+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 201181 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #75 - Niedziela, 10.10.2010, 08:40:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
moze to byc wina przeplywki?
Może w sensie, że zawyża pomiar, ale raczej dziura w dolocie robi często takie objawy.
Logi jak w TDI, te same, możesz dodać 13 na postoju.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 10.10.2010, 08:41:51 wysłane przez KKKKris » Zapisane

spider Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #76 - Piątek, 15.10.2010, 14:45:21 - NIEPRZECZYTANA »

Proszę o ocenę: Log (0 - 000,001,003)
Objawy: na postoju nagle słychać jakby załączała się turbina i silnik pracuje z większym obciążeniem, czasem zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych, nawet po delikatnym zwiększeniu obrotów wszystko wraca do normy...
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #77 - Piątek, 15.10.2010, 21:10:57 - NIEPRZECZYTANA »

hmmm jak dla mnie za wysoka dawka jest ustawiona, nie wywala żadnego błędu jak się pojawia kontrolka świec żarowych? Nie ma żadnego błędu z nastawnikiem?
Zapisane
spider Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #78 - Piątek, 15.10.2010, 21:22:55 - NIEPRZECZYTANA »

nom właśnie nic nie ma, jak dodam gazu kontrolka gaśnie i wszystko jest ok, auto jeździ normalnie tylko wcześniej opisywałem mój problem w innym temacie:
U mnie pojawiło się coś takiego:

1282    Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego
    przerwa lub zwarcie do masy  -  Błąd sporadyczny

17958    Ciśnienie doładowania - różnica doładowania
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  Błąd sporadyczny

17970    Nastawnik dawki paliwa - górna wartość końcowa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  Błąd sporadyczny

skasowałem i na razie cisza ale pewnie jak się przejadę znów powrócą dodam że turbo czyszczone na wiosnę...

Z tym nastawnikiem to coś poważnego?

ale te błędy od czasu ich skasowania nie powracają...
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #79 - Piątek, 15.10.2010, 21:43:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: spider
17970    Nastawnik dawki paliwa - górna wartość końcowa
przyczyną jest prawdopodomnie za wysoka dawka ustawiona co powoduje
Cytat: spider
silnik pracuje z większym obciążeniem, czasem zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych
na początek sprawdz połącznia wszystkie zobacz czy elektrozawór działa poprawnie,
sprawdz 7 i 8 bezpiecznik, ale moim zdaniem najwazniejsze to zmniejsz dawkę czyli ustaw w przedziale 3-9,  fabrycznie ?ok.3,7
musisy poluzować dolne srubzy torx/spline od nastawnika po lewej u dołu i delikatnie puknąć w nastawnik z boku,
obserwuj wartości na kompie podczas zmiany położenia nastawnika.  Pukając w lewo zwiększasz dawką czyli idzie 9-8-7-...1
pukając w prawo zmniejszasz dawkę 1-2-3-..9 (odwrtnie niz na logikę)  pukaj delikatnie.



zerknij na email :)
« Ostatnia zmiana: Piątek, 15.10.2010, 21:48:45 wysłane przez kacperix » Zapisane
spider Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #80 - Piątek, 22.10.2010, 14:05:53 - NIEPRZECZYTANA »


zerknij na email :)


Na początku wielkie dzięki za informację  :pub:  dawka ustawiona...

Wszystko co pisałeś posprawdzałem bezpieczniki, 109 (VAGiem test wyjść, auto gaśnie), z dawką było trochę stukania raz w jedną raz w drugą ale przy pomocy brata dałem radę  8)

Ale dalej na wolnych obrotach dzieję się to samo, auto pochodzi z 2 minuty normalnie (chociaż teraz po korekcie tej dawki obroty jakieś ciut wyższe ok 924 później opadają na ok 903 tak jak było przed robotą), a później  dawka rośnie, objętość zasysanego powietrza też, chociaż wymagana jest o połowę niższa i słychać turbinę jak "startuje"... po dodaniu gazu wszystko wraca do normy  :-\

tutaj logi na postoju:
Log (18 - 001)
Log (20 - 003)
Log (19 - 000)
powstawiałem markery tam gdzie coś się działo  :eye:

tak przy okazji logi dynamiczne (tylko nie wiem czy dobre grupy):
Log (15 - 008)
Log (16 - 011)
Log (17 - 010)
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #81 - Piątek, 22.10.2010, 22:33:58 - NIEPRZECZYTANA »

JEszcze co mi przychodzi do glowy, to nastawnik zabrudzony, objawy wlasnie to skakanie obrotow na wolnych. Czujnik temp cieczy ok ?
Zapisane
docent_5 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: okolice Warszawy
Samochód: Toledo 1999r 1.9 TDi 110KM AHF

« Odpowiedz #82 - Niedziela, 14.11.2010, 12:20:22 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
Bardzo proszę o ocenę pracy mojego autka:

Log (0 - 003,008,011)
Log (1 - 001,001,001)
Log (2 - 003,010)
Log (3 - 007)
Log (4 - 003,003)
Log (5 - 011)
Log (6 - 004,004)
Log (7 - 008)
Log (8 - 008,011)
Log (9 - 010)
Log (10 - 013)

Jeśli chodzi o grupę 001 to jest log dynamiczny, log statyczny przy regularnej pracy silnika i log statyczny podczas wibracji których występowanie opisałem w tym temacie:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=12074.0
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 14.11.2010, 12:37:04 wysłane przez docent_5 » Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #83 - Niedziela, 14.11.2010, 12:37:57 - NIEPRZECZYTANA »

przyjrzalbym sie zaworkowi N75, sproboj podmienic z N18 (czarna glowka) i zrobic jeszcze raz logi.
Zapisane
docent_5 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: okolice Warszawy
Samochód: Toledo 1999r 1.9 TDi 110KM AHF

« Odpowiedz #84 - Niedziela, 14.11.2010, 12:59:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
przyjrzalbym sie zaworkowi N75

Faktycznie jest rozrzut wartości w grupie 11, czy jest on bardzo niepokojący?

Jak wypadły logi pod kątem przepływomierza i nastawnika dawki?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 14.11.2010, 13:07:43 wysłane przez docent_5 » Zapisane
paskudek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WLKP-Ostrzeszów
Samochód: Ibiza IIFL 1.9 SDI(AQM) 2001r.

« Odpowiedz #85 - Wtorek, 22.03.2011, 09:46:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam prosze o ocene logow z wczorajszych pomiarów.
Seat Ibiza IIFL 2001r 1.9 sdi 68KM Silnik AQM.
Na cieplym jest OK pali od strzala - zadnych problemow.
Na zimnym czy jest -20 czy +5 odpala na strzala ale chodzi jak by nie palił na 1 gar.
Musze go przytrzymac na 1100obr/min przez około 10 sek zeby bylo OK.
Ponizej logi dynamiczne i statyczne.

Logi dynamiczne :http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbaa2d6e8197688a.html

Logi statyczne :http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d49b27d646928f49.html

Grupe 000 zrobilem programem VW Tool:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
43 51 0 20 19 202 81 157 117 255

Wszystkie filtry nowe zmienione 8tys temu, swiece maja 1 miesiac.
Zaslepiony EGR.
Reszta jak wypuscila fabryka.

Prosze o diagnoze.

Pozdrawiam
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #86 - Wtorek, 22.03.2011, 10:17:33 - NIEPRZECZYTANA »

zapłon dobrze masz ustawiony, więc jesli chodzi na '3gary po odpaleniu' szczególnie jak jest zimno to mogą nie grzać wszystkie świeczki, puszcze Ci baka białego przy odpaleniu?
Zapisane
paskudek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WLKP-Ostrzeszów
Samochód: Ibiza IIFL 1.9 SDI(AQM) 2001r.

« Odpowiedz #87 - Wtorek, 22.03.2011, 10:26:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Bialego nie puszcza tylko czarnego jakby nie przepalal ropy.
Jak bylo -18 to odpalal na strzala (objawy odpalenia tak jak jest teraz) ale po przejechaniu 500m jak stanolem na swiatlach to tez chodzil na 3 gary, musialem go przegonic okolo 500m-1km i wszystko wracalo do normy (w tym czasie jak go przeganialem to za mna bylo troszke czarnawo).
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.03.2011, 10:27:59 wysłane przez paskudek » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #88 - Wtorek, 22.03.2011, 10:31:43 - NIEPRZECZYTANA »

nie będę pisał o sprawdzeniu poziomu oleju bo to raczej oczywiste skoro tak ogarniasz logi... teraz doczytałem że świece miesiac temu wymieniłeś świece, a ten objaw nierównej pracy po odpaleniu najbardziej wygląda mi na usterkę związaną ze świecami,
z kopceniem na czarno to może być przepływka uwalona,
nie wiem jak powinny wyglądać logi sdi, ale dawka paliwa po przepływce jest 26, a w tdi jest seryjnie 42, zloguj grupe 3 dynamicznie bo coś mi się wydaję że przepławka powiedziała papa
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.03.2011, 10:37:27 wysłane przez kacperix » Zapisane
paskudek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WLKP-Ostrzeszów
Samochód: Ibiza IIFL 1.9 SDI(AQM) 2001r.

« Odpowiedz #89 - Wtorek, 22.03.2011, 10:35:31 - NIEPRZECZYTANA »

Mi nie podobaja sie logi statyczne w 13 grupie,
wyglada jakby jeden wtrysk sie konczyl ale nie jestem pewien, moze zaczyna powoli lac.

'013         

         
 mg/str   
1,88   -0,8   -0,4   -0,75
1,88   -0,8   -0,33   -0,8
1,88   -0,75   -0,4   -0,8
1,88   -0,73   -0,42   -0,75


Logi dynamiczne z grupy 3

Group B:   '003            Group C:
   RPM           Duty Cycle   
TIME               TIME
STAMP  /min           %   
0,44   1869            4,8   
1,43   2121            4,8   
2,51   2352            4,8   
3,59   2604            4,8   
4,69   2856            4,8   
5,81   3087            4,8   
6,93   3297            4,8   
8,01   3486            4,8   
9,09   3654            4,8   
10,17   3822            4,8   
11,27   3990            4,8   
12,39   4179            4,8   
13,47   4284            4,8   
14,55   4074            4,8   

« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.03.2011, 11:46:42 wysłane przez paskudek » Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: