+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.  (Przeczytany 251915 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Morgan
Gość



« Odpowiedz #75 - Środa, 22.07.2009, 21:16:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
Mam pytanko odnośnie podatności dwóch sliników diesla na modyfikacje:
110 i 130 konnego  :-\
Potrzebuję informacji ile wynoszą części i program w obu przypadkach w okolicach 200 koni. Nie orientuję się zupełnie w tej jednostce a za informacje będę bardzo wdzięczny  

130tka będzie droższa w zakupie ale jeśli planujesz mody na ok.200KM to znacznie taniej wyjdą Cię zmiany w 130tce niż w 110. Musisz założyć FMIC i do tego turbo z ARL i po programie 190KM możesz osiągnąć całkowicie bezpiecznie dla tego motoru.
Ale nie oznacza to, że 110tki masz omijać szerokim łukiem - jak Ci się trafi zadbane autko ze 110tką to bierz bo teraz ogólnie ciężko o auto w dobrym stanie...
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #76 - Środa, 22.07.2009, 21:41:50 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki wielkie  :)
Zobaczę jak mi się potoczy sytuacja życiowe  :huh:  Jak dobrze pójdzie to Cuperka zostanie jako drugie auto, nie chcę jej gazować a przy moim stylu jazdy pali jak smok  :o I pomyśleć, że chciałem montować turbo  :ninja:
Narazie tragedii nie ma ale jak przyjdzie mi jeździć jak dawniej po 130 km dziennie i w weekendy po 200-300km to na samo paliwo będę wydawał ok 1000zł miesięcznie  :-X
Zapisane

ibiasv
Gość



« Odpowiedz #77 - Piątek, 07.08.2009, 10:45:44 - NIEPRZECZYTANA »

czesc  :punk: jakia dmuchawke załozyc do asv zeby dobrze porobiło :evil:
Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #78 - Piątek, 07.08.2009, 11:22:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ibiasv
zeby dobrze porobiło
Ale co porobiło????

Nie kumam, oczekujesz porady to może trochę wysiłku i sprecyzuj swoje pytanie. Pytasz o seryjną czy chcesz modyfikować auto? Program? Turbo? Coś jeszcze? Ile KM oczekujesz?
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #79 - Piątek, 07.08.2009, 12:07:17 - NIEPRZECZYTANA »

czesc  :punk: jakia dmuchawke załozyc do asv zeby dobrze porobiło :evil:

Hehe zakładaj GT 22 :P
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
ibiasv
Gość



« Odpowiedz #80 - Piątek, 07.08.2009, 14:03:05 - NIEPRZECZYTANA »

dokładnie to chce modyfikowac auto! po niedzieli beda wtryski 0.216 i chip a pozniej chcialem wieksza turbinke i chciałem sie Was dowiedziec jaka mozna załozyc? :-\  zeby nie było zbyt duzo przerobek

Napisano: Piątek, 07.08.2009, 15:01:17


a mozna razniej jaka jest ta turbina gt22 i od jakiego auta
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #81 - Piątek, 07.08.2009, 14:16:03 - NIEPRZECZYTANA »

Po pierwsze większe turbo i większe wtryski to od razu szykuj się do wprawiania FMIC inaczej zmiana ta będzie bez sensu.
GT 22 to chyba z merca 270 CDI, ale by poprawnie wykorzystać jej potencjał potrzebowałbyś wtryski min 0.230 i pompe 11mm, poza wspomnianym wcześniej dużym IC z przodu.
Najlepiej powiedz w ile celujesz tak jak napisał kolega wyżej a my Ci powiemy co trzeba poza wtryskami 0.216 (zakładając że twój cel będzie osiągalny na nich)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
ibiasv
Gość



« Odpowiedz #82 - Piątek, 07.08.2009, 14:35:06 - NIEPRZECZYTANA »

a wlasnie patrzyłem gt22 to chyba od sprintera. ja tak celuje w 150, 160ps a ica juz zakupiłem tylko ze troszke sie pospieszyłem bo kupiłem od vwt5 i nie chce mi wejsc musiałbym przerabiac zderzak a poza tym to nie mam zadnego orurowania :'(
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #83 - Piątek, 07.08.2009, 14:46:58 - NIEPRZECZYTANA »

najpierw myśl, później rób  ;D
Zapisane

ibiasv
Gość



« Odpowiedz #84 - Piątek, 07.08.2009, 14:57:40 - NIEPRZECZYTANA »

no własnie troszke sie pospieszyłem! ale jeszcze zrobie  jedno podejscie jak bede miec całe orurowanie :evil:
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #85 - Piątek, 07.08.2009, 15:39:13 - NIEPRZECZYTANA »

T5 możesz wogóle nie wsadzić, nawet T4 lekko wymaga przyciąć zderzak od środka.
150 km to na samych wtryskach osiągniesz, ewentualnie turbo z silniika AWX nie wymaga wielu przeróbek a spokojnie wystarczy ci na 160 km :) Powodzenia w modach
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #86 - Piątek, 07.08.2009, 17:32:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: vertor
150 km to na samych wtryskach osiągniesz,
I więcej się już nie bardzo kalkuluje. Rzeźba mechaniki jest zbyt kosztowna i trzeba myśleć jeszcze o wymianie sprzęgła.
Zapisane

ibiasv
Gość



« Odpowiedz #87 - Piątek, 07.08.2009, 18:23:41 - NIEPRZECZYTANA »

to mowicie ze wtryski i chip da rade do 160km :-\  mam kumpla co ma vw golf 4 ten sam silnik co mój asv, po wtryskach i chipie osiagnał 143km. jest fajnie ale ja tak do 150, 160km.

Napisano: Piątek, 07.08.2009, 19:15:01


a turbo od 150km ten ARL chyba jak dobrze mowie bedzie pasowac do mojego, bo słyszałem ze to turbo od ARL jest razem z kolektorem??? czy to prawda? a ten AWX to jest 130km dobrze mowie?

Napisano: Piątek, 07.08.2009, 19:18:52


a Ty kolego "vertor" widze ze masz taka sama ibi jak moja nawet ten sam kolor! ile tam u Ciebie jest koników  w stajni? czynisz cos?
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #88 - Piątek, 07.08.2009, 18:27:29 - NIEPRZECZYTANA »

ARL nie wejdzie bo jest z kolektorem AWX ze 130 i spokojnie wystarczy pod 170-185 jak sie nie myle.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
andre7725 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up

« Odpowiedz #89 - Piątek, 07.08.2009, 18:40:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ibiasv
dokładnie to chce modyfikowac auto! po niedzieli beda wtryski 0.216 i chip

Kto będzie ci robił program??
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Skocz do: