+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 201017 razy)
0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.
p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #60 - Niedziela, 05.09.2010, 14:27:05 - NIEPRZECZYTANA »

Proszę o wycene logu statycznego, czy ten zawor nie ma sie do 100%otwierać ??
Log (0 - 003)
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #61 - Niedziela, 05.09.2010, 19:22:04 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie było ori 0 i 99,6%
Zapisane

p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #62 - Niedziela, 05.09.2010, 20:08:54 - NIEPRZECZYTANA »

Z tego wychodzi ze się do konca nie otwiera, dobrze rozumiem?? ( wedlug opisu z forum passka, cos tam chyba jest na odwrot ze 0% to otwarty a 100%zamkniety)

Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #63 - Poniedziałek, 06.09.2010, 05:22:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: p14c3k
Z tego wychodzi ze się do konca nie otwiera,
Tak, ale tym bym się nie martwił. U mnie nie otwiera sie wcale.
Zapisane

homas Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Exeo, 2010, 2.0 TDI 125Kw, CAHA

« Odpowiedz #64 - Czwartek, 23.09.2010, 07:20:19 - NIEPRZECZYTANA »

Proszę o ocene logów dynamicznych:

Grupy: 001,003,004
http://vaglog.rtnet.pl/adam.chomicz_23060.html
Grupy: 008,010,011
http://vaglog.rtnet.pl/adam.chomicz_23061.html

A tu błędy które mi wyskoczyły


Control Module Part Number: 028 906 021 EK
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC  G00SG  1438
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06402
3 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
        P1570 - 35-00 - -
01268 - Quantity Adjuster (N146)
        35-10 - - - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
        17-10 - Control Difference - Intermittent
Nie za bardzo kumam o co tu chodzi :o
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #65 - Czwartek, 23.09.2010, 08:05:31 - NIEPRZECZYTANA »

Sprężarka nie dopompowuje odpowiedniego ciśnienia..
mozliwości: w dolocie (nieszczelnosc na opasce),  uwalony N-75, zatkany kat, dziura w  wężykach podciśnienia
Zapisane
homas Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Exeo, 2010, 2.0 TDI 125Kw, CAHA

« Odpowiedz #66 - Czwartek, 23.09.2010, 09:17:38 - NIEPRZECZYTANA »

Czy może to być spowodowane nieszczelnym intercoolerem? Katalizator mam wycięty, wiec ciężko, żeby był zapchany... Przy dodawaniu gazu słysze dziwne syczenie od czasu kiedy uderzyłem intercoolerem o  zwalniacz(czyt. leżący policjant).
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 23.09.2010, 22:34:42 wysłane przez homas » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #67 - Czwartek, 23.09.2010, 09:25:04 - NIEPRZECZYTANA »

jak najbardziej..
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #68 - Czwartek, 23.09.2010, 11:02:11 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko dlaczego wysterowanie N75 praktycznie nie próbuje podnieść ciśnienia?
obr                               %
2184   1948.2   1244.4   41.4
3822   1948.2   1642.2   44.6
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #69 - Czwartek, 23.09.2010, 12:28:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
w dolocie (nieszczelnosc na opasce),  uwalony N-75, zatkany kat, dziura w  wężykach podciśnienia
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 23.09.2010, 12:29:46 wysłane przez kacperix » Zapisane
homas Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Exeo, 2010, 2.0 TDI 125Kw, CAHA

« Odpowiedz #70 - Czwartek, 23.09.2010, 22:38:25 - NIEPRZECZYTANA »

Wymieniłem porozbijany intercooler, jednak nie przyniosło to oczekiwanych rezultatów. Po kolejnych oględzinach okazało się, że problemem był wężyk, który wypadł z zaworu N75. Moje nowe logi:
http://vaglog.rtnet.pl/adam.chomicz_23189.html
http://vaglog.rtnet.pl/adam.chomicz_23190.html

Czy teraz logi są poprawne?

« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 27.09.2010, 09:57:10 wysłane przez homas » Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #71 - Piątek, 01.10.2010, 22:46:07 - NIEPRZECZYTANA »

Jest ok ;)
Ale żeby nie było nudno to i ja poproszę o pomoc. Pacjent to 1.4TDi który przykopci na siwo/biało po odpaleniu. Ale to raz na jakiś czas i z różną intensywnością. Zrobiłem mu logi i nie podoba mi się masa powietrza.
Poniżej widać, że przepływka nie tnie wartości i turbo dmucha dobrze.
przepływka i turbo (008,011)
Log z basic settings cos mi nie pasuje bo czy egr otwarty czy nie to masa powietrza stoi na niskim. poziomie. A powinna sie podnosić gdyż egr nie jest zaślepiony.
EGR basic s. (003)
Poniżej widać niską wartość powietrza na postoju, jak i podczas logu dynamicznego na dole strony.
Statyczny i dynamiczy(003)
Tu widać że turbo się kręci ale powietrza daje tyle co nic.
Log (0 - 010)
Masa jaką dostaje na logu dynamicznym poniżej jest taka sama jak na postoju.
Log (0 - 000)
Auto jeździ normalnie, nie kopci podczas jazdy, ani żadnych negatywnych odczuć nie ma. Tylko od czasu do czasu te kopcenie na siwo/biało przy zapalaniu. Niby by wychodziło, że ciągnie albo olej, albo wodę, ale nic nie ubywa/przybywa.
Tak mnie ciekawi po tych logach czy to może jakaś nieszczelność w dolocie. Miał ktoś podobny przypadek??
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
homas Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Exeo, 2010, 2.0 TDI 125Kw, CAHA

« Odpowiedz #72 - Czwartek, 07.10.2010, 15:41:54 - NIEPRZECZYTANA »

Po zrobieniu 1000km, nagle auto znowu straciło moc. Myślałem że to problem z EGR który zaślepiłem ostatnio, ale patrząc na logi 003 wydaje mi się że to może być przepływomierz powietrza. Dodam, że auto bardzo długo wchodzi na obroty
001,002,003
http://vaglog.rtnet.pl/adam.chomicz15_24469.html
000,011,012
http://vaglog.rtnet.pl/adam.chomicz15_24468.html
008,009,010
http://vaglog.rtnet.pl/adam.chomicz15_24470.html
Błędy zapamietane Polski VAG:
75      Ciśnienie w przewodzie dolotowym
       różnica dorególowania  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1265    Zawór recyrkulacji spalin-N18
       przerwa lub zwarcie do masy  -  BŁĄD SPORADYCZNY
553     Przepływomierz masowy powietrza-G70
       zwarcie do plusa
........................................................................................
I bierzące błędy VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 028 906 021 EK
 Component and/or Version: 1,9l R4 EDC  G00SG  1438
          Software Coding: 00002
           Work Shop Code: WSC 06402
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
       17-00 - Control Difference
« Ostatnia zmiana: Piątek, 08.10.2010, 06:28:07 wysłane przez homas » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #73 - Piątek, 08.10.2010, 07:04:40 - NIEPRZECZYTANA »

Przepływkę testujemy w 008. A N75 pracuje OK? Turbina nic nie pompuje, może wężyki.
Zapisane

pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #74 - Piątek, 08.10.2010, 09:02:09 - NIEPRZECZYTANA »

A ja mam takie pytanko.
jakie logi wykonac aby sprawdzic silnik SDI ??
objawy - silnik moooocno dymi na czarno  :-X
moze to byc wina przeplywki? rozrzad wymieniany jakies 6tys temu
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: