+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.  (Przeczytany 250832 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #45 - Czwartek, 28.08.2008, 22:08:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ctgteam
jest ktos kto chipowal sdi jak wrazenia warto nie warto???
Mogłeś przeczytać wątek, który został zamknięty i ten w którym teraz piszesz...

Z poprzedniego wątku:
W SDI mozna ok 8KM wyrwac. Nie jest to duzo ale patrzac na krotkie przelozenia skrzyni roznice czuc. Auto zaczyna wiecej kopcic wiec warto pokusic sie o jakis dobry dolot powietrza najlepiej zimnego.

Z tego wątku:
wczoraj wlasnie dlubnalem SDI w golfie IV. Dostal 11KM wiecej wiec calkiem niezle. Nie sa to moze wielkie przyrosty ale zawsze ciutek wiecej 
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #46 - Niedziela, 11.01.2009, 12:42:19 - NIEPRZECZYTANA »

W tym wątku proponuję wpisywać pytania i odpowiedzi na temat tuningu silników diesla. Jakie firmy, gdzie, jakie koszty i rodzaje przeróbek. Wiadomo, że temat jest dość obszerny w związku z tym ograniczmy się tylko do spraw opisanych powyżej.
Zapisane
Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #47 - Środa, 04.03.2009, 20:20:04 - NIEPRZECZYTANA »

no raczej tunerzy na taka opcje nie idą chyba ze jakiś spoko jest ale rzadko i chyba ze sie ma znajomości  :P tak wiec musisz zaglądnąć do vtechu albo szukać jakiegoś innego w okolicy ;)
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #48 - Środa, 04.03.2009, 21:19:07 - NIEPRZECZYTANA »

A najlepiej to zawiń do Katowic do Alliego... 8)
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #49 - Środa, 04.03.2009, 21:38:07 - NIEPRZECZYTANA »

albo do Patryka z kompotów...
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #50 - Czwartek, 05.03.2009, 18:54:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: guayre
A kto Ci wcześniej robił program? Wątpię żeby inny tuner policzył jak za korektę, raczej jak za nowy soft...
Wczesniej program byl zrobiony w ASO przy zakupie autka. To niema mozliwosci poprawki program, tylko nowy soft? niezna ktos kogos dobrego z krakowa lub okolic??? a co jesli pojade na hamownie i tuner powie ze soft do poprawki po to tylko zeby zarobic kaske, a tak naprawde soft bedzie oki..??
A ten Alli z Katowic to jakis dobry jest??? W sumie do Katowic niedaleko
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #51 - Czwartek, 05.03.2009, 19:00:14 - NIEPRZECZYTANA »

a po co w ogóle chcesz robić korektę? coś nie tak autko chodzi?
Zapisane

toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #52 - Czwartek, 05.03.2009, 19:03:41 - NIEPRZECZYTANA »

Tak jak juz kiedys pisalem tzn turbinka padla i martwie sie ze sofcik do d....
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #53 - Czwartek, 05.03.2009, 19:43:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: toka
To niema mozliwosci poprawki program, tylko nowy soft?
Program,  a właściwie mapy zapisywane są w takiej formie, że nie da się ich odczytać, zmienić i znowu wgrać.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Glovash Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: CSW w PO
Samochód: 6k1 GT TDI

« Odpowiedz #54 - Środa, 11.03.2009, 19:20:47 - NIEPRZECZYTANA »

Mirass Dynosoft Wrocław - soft ok 1200 zł, wtryski 0.216 ok 1200 zł...
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #55 - Czwartek, 12.03.2009, 21:06:43 - NIEPRZECZYTANA »

Wiecie co, napisalem do masters tuning w katowicach, opisalem ze chcialem schamowac autko i sprawdzic czy program jest dobrze zrobiony poniewaz mi turbinka siadla, wiecie jaka dostalem odpowiedz..?? Ze jesli program byl robiony fabrycznie to musi byc ok..... to jak to jest?? jedni pisza ze zmiana fabryczna programu to najgorsze co moze byc, poniewaz chip nie jest pisany konkretnie pod dany silnik, a tu dostaje z firmy odpowiedz ze jesli program byl robiony fabrycznie to musi byc ok..... Moze mi to ktos wytlumaczyc?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #56 - Piątek, 13.03.2009, 22:43:12 - NIEPRZECZYTANA »

Może chodziło o ori soft bez przeróbek, czyli taki jak wyjeżdża z fabryki.
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #57 - Niedziela, 15.03.2009, 16:01:43 - NIEPRZECZYTANA »

Napewno nie chodzilo o soft bez przerobek, poniewaz napisalem ze autko bylo chipowane fabrycznie. Juz napisalem ta odpowiedz wczesniej ale zostala skasowana.. najwidoczniej komus bardzo zalezy zeby nikt nieprzeczytal tej odpowiedzi bo by wyszla odpowiedz "profesjonalnej" firmy Masters...
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #58 - Niedziela, 15.03.2009, 19:05:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: toka
Juz napisalem ta odpowiedz wczesniej ale zostala skasowana.. najwidoczniej komus bardzo zalezy zeby nikt nieprzeczytal tej odpowiedzi bo by wyszla odpowiedz "profesjonalnej" firmy Masters...
Po ostatnich problemach z forum, zdublował się twój post, usunąłem drugi i poleciały oba. Nie jest to związane z odpowiedzią Mastersów 8)
Zapisane
_mumin_ Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT IBIZA GT TDI++

« Odpowiedz #59 - Niedziela, 15.03.2009, 21:42:10 - NIEPRZECZYTANA »

Powiem Ci tak zrób logi dynamiczne i wyślij do mnie to będzie można obadać mniej więcej co masz w sterowniku. Szczególnie kanały 1,3,4,8,11 wszystko oczywiście logi dynamiczne.
Ja powiem tak fabryczne softy to wszystko zależy przez kogo są robione ... bo przeważnie to llipa !
Ale jak wyślesz logi to będzie jasność.
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Skocz do: