+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» jak dogrzać silnik?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jak dogrzać silnik?  (Przeczytany 50669 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #75 - Czwartek, 25.09.2008, 16:44:46 - NIEPRZECZYTANA »

Nie ma sie co dziwić.Dobry termostat wykonany z tworzywa sztucznego kosztuje około 50 PLN. Te wszystkie około 25 pln to podróbki nie trzymaja szczelności .
jest taki fajny polski cały z metalu ale nie mam fotki. jest cały z metalu coś jakby z alu.
Działa idealnie i się nie rozrywa  8)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
daniels81
Gość



« Odpowiedz #76 - Sobota, 27.09.2008, 17:21:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: stryker2
U mnie był podobny motyw j.w auto sprowadzone 3 miechy temu z Niemiec ;-).
chciałeś sie pochwalić czy jak? to nie jest dział pogaduchy prosze o konkretne wypowiedzi w temacie :!:
Zapisane
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #77 - Czwartek, 13.11.2008, 09:07:50 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Rok temu wymieniłem termostat na taki:
http://allegro.pl/item461528409_oryginalny_termostat_seat_skoda_vw_okazja.html
działal super byłem zadowolony.
Ale wczoraj wskazówka nie chciała dojść do pionu i obstawiam ze poprostu podziekował.
Kilka razy słysząłem ze polski metalowy jest dobry, znalażłem tylko taki:
http://allegro.pl/item476496986_termostat_seat_cordoba_ibiza_leon_toledo_itd.html
co sadzicie??
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #78 - Czwartek, 13.11.2008, 09:21:55 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym najpierw zobaczył w jakim stanie jest obudowa, bo często pekaja tam kominki termostatu i wtedy nie ma możliwości zamkniecia dużego obiegu, moze akurat tak sie stało, bo rok czasu to trochę mało wytrzymał jak na orginał.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #79 - Czwartek, 13.11.2008, 13:21:35 - NIEPRZECZYTANA »

masz na myśli tzw. kruciec ?
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #80 - Czwartek, 13.11.2008, 13:25:53 - NIEPRZECZYTANA »

Pewnie chodzi o to http://www.motoallegro.pl/item476318730_kruciec_chlodzenia_vw_lupo_polo_golf_seat_arosa.html  :)  Też to przerobiłem jak mi taki termostat za 15 zł wyskoczył ... Wymieniłem na wahlera czy jak on się tam nazywał, dałem te "parę" zł więcej ale narazie spokój  :P
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 13.11.2008, 13:52:02 wysłane przez JarekF » Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #81 - Czwartek, 13.11.2008, 14:52:38 - NIEPRZECZYTANA »

Dokładnie o to chodzi, zwał jak zwał, kominek, króciec, ale gófffffffno się urywa dość często >:(
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #82 - Czwartek, 13.11.2008, 15:51:11 - NIEPRZECZYTANA »

montujcie dalej te niby orginały plastikowe to zawsze bedzie łamac
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #83 - Czwartek, 13.11.2008, 16:04:23 - NIEPRZECZYTANA »

A jakie inne można zamontować? Bo jakoś nie widziałem lepszych a trochę w częściach siedze.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #84 - Czwartek, 13.11.2008, 16:55:50 - NIEPRZECZYTANA »

A jakie inne można zamontować? Bo jakoś nie widziałem lepszych a trochę w częściach siedze.
np. http://www.allegro.pl/item476496986_termostat_seat_cordoba_ibiza_leon_toledo_itd.html
nigdy nie dawajcie tego plastikowego albo ułamie kruciec albo mi 3 plastikowe sie trafiły felerne kupiłem o numerze czesci UT012P firmy POLCAR a wygloda prawie tak http://www.allegro.pl/item473030481_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html
a do twego AEX ostatni by pasował na 100000%
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 13.11.2008, 16:58:10 wysłane przez pa84 » Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #85 - Czwartek, 13.11.2008, 17:42:43 - NIEPRZECZYTANA »

Ale chłopie my nie o termostacie piszemy, tylko o króćcach w których się termostat montuje, a tego nie ma innego niż plastikowy, które pękają czasami.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #86 - Czwartek, 13.11.2008, 18:08:03 - NIEPRZECZYTANA »

a o czym pisałem wyzej krócce  pekaja przez te plastikowe termostaty z tym szpikulcem wszystko ma sie do wypowiedzi PWL
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #87 - Czwartek, 13.11.2008, 18:20:05 - NIEPRZECZYTANA »

eee ale na metalowym zamienniku też potrafi pęknąć, nie na środku, tylko z boku tego pręcika pośrodku i też jest dupa zbita.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Strony: 1 ... 4 5 [6]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» jak dogrzać silnik?
Skocz do: