+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 200929 razy)
0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #90 - Wtorek, 22.03.2011, 10:38:24 - NIEPRZECZYTANA »

dopisałem do ostatniego posta
z kopceniem na czarno to może być przepływka uwalona,
nie wiem jak powinny wyglądać logi sdi, ale dawka paliwa po przepływce jest 26, a w tdi jest seryjnie 42, zloguj grupe 3 dynamicznie bo coś mi się wydaję że przepławka powiedziała papa
Zapisane
m@rcin Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Ostrowiec
Samochód: leon, 2001, BDE

« Odpowiedz #91 - Wtorek, 22.03.2011, 19:47:37 - NIEPRZECZYTANA »

statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40162.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40163.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40164.html

dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40165.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40166.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40167.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40168.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40169.html
http://vaglog.rtnet.pl/marcinnet_40170.html

od KYS: Szukajka się kłania!
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.03.2011, 19:51:14 wysłane przez KYS » Zapisane
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #92 - Poniedziałek, 09.05.2011, 16:18:06 - NIEPRZECZYTANA »

witam
mam taką prośbę ponieważ ostatnio zauważyłem że moja ibi coś wiecej pali i coś jakby osłabła, chciałbym żeby mi ktoś napisał które grupy  na VAGu robić żeby to wszystko sprawdzić, ogólnie cały silnik ponieważ za bardzo się na tym nie znam, a miał bym możliwość podpięcia do VAGa gdzieś na weekendzie żeby te logi zrobić. Z góry dzieki:)
Zapisane
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #93 - Środa, 11.05.2011, 00:29:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
prosiłbym o ocenę logów, pierwsza próba na 4-ce, i włączył się tryb awaryjny widać spore przeładowanie
druga próba na 3-ce bez trybu awaryjnego i także widać przeładowanie na turbo
Log (0 - 003,008,011,003,008,011)
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #94 - Środa, 11.05.2011, 20:20:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Cepan023
druga próba na 3-ce bez trybu awaryjnego i także widać przeładowanie na turbo
Bo za krótko trwało przeładowanie. 2-3 sek. dłużej i też byłby notlauf.
Do sprawdzenia wężyki, N75 (najprościej podmienić z N18 czyli zaworem od EGRa). Podejrzyj jak chodzi sztanga na grupie 11BS - czy bez zacięć.
W najgorszym razie turbina do czyszczenia.
Zapisane

Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #95 - Środa, 11.05.2011, 21:31:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
N75 (najprościej podmienić z N18 czyli zaworem od EGRa)
Jeśli chodzi o podmianę, rozumiem że mam odpiąć węże od egr podpiąć te od n75, i zostawić n75 bez podłączania węży czy coś mam podłączyć.
Wężyki i grucha sprawdzone

Jeśli chodzi o logi, to na logu grupy 3 widać że przepływka podaje dużo więcej niż powinna, to może być związane z turbiną czy też jest do wymiany?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #96 - Środa, 11.05.2011, 21:48:00 - NIEPRZECZYTANA »

przepływki nie ruszaj bo jest okej :)
Podmień znaczy zamień miejscami i wepnij wszystie wężyki tak jak by były w oryginale,
zanim zamienisz to zrób jeszcze jeden test, wypnij wąż z gruchy i zobacz czy złapiesz notlaufa
Zapisane
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #97 - Środa, 11.05.2011, 21:58:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
przepływki nie ruszaj bo jest okej
Podmień znaczy zamień miejscami i wepnij wszystie wężyki tak jak by były w oryginale,
zanim zamienisz to zrób jeszcze jeden test, wypnij wąż z gruchy i zobacz czy złapiesz notlaufa
ok dzięki za wskazówki, jutro pogrzebie i napisze o efektach
« Ostatnia zmiana: Środa, 11.05.2011, 22:00:13 wysłane przez Cepan023 » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #98 - Piątek, 13.05.2011, 11:19:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
zobacz czy złapiesz notlaufa
I ewentualnie zobacz jaki był błąd.
Zapisane

ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #99 - Niedziela, 15.05.2011, 20:31:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam:)
Zrobiłem logi dynamiczne prosił bym o ich ocenę bo chyba mi coś ibi za dużo pali. Pozdrawiam.


http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_46000.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_46001.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_46002.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_46003.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_46004.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_46005.html
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #100 - Poniedziałek, 16.05.2011, 10:05:04 - NIEPRZECZYTANA »

Poza przepływką to nie ma się czego czepić.
Zapisane

ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #101 - Poniedziałek, 16.05.2011, 10:26:08 - NIEPRZECZYTANA »

Kolego z tą uszkodzoną przepływką to do mnie? a możesz mi powiedzieć o co chodzi dokładniej z tą przepływką,  Jeszcze mam taki problem że temperatura, na liczniku pokazuje mi 90 a na kompie po 70 kilka czy tak ma być?
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 16.05.2011, 10:27:39 wysłane przez ibizaASV » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #102 - Poniedziałek, 16.05.2011, 12:14:30 - NIEPRZECZYTANA »

z temperaturą masz dobrze. Wskazówka na liczniku ma jakiś zakres błędu i pokazuje 90 w granicach bodajże 78-79 - 105. Jakoś tak to było.
Zapisane
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #103 - Poniedziałek, 16.05.2011, 15:48:56 - NIEPRZECZYTANA »

właśnie jestem po myciu przepływki ale chyba nic to nie dało...
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #104 - Poniedziałek, 16.05.2011, 18:53:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ibizaASV
Kolego z tą uszkodzoną przepływką to do mnie?
Tak. Tragedii z nią nie ma. Jak nie ganiasz ponad 3000 obr to nie odczujesz, ale można powoli o niej myślec.
Temp. się nie martw jest OK. To normalne w grupie VAG.
Zapisane

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: