+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jak podnieść moc w seacie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak podnieść moc w seacie  (Przeczytany 48906 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #45 - Piątek, 12.12.2008, 11:55:28 - NIEPRZECZYTANA »

cc,sc maja pelny wtrysk.... nawet gadałem z kumplem mechanikiem i potwierdził to...
Nie wiem co masz na myśli mówiąc pełny wtrysk ale mogę zapewnić Cię, że CC i SC z silnikiem 1108 ccm występowały z wtryskiem pojedyńczym... dopiero około 2002 roku do seicento trafił silnik z punto, który miał wtrysk wielopunktowy...

"Seryjnie w sportingu jest montowany silnik 1108 cm3 z jednopunktowym wtryskiem paliwa sterowanym elektronicznie, katalizatorem i 5-biegową skrzynią biegów."
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #46 - Wtorek, 13.01.2009, 20:47:43 - NIEPRZECZYTANA »

mam  nowy pomysl  do  1,4 aex . czy mozna  by  bylo  wstawic  mala  turbawke  do mojej  ibi czyto  mazenie  scietej glowy  ,jak  juz  ile  taka instalka  kosztuje . pozdrawiam  dodam  ze  ma  105 tys ,


od KYS: Przeniosłem. Poczytaj wcześniejsze wiadomości - były rozważania nad montażem turbosprężarki. 
  :respect:  mik33
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 13.01.2009, 22:44:52 wysłane przez mik33 » Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #47 - Wtorek, 17.02.2009, 15:32:39 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, ostatnio na jednym forum motoryzacyjnym znalazlem taka wypowiedz:
"1.4 AKK to bardzo wytrzymala jednostka. Jest to (chyba?) jedyny silnik na świeci do którego producent stworzyl zestaw TURBO do praktycznie samodzielnego montażu. I ten silnik bez przeróbek mechanicznych to wytrzymuje."
Juz ktos kiedys mi wspominal ze aso oferowalo taka opcje, ale nie chcialo mi sie wierzyc...czy ktos moze wiecej wie cos na ten temat?
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #48 - Wtorek, 17.02.2009, 16:17:17 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wierz w bajki.
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #49 - Wtorek, 17.02.2009, 16:27:14 - NIEPRZECZYTANA »

No wlasnie z tego co sie orientuje to nie bajka, co prawda cena takowego zestawu byla przerazilwa (kolo 10k) ale bylo cos takiego w ofercie i dlatego mnie to zaciekawilo...
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #50 - Wtorek, 17.02.2009, 17:37:16 - NIEPRZECZYTANA »

No to tak mów - za 10kzł to żadna rewelacja - jak to mówią,
nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne...
Polecam raczej:
http://www.allegro.pl/item556910905_silnik_1_8t_agu_a3_vw_golf_mk1_gti_rarytas_g40_g60.html
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #51 - Środa, 18.02.2009, 00:54:47 - NIEPRZECZYTANA »

Tak tak, swap swap swap...bleeee, juz mi sie nie chce o tym czytac...powiem tak, jak wygram w totka to i tak zaturbie to 1.4 :P
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #52 - Środa, 18.02.2009, 09:13:13 - NIEPRZECZYTANA »

Jak wygrasz w Totka to będziesz mógł nawet założyć skorupkę
od Leona na Porsche 911, ale póki co i tak liczy się stosunek
pt. KM/cena... :P

Ja tam bym wolał mieć 1.8T i 200KM i 1.4T i 120KM za tą samą kasę... 8)

Przy czym zakładam, że w tym 1.4T będzie taki turbo-spool,
że pełny boost będzie przy 3500rpm, i auto będzie jeździło
od 3500rpm do 5500rpm, więc do jeżdzenia po mieście MASAKRA...
A na kresce i tak Cię zrobi każde 110-konne TDI po chipie - wypas... :-X
Not enough already? To Ci powiem jeszcze, że będziesz miał problemy
z układami smarowania i chłodzenia... I co sezon będziesz pewnie robił
głowicę... Więc auto będzie dłużej stało niż jeździło, a Ty będziesz
gotował, że nie możesz się cieszyć swoim super projektem...

Wniosek? Go get REAL engine... :eye:
Zapisane
LoveSeat2000 Mężczyzna
Robert
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kobyłka/Warszawa
Samochód: Seat Cordoba 2.0GTi 2E 1994r

« Odpowiedz #53 - Niedziela, 06.12.2009, 19:51:16 - NIEPRZECZYTANA »

A więc co można zrobić w Cordi 2.0gti 115km żeby miała jeszcze więcej koników, a przy tym nie musieć okraść banku( nie mówię tu tuning za 5zł, ale też nie mam na to 10tys,więc turbo nie wchodzi w grę). Jeśli można to proszę o określenie mniej więcej kosztów i podanie firm najlepiej współpracujących z tym silnikiem.
Jeżeli już jest taki temat to bardzo przepraszam, ale szukałem i nic nie było.

od KYS: Niedostateczny z obsługi szukajki  :P
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 06.12.2009, 21:11:18 wysłane przez KYS » Zapisane

-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #54 - Niedziela, 06.12.2009, 21:10:12 - NIEPRZECZYTANA »

w zasadzie nie masz zbyt szerokiego pola.... możesz wywalic kata wstawić jakąś strumienicę, coś może z dolotem pokobinować... turbo tu raczej też bym nie zakładał...(nie widzę sensu) ale nic wielkiego nie osiągniesz o ile nie pogorszysz, daj sobie spokój i jeździj tym co masz. Miałem kiedyś tolka z tym silnikiem jakoś to się odpychało...
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
LoveSeat2000 Mężczyzna
Robert
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kobyłka/Warszawa
Samochód: Seat Cordoba 2.0GTi 2E 1994r

« Odpowiedz #55 - Poniedziałek, 07.12.2009, 16:03:14 - NIEPRZECZYTANA »

właśnie wydech chciałem zrobić(bardzo zależy mi na super brzmiącym wydechu, ale jakoś nie kozak głośnym) dolot tez będzie potrzebny wraz z stożkiem , i na razie bym zrobił to, powinno wystarczyć na początek :)
Zapisane

Drucik Mężczyzna
Moja Ibiza ;)
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Pilchowice
Samochód: Seat, 1993, 2.0 GTI

« Odpowiedz #56 - Czwartek, 12.04.2012, 21:54:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam ibize 2.0 gti 8v i chcialbym zeby byla bardziej zrywna slyszalem o wymianie walku rozrzadu na jakis inny ale nie wiem na jaki i o co w tym dokladnie chodzi ?


od KYS: Zadawaj pytania w istniejących tematach.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 13.04.2012, 13:02:13 wysłane przez KYS » Zapisane

:)
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #57 - Piątek, 13.04.2012, 06:28:48 - NIEPRZECZYTANA »

Najlepiej wymień na Cardana :eye:
Drożej Cię ta zabawa w wymiany wałka wyjdzie niż auto masz warte.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #58 - Piątek, 13.04.2012, 10:44:24 - NIEPRZECZYTANA »

Leemarvin, już nie przesadzaj. Wałek jak kupi u Świątka to zapłaci okolice 1,5k zł. Do tego soft kilka stówek. W 2-2,5k zyły powinien się zmieścić. 1,8T to wydatek ok. 2-3 tysi więc robiąc ABF-a zaoszczędzi parę polskich złotych :-)
Zapisane
Drucik Mężczyzna
Moja Ibiza ;)
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Pilchowice
Samochód: Seat, 1993, 2.0 GTI

« Odpowiedz #59 - Piątek, 13.04.2012, 12:27:42 - NIEPRZECZYTANA »

a tak do 1,5k zl co najlepiej zrobic zeby byly jakies efekty ?
Zapisane

:)
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jak podnieść moc w seacie
Skocz do: