7 stopni.
Ustawia się 5 +/- 1 stopień przed GMP.
Potem wykasowac dane diagnostyczne Vagiem.


Witam, dzis jade na ustawienie zaplonu + VAG, chce dopilnowac coby nic nie spie....li
mozesz mi powiedziec w ktorym miejscu w Vag maja wykasowac te dane diagnostyczne ??

pozdro
Zapisane
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #22 - Sobota, 29.03.2008, 06:34:45 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Włącze sie tutaj bo nie chce nowego tematu zakladac.
Mam silniczek 1.6 AEE i trzęsie nim na wolnych obrotach. Przewody i swiece wymieniałem pół roku temu na NGK. Kopulke wymienilem tydzien temu ale nic nie pomogło. Przestawiłem aparat 4mm w prawo pojeżdziłem dwa dni, później 4mm w lewo. (prawo -  zgodnie z ruchem wskazowek zegara, lewo -przeciwnie) Jak przesunołem w lewo silnikiem troche mniej trzęsło ale stracił troche na dynamice, wprawo to szkoda gadac
Jeśli chodzi o dynamike to ustawienie takie z jakim kupiłem auto jest najlepsze tylko ze chcialem pozbyć sie tych wibracji.
Dodam ze po wymianie przepustnicy autko trzyma ladnie 832 obr/min co widać na załączniach. Powiecie mi czy na VAGu odczytam wyprzedzenie. Szukałem po tematach ale nic sie nie dowiedziałem.
Chodzi mi o to ze jak pojade  do mechanika na lampe to wezme ze soba VAGa i miałbym podgląd na to co sie zmienia.

Dorzuce jeszcze ze autko ładnie spala - trasa 7.2L , mieszany okolo 8,5L gazu.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 29.03.2008, 06:37:01 wysłane przez PWL » Zapisane
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #23 - Sobota, 29.03.2008, 09:13:56 - NIEPRZECZYTANA »

do ustawiania zapłonu jest specjalny przyrząd wkręcany w miejsce zaślepki, każdy lepszy mechanik takowego posiada ;) a zapłon za pomocą tego przyrzadu  mozna bardzo dokldnie ustawic
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #24 - Sobota, 29.03.2008, 09:49:02 - NIEPRZECZYTANA »

Jakiej zaślepki ?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #25 - Sobota, 29.03.2008, 22:53:51 - NIEPRZECZYTANA »

Na tych logach jest za duży kąt otwarcia przepustnicy. Oczywiście jeśli opisy się zgadzają. A co do kąta to jest napewno tylko musisz mieć kompletnego VAGa, z odpowiednim dla twojego silnika plikiem. Dla 1F np  jest w 3 bloku, poz 4, u ciebie nie wiem, bo nie wiem jaki u ciebie jest sterownik.
Zapisane

PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 30.03.2008, 06:40:27 - NIEPRZECZYTANA »

Widze że ten tat jest duzy, na starej przepustnicy miałem 6.
Tłumacze to sobe tym ze może ta jest nowa i bardziej spasowana niz ta co przejechała 150 tkm.
Przepustnica chodzi ładnie tylko mam jedno zastrzezenie: Zimny silniak pali miodzio a a przy ciepłym musze troche dłuzej kręcic albo scisnac pedał na pół sekundy. na poprzedniej pali bez zarzutu.

A może coś jest z wtryskiwaczami? Ciekną lub sa zapieczone od gazu. Jezdze głownie na gazie. kiedys koledze sie zapiekł/zatkał w skodzie, wiem ze to jakoś oczyscił. Jak wygląda sytuaca w seacie ?


Sterownik mam Magneti Marelli 61600.398.02  jest jeszcze drugi nr 6K0 906 chyba 030

Zapisane
kilo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: ibiza r98 1.6 ALM

« Odpowiedz #27 - Sobota, 18.04.2009, 16:06:45 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie. Co oznaczają te punkty O i Z.
Z - 0 stopni
O - 10 stopni
?
Zapisane
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 03.05.2009, 12:45:33 - NIEPRZECZYTANA »

Z - Zamknięty, O - Otwarty ?????
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
tomek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba, 1998 APQ 1,4i

« Odpowiedz #29 - Niedziela, 17.05.2009, 17:57:48 - NIEPRZECZYTANA »

Koledzy mam problem z strzałami w  tłumik przy ściągnięciu nogi z gazu np. przy zmianie biegu ,albo ujęciu gazu z górki czy to zapłon mam silnik 1,4 na pełnym wtrysku czy może to mieć wpływ że silnik mi trochę szarpie przy prędkości ok. 60 km. czasami  jak silnik jest zimny to też .
Wymieniłem świece ,przewody , palec w kopułce, kopułkę nie  bo była ok.przepustnice też czyściłem z góry dziękuje
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ustawianie zapłonu
Skocz do: