+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.  (Przeczytany 251920 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
ibiasv
Gość



« Odpowiedz #90 - Piątek, 07.08.2009, 18:47:46 - NIEPRZECZYTANA »

http://www.goodhope.pl/ ponoc jest dobry!!
Zapisane
andre7725 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up

« Odpowiedz #91 - Piątek, 07.08.2009, 18:56:05 - NIEPRZECZYTANA »

No właśnie dlatego sie pytałem kto, bo tez słyszałem o nim troche dobrych rzeczy,a ty jesteś z Pleszewa więc masz tunera pod nosem...
Zapisane
ibiasv
Gość



« Odpowiedz #92 - Sobota, 08.08.2009, 11:57:23 - NIEPRZECZYTANA »

no ja tez słyszałem ze jest dobry!! w sumie po co szukac jak pod nosem jest!!!

Napisano: Piątek, 07.08.2009, 20:12:54


czesc chlopaki wiecie moze czy mozna zalozyc filtr stozkowy do diesla tylko nie wiem czy nie bedzie głosniej chodzic bo ja juz mam wycietego kata i przelot!!! a daje cos jak sie zaslepi EGR-a :-\
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #93 - Sobota, 08.08.2009, 12:02:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ibiasv
czesc chlopaki wiecie moze czy mozna zalozyc filtr stozkowy do diesla
zapytaj cobreti`ego, on montował air box`a u siebie
poza tym jest temat o filtrze stożokowym, wałkowany miliony razy
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #94 - Sobota, 08.08.2009, 19:10:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ibiasv
wiecie moze czy mozna zalozyc filtr stozkowy do diesla
Cytat: ibiasv
daje cos jak sie zaslepi EGR-a
Przestań zadawać w jednym wątku wszystkie pytania, które przyjdą Ci do głowy :!:
Przeczytaj regulamin forum i się do niego zastosuj - lojalnie uprzedzam >:(
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #95 - Sobota, 08.08.2009, 19:22:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ibiasv
mozna zalozyc filtr stozkowy do diesla
Taki tuning może kosztować przepływkę.
Zapisane

ibiasv
Gość



« Odpowiedz #96 - Wtorek, 11.08.2009, 15:27:40 - NIEPRZECZYTANA »

sorry ale jestem nowy i narazie sie ucze!

Napisano: Niedziela, 09.08.2009, 20:41:15


Hejka czy moze ktos z Was montował IC wiekszy do swojej ibi bo ja sie przymierzam ale nie wiem jaki tam moze wejsc mam ibi 2000r wersja sport z klima. moze ktos z was wie cos na ten temat? :-
 Pomimo kilkukrotnego zwracania uwagi przez różnych użytkowników cały czas nie stosujesz się do wymogów regulaminu, do którego przestrzegania zobowiązałeś się zapisując się na forum.

Przeczytaj (ze zrozumieniem) regulamin forum, policz do 10, przemyśl pytania, które chcesz zadać, sprawdź, czy na forum nie ma na nie odpowiedzi i dopiero je zadaj.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #97 - Wtorek, 11.08.2009, 15:39:46 - NIEPRZECZYTANA »

Człowieku, wszystko jest na forum. Użyj szukajki to się dowiesz wszystkiego.
Zapisane
goral Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Myślenice
Samochód: Ibiza GTI '97, 2.0 16V 150BHP + LPG BLOS

« Odpowiedz #98 - Poniedziałek, 24.08.2009, 13:38:44 - NIEPRZECZYTANA »

duza jest roznica miedzy silnikiem ASZ a BPX w ibizach 6L? duzo by bylo przerobek zeby ze 130 zrobic 160? czy wystraczy tylko program? help :)
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #99 - Poniedziałek, 24.08.2009, 13:41:14 - NIEPRZECZYTANA »

nie sam program i masz 160, ale w góre to juz w 6l znacznie wiecej
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #100 - Wtorek, 22.09.2009, 08:33:11 - NIEPRZECZYTANA »

Kosztorys dla ASZ
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #101 - Środa, 17.03.2010, 13:10:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, jak wygląda wychipowanie silnika 2.0 TDI CR z DPF? Czytałem różne opinie ale w sumie to już nic nie wiem.. Podobno są małe przyrosty mocy ale niektórzy robią na 170 KM i 380 NM i jest ok, filtra nie zapycha.. Orientuje się ktoś w tym temacie? :-\
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #102 - Środa, 17.03.2010, 13:26:17 - NIEPRZECZYTANA »

na forum Mastersa jest temat o chipowaniu tego auta,
tak jak napisałeś 170 KM i 380 NM i jest ok.
Problem w tym że są protection bolocery, trzeba butować procka więc zrywasz śrubonity od kompa (oczywiscie jeśli masz ORI a szpece mają) to praktycznie bezinwazyjnie, bo ASO może sprawdzić tylko po analizie softa.. a oczywiscie tego nei zrobią bo nie mają jak.. także o gware bym się nie martwił.. jeśli będzie bezpieczny program to nic sie nie wysra.. a w razie czego DPFy też sie usuwa..
zresztą poczytaj sobie ten temat, sami fachowcy sie wypowaidają:)
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7416
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #103 - Środa, 17.03.2010, 14:01:12 - NIEPRZECZYTANA »

Thx :)
Cytat: kacperix
Problem w tym że są protection bolocery, trzeba butować procka więc zrywasz śrubonity od kompa
A co to??
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #104 - Środa, 17.03.2010, 14:04:22 - NIEPRZECZYTANA »

protection bolocery=ANTYTUNING PROTECTION, zabezpieczeni producenta przed dostępem do softa żeby utrudnić życie tunerom :)
rozwiązanie --> butowanie procka
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Skocz do: