+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jak podnieść moc w seacie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak podnieść moc w seacie  (Przeczytany 48870 razy)
czerniqt
Gość

« Niedziela, 19.03.2006, 21:29:27 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem czy przeoczyłem czy też nie ma takiego tematu ale chciałbym wiedziec jak podniesc moc swojej ibizy - moze ktos wie co moglbym zrobic mniejszymi lub wiekszymi kosztami - jestem laikiem jesli chodzi o samochody wiec wszelkie info beda dla mnie cenne
mdavid
Użytkownik

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 19.03.2006, 21:36:36 - NIEPRZECZYTANA »

No wiesz z tą mocą to jest różnie ale najłatwiej zacząć od strumienic dolotowej jak i na wydechu  no i oczywiście filtr stożkowy

GOLIAT
czerniqt
Gość

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 19.03.2006, 21:45:40 - NIEPRZECZYTANA »

a i bylbym zapomnia jak mozecie to napiszcie ile owe zeczy moga kosztowac - z gory dzieki - no i jeszcze jedno znalazlem na allegro cos o jakims chipie rezystorze z regolowana moca do zwiekszenia mocy: "CHIP TEN JEST O TYLE LEPSZY OD ZNANEGO REZYSTORA ŻE POZWALA W BARDZO ŁATWY SPOSÓB WE WŁASNYM ZAKRESIE, PRZY UŻYCIU TYLKO ZWYKŁEGO PŁASKIEGO ŚRUBOKRĘTA WYREGULOWAĆ TEMPERATURĘ CZUJNIKA "IAT - SENSOR" W KAŻDYM AUCIE Z WTRYSKIEM ELEKTRONICZNYM, ORAZ TYM SAMYM OSZUKAĆ JEDNOSTKĘ STERUJĄCĄ "ECU" CO POWODUJE ZWIĘKSZENIE MOCY AUTA NAWET DO 20 KONI MECHANICZNYCH." - nie wiecie moze czy to zadziala?  
http://www.allegro.pl/item90844864_podnies_moc_w_swoim_aucie_za_grosze_nawet_do_20km.html
mdavid
Użytkownik

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 19.03.2006, 21:55:41 - NIEPRZECZYTANA »