+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» jak dogrzać silnik?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jak dogrzać silnik?  (Przeczytany 50738 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #60 - Wtorek, 23.09.2008, 06:39:53 - NIEPRZECZYTANA »

termostat najlepiej z zamiennikow: Wahler, mam juz 2 latka i narazie tfuu tfuu mic sie z nim nie dzieje, cena ok 35zł, jesli wyrwalo kominek, cena podstawki ok 20zł.
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #61 - Wtorek, 23.09.2008, 10:16:09 - NIEPRZECZYTANA »

A orginał 42zł, więc jest sens pchać się w zamienniki?
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #62 - Wtorek, 23.09.2008, 14:41:46 - NIEPRZECZYTANA »

te org to badziew wole zamiennik termostatu niz te orginalne
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #63 - Wtorek, 23.09.2008, 15:20:47 - NIEPRZECZYTANA »

Nie mam pytań, skoro orginał to badziew. Co jak co, ale termostat to zawsze orginał wkładam, w każde auto.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #64 - Wtorek, 23.09.2008, 21:06:11 - NIEPRZECZYTANA »

Nie mam pytań, skoro orginał to badziew. Co jak co, ale termostat to zawsze orginał wkładam, w każde auto.
Akurat te oryginalne termostaty rozwalają ten kielich to raz zamienniki dłużej trzymają niz. te plastikowe oryginały miałem już jeden oryginał poszedł po 3 miesiącach tylko u mnie on kosztował w aso 70zł rozwalił króciec i pękł kupiłem cały metalowy zamiennik i służy mi dobrze i więcej tego plastikowego oryginału nie kupię (oczywiście mówiąc plastikowy miałem na myśli obudowę)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #65 - Wtorek, 23.09.2008, 22:17:07 - NIEPRZECZYTANA »

Leemarvin, bo zaleznie jaki termastat i do jakiego silnika
plastikowe sa lipne

ale ten temat zasadniczo jest nie o termostatach
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #66 - Wtorek, 23.09.2008, 23:11:05 - NIEPRZECZYTANA »

Eee tam, u mnie pierwszy od nowości wytrzymał 9 latek. Kupiłem na szybko w drodze jakiś zamiennik i o dupe rozbić takie urządzenie, otwierał przy zbyt niskiej temperaturze, poprostu źle dobrany olej, albo wosk. Efekt taki, że z niedogrzanego auta przeszedłem na trochę niedogrzane, ale to był ratunek w trasie. Później pierwszy lepszy serwis VW i poszedł orginał, tu już bez problemów. W pasku jak był też wypadła wymiana, kupiłem orginał i lata do dziś.
Ale jak tam kto chce, ot takie moje zdanie w temacie termostatów.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #67 - Środa, 24.09.2008, 08:05:04 - NIEPRZECZYTANA »

No dobra ... To teraz kto mi powie (bez rozbierania jeszcze silnika, znaczy się odkręcania termostatu  ;)  ) jaki ja mam  :?:  Bo wg katalogu do silnika AEE są dwa różne termostaty, taki z obudową i cały metalowy bez niczego  :-\  Który brać do siebie  :?:

Muszę to szybko zrobić bo spalanie 10-11 l mnie dobija  :o
Zapisane
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #68 - Środa, 24.09.2008, 09:05:59 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie w 1.6 AEE 98r idzie taki:

http://allegro.pl/item425637724_6274_87_j_termostat_audi_seat_vw.html

Moze jakies zdjecie podeslij
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #69 - Środa, 24.09.2008, 11:23:27 - NIEPRZECZYTANA »

Musisz sobie popatrzeć na obudowę termostatu. Zależnie od dobierasz termostat. Jeśli dobrze pamiętam różnica jest tam w ilości króćców odchodzących od obudowy, ale ręki za to nie dam.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #70 - Środa, 24.09.2008, 20:16:42 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie sprawa już rozwiązana  :ok:
Termostat jaki u mnie był to jednak ten z obudową (taki cienki  ;)  ) .... Kupiłem FEBI - 35zł ... wymiana 5 min plus dłuższa chwila na sprawdzenie czy się grzeje (2 razy wiatrak się włączał) no i oczywiście odpowietrzenie układu  ;)
Obudowa była cała  ;D Co się okazało: termostat nie trzymał bo niby jak to miał robić jak go tam w ogóle nie było  :!:  ciekawe czy to niemiec tam grzebał czy do auta dopadł się kiedyś polski mechanik  :-\
Zapisane
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #71 - Środa, 24.09.2008, 20:35:13 - NIEPRZECZYTANA »

układ sam sie odpowietrza ;D na lato termostat niepotrzebny :-X
« Ostatnia zmiana: Środa, 24.09.2008, 20:37:01 wysłane przez pa84 » Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #72 - Czwartek, 25.09.2008, 12:31:17 - NIEPRZECZYTANA »

No odpowietrza się sam tylko siedziałem i obserwowałem kiedy bąbelki przestaną lecieć  :P  ... dwa razy zassał płynu i tyle  ;) ... Rano oczywiście tak jak powinno być - grzał się tylko górny wąż, po dłuższej chwili puścił lekko na chłodnicę .. po przejechaniu 1,5 km miałem już wskazówkę prawie w pionie (może jeszcz z 1mm brakowało) i tak już całą drogę do pracy (23 km)  ;D a w mieście już wiatrak dał o sobie znać  ;) Czyli niby wsio w normie ... Jutro przejadę się ze 200 km to zobaczę czy wszystko sprawnie działa  :)
Zapisane
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #73 - Czwartek, 25.09.2008, 13:27:24 - NIEPRZECZYTANA »

a co ma nie działać :-X
Zapisane
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #74 - Czwartek, 25.09.2008, 15:59:13 - NIEPRZECZYTANA »

Co się okazało: termostat nie trzymał bo niby jak to miał robić jak go tam w ogóle nie było  :!:  ciekawe czy to niemiec tam grzebał czy do auta dopadł się kiedyś polski mechanik  :-\
U mnie był podobny motyw j.w auto sprowadzone 3 miechy temu z Niemiec ;-).
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» jak dogrzać silnik?
Skocz do: