+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» CB oraz Nawigacje» CB w Aucie .
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 96   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: CB w Aucie .  (Przeczytany 954154 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #345 - Piątek, 14.12.2007, 14:25:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
heh ja mam w aucie kabel 7.2m i jakos mi to nie przeszkadza w sygnale fakt kiedys jak nie mozna bylo dostac kablo 50 om tylko 75 trzeba bylo liczyc długosc fali i kabla i miala ona cos okolo 3.6m dla polowki fali i 7.2 dla calej fali teraz jak zmierzysz swoj orginalny przewod ma ok 4.6m czyli nie ma sie nijak z tym co sie liczy tylko z tym jaki potrzebnyjest kierowca i generalnie wiecej nie potrzebuja wiec pchaja kable ok 4,5 metra
takze nie ma znaczenia jaka ma dlugosc kabel wazne zeby byl 50 ohm ja uzywam osobiscie RG58 i w jednej antenie jest go 5 metrów w tej co ja mam jest 7 ale bede musiał skrocic o metr jutro bo sie przycial i jakos nie widze roznicy miedzy długoscia kabla a strojeniem anteny cały czas ma ok 1,1 swr

Napisano: Piątek, 14.12.2007, 12:13:52

a dlugosc fali po to sie liczylo zeby nie bylo zaklocen w kablu kupilem ostatnio a własciwie kolega kupil kabel niby do cb ale okazalo sie ze 75 ohm telewizyjny no i jajca byly co nie miara podniosłem kabel w gore swr 1.4 polozylem na siedzeniu swr 2.4 i czym predzej wymienilem na RG 58

po to sa teraz kable 50 ohmowe zeby sie nie bawic w takie rzeczy a ktos kiedys usłyszał jak kiedys bylo i niesie sie glupie przesłanie i jeden drugiemu cos tam powie i wychodza takie rzeczy no ale co tam dzieki temu zarabiam:D bo za strojenie anteny biore 5 zł ale jak ktos chce wyminic kabel to 20 zł + kabel a w wiekszosci przypadków wystarczy go skrocic o 15 cm no ale jak sie ktos uprze to ja mu nie bede nic mowil z tego mam kase:D
No to zapominam o tym, że słyszałem i dzięki za wytłumaczenie tematu :ok:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #346 - Czwartek, 20.12.2007, 09:07:41 - NIEPRZECZYTANA »

no ale na wlasnej skorze sie przekonalem ze jednak dlugosc kabla ma znaczenie otoz kabel rg-58 ii co skrocony o 1,5m z dlugosci 7.2 czyli wypada w cwiartce fali i sie nie dalo zestroic (kupilem nowy 7.2 i ok) jednak to ma znaczenie jesli wypadnie w cwiartce fali

powiniien byyc zblzony do k*3.61m gdzi K liczby calkowiite
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 20.12.2007, 09:23:28 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #347 - Czwartek, 20.12.2007, 09:33:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
no ale na wlasnej skorze sie przekonalem ze jednak dlugosc kabla ma znaczenie otoz kabel rg-58 ii co skrocony o 1,5m z dlugosci 7.2 czyli wypada w cwiartce fali i sie nie dalo zestroic (kupilem nowy 7.2 i ok) jednak to ma znaczenie jesli wypadnie w cwiartce fali

powiniien byyc zblzony do k*3.61m gdzi K liczby calkowiite
No i właśnie o czymś takim słyszałem :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #348 - Czwartek, 20.12.2007, 10:57:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: woj
No i właśnie o czymś takim słyszałem

ja tez slyszalem i uczylem siie o tym ale zawsze jak skrocilem kabel o 50 cm bylo ok a tu tak o sie porobilo
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #349 - Czwartek, 20.12.2007, 13:10:11 - NIEPRZECZYTANA »

jezeli kabel nie jest uszkodzony i ma impedancję 50 omów to te wielokrotnosci nie mają znaczenia ... osobiscie mam ok 5 m kabla (czyli zadna wielokrotnosc) i SWR trzyma mi na podstawowej "40-ce" od 1.1 do 1.2 ... i jak to wytłumaczycie ??
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #350 - Czwartek, 20.12.2007, 13:37:42 - NIEPRZECZYTANA »

a jak wytlumaczysz kabel rg58 czyli 50 ohm i przy ok 6 metrach swr poza skala?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #351 - Piątek, 21.12.2007, 19:35:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
a jak wytlumaczysz kabel rg58 czyli 50 ohm i przy ok 6 metrach swr poza skala?

wowczas sprawdził bym czy kabel nie jest uszkodzony ... skoro przy takim odcinku SWR leci na maxa to oznacza tylko jedno ze z kablem jest cos nie tak  :-X 
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #352 - Sobota, 22.12.2007, 07:15:37 - NIEPRZECZYTANA »

kabel na 100 % nie jest uszkodzony
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #353 - Sobota, 22.12.2007, 15:57:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
kabel na 100 % nie jest uszkodzony

to sprawdz czy nie masz zwarcia gdzies w układzie zasilania anteny oraz posprawdzaj miejsce połączenia kabla z wtyczkami
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #354 - Sobota, 22.12.2007, 16:00:50 - NIEPRZECZYTANA »

nie ma zadnego zwarcia bo sprawdzałem pierwsza mysl to własnie bylo to ze zwarcie i patrzyłem miernikiem i nie ma zwarcia wogole na przewodzie ani na wtyczkach ani na radiu ani w stopce anteny
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
diablo30 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: IZA 94 1.4

« Odpowiedz #355 - Sobota, 02.02.2008, 11:15:43 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam taki problem ze słysze silnik w cb 
cb jest podpiete do zapalniczki jaka to przyczyna pomuszcie
« Ostatnia zmiana: Sobota, 02.02.2008, 12:32:59 wysłane przez diablo30 » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #356 - Sobota, 02.02.2008, 17:11:38 - NIEPRZECZYTANA »

jaki masz sprzet, pociagnij zasilanie z akumulatora , włacz filtr anl, włącz filtr nb
« Ostatnia zmiana: Sobota, 02.02.2008, 21:06:01 wysłane przez aboz » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
diablo30 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: IZA 94 1.4

« Odpowiedz #357 - Sobota, 02.02.2008, 18:03:11 - NIEPRZECZYTANA »

radyjko miland 199A
a jakie te filtry co muwisz
« Ostatnia zmiana: Sobota, 02.02.2008, 21:08:24 wysłane przez aboz » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #358 - Sobota, 02.02.2008, 21:20:16 - NIEPRZECZYTANA »

masz antene ??? bo nic o niej niie piszesz jjesli nie masz to przez to Ci moze zbierac silnik jesli jakas masz to zobacz jak SWR czy jest dobre zmasowaniie jjesli tak too sprawdz zasilnie radia i pobor pradu radiia i napisz co i jjak

Dalej niie napisales wiele o sprzeciie

A tak OT too nie spodziewaj sie wiele po radiu  za nieecale 200 zl do tegoo alan
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #359 - Niedziela, 03.02.2008, 07:21:15 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam taki problem ze słysze silnik w cb 
cb jest podpiete do zapalniczki jaka to przyczyna pomuszcie
Możesz słyszeć prace alternatora w formie takiego "gwizdania"
Trzeba sprawdzić masy,klemy aku,
do zasilania altka dołaczyć kondensator 1mikro,albo podłaczyć
CB przez filtr przeciwzakłóceniowy do radoodbiorników 10-15 pln
http://www.allegro.pl/item302383686_filtr_przeciwzakloceniowy_5a_super_do_dvd_radia.html
cos takiego tylko drogi jakiś ... >:(
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 03.02.2008, 07:25:08 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 96   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» CB oraz Nawigacje» CB w Aucie .
Skocz do: