Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
20
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty. (Przeczytany 251915 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Morgan
Gość
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #75 -
Środa, 22.07.2009, 21:16:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: widget
Mam pytanko odnośnie podatności dwóch sliników diesla na modyfikacje:
110 i 130 konnego
Potrzebuję informacji ile wynoszą części i program w obu przypadkach w okolicach 200 koni. Nie orientuję się zupełnie w tej jednostce a za informacje będę bardzo wdzięczny
130tka będzie droższa w zakupie ale jeśli planujesz mody na ok.200KM to znacznie taniej wyjdą Cię zmiany w 130tce niż w 110. Musisz założyć FMIC i do tego turbo z ARL i po programie 190KM możesz osiągnąć całkowicie bezpiecznie dla tego motoru.
Ale nie oznacza to, że 110tki masz omijać szerokim łukiem - jak Ci się trafi zadbane autko ze 110tką to bierz bo teraz ogólnie ciężko o auto w dobrym stanie...
Zapisane
widget
Użytkownik
Offline
Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T
WWW
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #76 -
Środa, 22.07.2009, 21:41:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzięki wielkie
Zobaczę jak mi się potoczy sytuacja życiowe
Jak dobrze pójdzie to Cuperka zostanie jako drugie auto, nie chcę jej gazować a przy moim stylu jazdy pali jak smok
I pomyśleć, że chciałem montować turbo
Narazie tragedii nie ma ale jak przyjdzie mi jeździć jak dawniej po 130 km dziennie i w weekendy po 200-300km to na samo paliwo będę wydawał ok 1000zł miesięcznie
Zapisane
Seat Cordoba 1.8 8v 90hp
Seat Ibiza Cupra 2.0 16V 150hp
Seat Toledo ASV
www.specet.pl
ibiasv
Gość
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #77 -
Piątek, 07.08.2009, 10:45:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
czesc
jakia dmuchawke załozyc do asv zeby dobrze porobiło
Zapisane
Rene
Użytkownik
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #78 -
Piątek, 07.08.2009, 11:22:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ibiasv
zeby dobrze porobiło
Ale co porobiło????
Nie kumam, oczekujesz porady to może trochę wysiłku i sprecyzuj swoje pytanie. Pytasz o seryjną czy chcesz modyfikować auto? Program? Turbo? Coś jeszcze? Ile KM oczekujesz?
Zapisane
Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #79 -
Piątek, 07.08.2009, 12:07:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ibiasv Piątek, 07.08.2009, 10:45:44
czesc
jakia dmuchawke załozyc do asv zeby dobrze porobiło
Hehe zakładaj GT 22
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
ibiasv
Gość
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #80 -
Piątek, 07.08.2009, 14:03:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
dokładnie to chce modyfikowac auto! po niedzieli beda wtryski 0.216 i chip a pozniej chcialem wieksza turbinke i chciałem sie Was dowiedziec jaka mozna załozyc?
zeby nie było zbyt duzo przerobek
Napisano: Piątek, 07.08.2009, 15:01:17
a mozna razniej jaka jest ta turbina gt22 i od jakiego auta
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #81 -
Piątek, 07.08.2009, 14:16:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Po pierwsze większe turbo i większe wtryski to od razu szykuj się do wprawiania FMIC inaczej zmiana ta będzie bez sensu.
GT 22 to chyba z merca 270 CDI, ale by poprawnie wykorzystać jej potencjał potrzebowałbyś wtryski min 0.230 i pompe 11mm, poza wspomnianym wcześniej dużym IC z przodu.
Najlepiej powiedz w ile celujesz tak jak napisał kolega wyżej a my Ci powiemy co trzeba poza wtryskami 0.216 (zakładając że twój cel będzie osiągalny na nich)
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
ibiasv
Gość
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #82 -
Piątek, 07.08.2009, 14:35:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
a wlasnie patrzyłem gt22 to chyba od sprintera. ja tak celuje w 150, 160ps a ica juz zakupiłem tylko ze troszke sie pospieszyłem bo kupiłem od vwt5 i nie chce mi wejsc musiałbym przerabiac zderzak a poza tym to nie mam zadnego orurowania
Zapisane
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #83 -
Piątek, 07.08.2009, 14:46:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
najpierw myśl, później rób
Zapisane
https://nawstecznym.pl
ibiasv
Gość
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #84 -
Piątek, 07.08.2009, 14:57:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
no własnie troszke sie pospieszyłem! ale jeszcze zrobie jedno podejscie jak bede miec całe orurowanie
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #85 -
Piątek, 07.08.2009, 15:39:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
T5 możesz wogóle nie wsadzić, nawet T4 lekko wymaga przyciąć zderzak od środka.
150 km to na samych wtryskach osiągniesz, ewentualnie turbo z silniika AWX nie wymaga wielu przeróbek a spokojnie wystarczy ci na 160 km
Powodzenia w modach
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #86 -
Piątek, 07.08.2009, 17:32:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: vertor
150 km to na samych wtryskach osiągniesz,
I więcej się już nie bardzo kalkuluje. Rzeźba mechaniki jest zbyt kosztowna i trzeba myśleć jeszcze o wymianie sprzęgła.
Zapisane
ibiasv
Gość
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #87 -
Piątek, 07.08.2009, 18:23:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
to mowicie ze wtryski i chip da rade do 160km
mam kumpla co ma vw golf 4 ten sam silnik co mój asv, po wtryskach i chipie osiagnał 143km. jest fajnie ale ja tak do 150, 160km.
Napisano: Piątek, 07.08.2009, 19:15:01
a turbo od 150km ten ARL chyba jak dobrze mowie bedzie pasowac do mojego, bo słyszałem ze to turbo od ARL jest razem z kolektorem??? czy to prawda? a ten AWX to jest 130km dobrze mowie?
Napisano: Piątek, 07.08.2009, 19:18:52
a Ty kolego "vertor" widze ze masz taka sama ibi jak moja nawet ten sam kolor! ile tam u Ciebie jest koników w stajni? czynisz cos?
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #88 -
Piątek, 07.08.2009, 18:27:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
ARL nie wejdzie bo jest z kolektorem AWX ze 130 i spokojnie wystarczy pod 170-185 jak sie nie myle.
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
andre7725
Użytkownik
Offline
Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #89 -
Piątek, 07.08.2009, 18:40:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ibiasv
dokładnie to chce modyfikowac auto! po niedzieli beda wtryski 0.216 i chip
Kto będzie ci robił program??
Zapisane
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
20
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...