Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Ustawianie zapłonu
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Ustawianie zapłonu (Przeczytany 46656 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #15 -
Środa, 26.04.2006, 17:26:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
niestety ale to bylo robione w ASO ... wiec nie musze wiecej nic tłumaczyc ...
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
SMERU
Gość
Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #16 -
Poniedziałek, 30.10.2006, 11:34:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
moj samochod stracil jakby kilka kucy. rozmawialem ostatnio z gosciem i mowil zeby wyregulowac zaplon na jakims specjalnym aparacie pomiarowym w serwisie, ze to ustawienie za pomoca lampy nie jest tak dokladne? co o tym sadzicie?
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #17 -
Wtorek, 31.10.2006, 22:31:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "uszek"
sama lampa kosztuje 3 razy wiecej:)
Na LEDzie mozna kupic chyba ponizej 60PLN. Mam taka i troche cienia w garazu wystarczy aby sprawdzic zaplon.
Zapisane
michal_vario
Gość
Zapłon ALM
«
Odpowiedz #18 -
Czwartek, 28.12.2006, 09:42:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
Niestety, kolesie z warszatu mnie olali, i sam z kolega ustawilismy lampa zaplom. U mnie sa dwa znaki na obudowie rozrzadu Z i O. Ustawilismy na Z i silniczek zaczal pracowac rowniutko. Nagle obroty zczely falowac i zdechl. I tak wlasciwie bylo caly czas dopuki nie cofnolem aparatu z powrotem. ( a musialem sporo cofnoc).Czy to znaczy ze trzeba podpinac kompa i resetowac jakies ustawinia czy adaprowac przepustnice ??
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Zapłon ALM
«
Odpowiedz #19 -
Czwartek, 28.12.2006, 12:18:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Szukaj nacięcia na duzym kole pasowym i znaczków "Z" i "O" przy ,którym on "lata"
Bada sie to stroboskopową lampą.
Powinno wynosic w granicach 2-7 stopni.
Ustawia się 5 +/- 1 stopień przed GMP.
Potem wykasowac dane diagnostyczne Vagiem.
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Zapłon ALM
«
Odpowiedz #20 -
Piątek, 29.12.2006, 15:35:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "michal_vario"
Sliniczek stał sie bardzo agresywny az kopie
Jakos nie rozumiem :zakrecony:
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
michal_vario
Gość
Zapłon ALM
«
Odpowiedz #21 -
Poniedziałek, 01.01.2007, 13:10:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "raby"
Cytat: "michal_vario"
Sliniczek stał sie bardzo agresywny az kopie
Jakos nie rozumiem :zakrecony:
tzn ze jak chcesz lekko nacisnac gaz to silnik plunnie nie wchodzi na obroty tylko gwaltownie
[
Dodano
: 2007-01-09, 08:29
]
Cytat: "Tracer"
Szukaj nacięcia na duzym kole pasowym i znaczków "Z" i "O" przy ,którym on "lata"
Bada sie to stroboskopową lampą.
Powinno wynosic w granicach 2-7 stopni.
Ustawia się 5 +/- 1 stopień przed GMP.
Potem wykasowac dane diagnostyczne Vagiem.
Witam, dzis jade na ustawienie zaplonu + VAG, chce dopilnowac coby nic nie spie....li
mozesz mi powiedziec w ktorym miejscu w Vag maja wykasowac te dane diagnostyczne ??
pozdro
Zapisane
PWL
Użytkownik
Offline
Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.
Odp: Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #22 -
Sobota, 29.03.2008, 06:34:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
Włącze sie tutaj bo nie chce nowego tematu zakladac.
Mam silniczek 1.6 AEE i trzęsie nim na wolnych obrotach. Przewody i swiece wymieniałem pół roku temu na NGK. Kopulke wymienilem tydzien temu ale nic nie pomogło. Przestawiłem aparat 4mm w prawo pojeżdziłem dwa dni, później 4mm w lewo. (prawo - zgodnie z ruchem wskazowek zegara, lewo -przeciwnie) Jak przesunołem w lewo silnikiem troche mniej trzęsło ale stracił troche na dynamice, wprawo to szkoda gadac
Jeśli chodzi o dynamike to ustawienie takie z jakim kupiłem auto jest najlepsze tylko ze chcialem pozbyć sie tych wibracji.
Dodam ze po wymianie przepustnicy autko trzyma ladnie 832 obr/min co widać na załączniach. Powiecie mi czy na VAGu odczytam wyprzedzenie. Szukałem po tematach ale nic sie nie dowiedziałem.
Chodzi mi o to ze jak pojade do mechanika na lampe to wezme ze soba VAGa i miałbym podgląd na to co sie zmienia.
Dorzuce jeszcze ze autko ładnie spala - trasa 7.2L , mieszany okolo 8,5L gazu.
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 29.03.2008, 06:37:01 wysłane przez PWL
»
Zapisane
Zyga4don
Użytkownik
Offline
Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T
Odp: Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #23 -
Sobota, 29.03.2008, 09:13:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
do ustawiania zapłonu jest specjalny przyrząd wkręcany w miejsce zaślepki, każdy lepszy mechanik takowego posiada
a zapłon za pomocą tego przyrzadu mozna bardzo dokldnie ustawic
Zapisane
<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="
http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT
IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"
http://dodatki.net\
">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
PWL
Użytkownik
Offline
Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.
Odp: Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #24 -
Sobota, 29.03.2008, 09:49:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jakiej zaślepki ?
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #25 -
Sobota, 29.03.2008, 22:53:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Na tych logach jest za duży kąt otwarcia przepustnicy. Oczywiście jeśli opisy się zgadzają. A co do kąta to jest napewno tylko musisz mieć kompletnego VAGa, z odpowiednim dla twojego silnika plikiem. Dla 1F np jest w 3 bloku, poz 4, u ciebie nie wiem, bo nie wiem jaki u ciebie jest sterownik.
Zapisane
PWL
Użytkownik
Offline
Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.
Odp: Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #26 -
Niedziela, 30.03.2008, 06:40:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Widze że ten tat jest duzy, na starej przepustnicy miałem 6.
Tłumacze to sobe tym ze może ta jest nowa i bardziej spasowana niz ta co przejechała 150 tkm.
Przepustnica chodzi ładnie tylko mam jedno zastrzezenie: Zimny silniak pali miodzio a a przy ciepłym musze troche dłuzej kręcic albo scisnac pedał na pół sekundy. na poprzedniej pali bez zarzutu.
A może coś jest z wtryskiwaczami? Ciekną lub sa zapieczone od gazu. Jezdze głownie na gazie. kiedys koledze sie zapiekł/zatkał w skodzie, wiem ze to jakoś oczyscił. Jak wygląda sytuaca w seacie ?
Sterownik mam Magneti Marelli 61600.398.02 jest jeszcze drugi nr 6K0 906 chyba 030
Zapisane
kilo
Świeżak
Offline
Skąd: Wrocław
Samochód: ibiza r98 1.6 ALM
Odp: Zapłon ALM
«
Odpowiedz #27 -
Sobota, 18.04.2009, 16:06:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam pytanie. Co oznaczają te punkty O i Z.
Z - 0 stopni
O - 10 stopni
?
Zapisane
Zyga4don
Użytkownik
Offline
Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T
Odp: Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #28 -
Niedziela, 03.05.2009, 12:45:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Z - Zamknięty, O - Otwarty ?????
Zapisane
<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="
http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT
IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"
http://dodatki.net\
">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
tomek
Świeżak
Offline
Samochód: cordoba, 1998 APQ 1,4i
Odp: Ustawianie zapłonu
«
Odpowiedz #29 -
Niedziela, 17.05.2009, 17:57:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Koledzy mam problem z strzałami w tłumik przy ściągnięciu nogi z gazu np. przy zmianie biegu ,albo ujęciu gazu z górki czy to zapłon mam silnik 1,4 na pełnym wtrysku czy może to mieć wpływ że silnik mi trochę szarpie przy prędkości ok. 60 km. czasami jak silnik jest zimny to też .
Wymieniłem świece ,przewody , palec w kopułce, kopułkę nie bo była ok.przepustnice też czyściłem z góry dziękuje
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Ustawianie zapłonu
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...