Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
CB oraz Nawigacje
»
CB w Aucie .
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
22
23
[
24
]
25
26
...
96
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: CB w Aucie . (Przeczytany 953568 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #345 -
Piątek, 14.12.2007, 14:25:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: uszek
heh ja mam w aucie kabel 7.2m i jakos mi to nie przeszkadza w sygnale fakt kiedys jak nie mozna bylo dostac kablo 50 om tylko 75 trzeba bylo liczyc długosc fali i kabla i miala ona cos okolo 3.6m dla polowki fali i 7.2 dla calej fali teraz jak zmierzysz swoj orginalny przewod ma ok 4.6m czyli nie ma sie nijak z tym co sie liczy tylko z tym jaki potrzebnyjest kierowca i generalnie wiecej nie potrzebuja wiec pchaja kable ok 4,5 metra
takze nie ma znaczenia jaka ma dlugosc kabel wazne zeby byl 50 ohm ja uzywam osobiscie RG58 i w jednej antenie jest go 5 metrów w tej co ja mam jest 7 ale bede musiał skrocic o metr jutro bo sie przycial i jakos nie widze roznicy miedzy długoscia kabla a strojeniem anteny cały czas ma ok 1,1 swr
Napisano: Piątek, 14.12.2007, 12:13:52
a dlugosc fali po to sie liczylo zeby nie bylo zaklocen w kablu kupilem ostatnio a własciwie kolega kupil kabel niby do cb ale okazalo sie ze 75 ohm telewizyjny no i jajca byly co nie miara podniosłem kabel w gore swr 1.4 polozylem na siedzeniu swr 2.4 i czym predzej wymienilem na RG 58
po to sa teraz kable 50 ohmowe zeby sie nie bawic w takie rzeczy a ktos kiedys usłyszał jak kiedys bylo i niesie sie glupie przesłanie i jeden drugiemu cos tam powie i wychodza takie rzeczy no ale co tam dzieki temu zarabiam:D bo za strojenie anteny biore 5 zł ale jak ktos chce wyminic kabel to 20 zł + kabel a w wiekszosci przypadków wystarczy go skrocic o 15 cm no ale jak sie ktos uprze to ja mu nie bede nic mowil z tego mam kase:D
No to zapominam o tym, że słyszałem i dzięki za wytłumaczenie tematu
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #346 -
Czwartek, 20.12.2007, 09:07:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
no ale na wlasnej skorze sie przekonalem ze jednak dlugosc kabla ma znaczenie otoz kabel rg-58 ii co skrocony o 1,5m z dlugosci 7.2 czyli wypada w cwiartce fali i sie nie dalo zestroic (kupilem nowy 7.2 i ok) jednak to ma znaczenie jesli wypadnie w cwiartce fali
powiniien byyc zblzony do k*3.61m gdzi K liczby calkowiite
«
Ostatnia zmiana: Czwartek, 20.12.2007, 09:23:28 wysłane przez uszek
»
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #347 -
Czwartek, 20.12.2007, 09:33:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: uszek
no ale na wlasnej skorze sie przekonalem ze jednak dlugosc kabla ma znaczenie otoz kabel rg-58 ii co skrocony o 1,5m z dlugosci 7.2 czyli wypada w cwiartce fali i sie nie dalo zestroic (kupilem nowy 7.2 i ok) jednak to ma znaczenie jesli wypadnie w cwiartce fali
powiniien byyc zblzony do k*3.61m gdzi K liczby calkowiite
No i właśnie o czymś takim słyszałem
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #348 -
Czwartek, 20.12.2007, 10:57:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: woj
No i właśnie o czymś takim słyszałem
ja tez slyszalem i uczylem siie o tym ale zawsze jak skrocilem kabel o 50 cm bylo ok a tu tak o sie porobilo
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #349 -
Czwartek, 20.12.2007, 13:10:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
jezeli kabel nie jest uszkodzony i ma impedancję 50 omów to te wielokrotnosci nie mają znaczenia ... osobiscie mam ok 5 m kabla (czyli zadna wielokrotnosc) i SWR trzyma mi na podstawowej "40-ce" od 1.1 do 1.2 ... i jak to wytłumaczycie ??
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #350 -
Czwartek, 20.12.2007, 13:37:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
a jak wytlumaczysz kabel rg58 czyli 50 ohm i przy ok 6 metrach swr poza skala?
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #351 -
Piątek, 21.12.2007, 19:35:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: uszek
a jak wytlumaczysz kabel rg58 czyli 50 ohm i przy ok 6 metrach swr poza skala?
wowczas sprawdził bym czy kabel nie jest uszkodzony ... skoro przy takim odcinku SWR leci na maxa to oznacza tylko jedno ze z kablem jest cos nie tak
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #352 -
Sobota, 22.12.2007, 07:15:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
kabel na 100 % nie jest uszkodzony
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #353 -
Sobota, 22.12.2007, 15:57:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: uszek
kabel na 100 % nie jest uszkodzony
to sprawdz czy nie masz zwarcia gdzies w układzie zasilania anteny oraz posprawdzaj miejsce połączenia kabla z wtyczkami
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #354 -
Sobota, 22.12.2007, 16:00:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie ma zadnego zwarcia bo sprawdzałem pierwsza mysl to własnie bylo to ze zwarcie i patrzyłem miernikiem i nie ma zwarcia wogole na przewodzie ani na wtyczkach ani na radiu ani w stopce anteny
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
diablo30
Świeżak
Offline
Samochód: IZA 94 1.4
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #355 -
Sobota, 02.02.2008, 11:15:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
witam mam taki problem ze słysze silnik w cb
cb jest podpiete do zapalniczki jaka to przyczyna pomuszcie
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 02.02.2008, 12:32:59 wysłane przez diablo30
»
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #356 -
Sobota, 02.02.2008, 17:11:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
jaki masz sprzet, pociagnij zasilanie z akumulatora , włacz filtr anl, włącz filtr nb
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 02.02.2008, 21:06:01 wysłane przez aboz
»
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
diablo30
Świeżak
Offline
Samochód: IZA 94 1.4
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #357 -
Sobota, 02.02.2008, 18:03:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
radyjko miland 199A
a jakie te filtry co muwisz
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 02.02.2008, 21:08:24 wysłane przez aboz
»
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #358 -
Sobota, 02.02.2008, 21:20:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
masz antene ??? bo nic o niej niie piszesz jjesli nie masz to przez to Ci moze zbierac silnik jesli jakas masz to zobacz jak SWR czy jest dobre zmasowaniie jjesli tak too sprawdz zasilnie radia i pobor pradu radiia i napisz co i jjak
Dalej niie napisales wiele o sprzeciie
A tak OT too nie spodziewaj sie wiele po radiu za nieecale 200 zl do tegoo alan
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: CB w Aucie .
«
Odpowiedz #359 -
Niedziela, 03.02.2008, 07:21:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: diablo30 Sobota, 02.02.2008, 11:15:43
witam mam taki problem ze słysze silnik w cb
cb jest podpiete do zapalniczki jaka to przyczyna pomuszcie
Możesz słyszeć prace alternatora w formie takiego "gwizdania"
Trzeba sprawdzić masy,klemy aku,
do zasilania altka dołaczyć kondensator 1mikro,albo podłaczyć
CB przez filtr przeciwzakłóceniowy do radoodbiorników 10-15 pln
http://www.allegro.pl/item302383686_filtr_przeciwzakloceniowy_5a_super_do_dvd_radia.html
cos takiego tylko drogi jakiś ...
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 03.02.2008, 07:25:08 wysłane przez Tracer
»
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony:
1
...
22
23
[
24
]
25
26
...
96
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
CB oraz Nawigacje
»
CB w Aucie .
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...