+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowe zawieszenie  (Przeczytany 135891 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #210 - Poniedziałek, 02.05.2011, 12:49:02 - NIEPRZECZYTANA »

Pamietaj, ze nisko, komfortowo to mocniej dobija na dziurach i nierownosciach  ;)
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #211 - Poniedziałek, 02.05.2011, 13:26:34 - NIEPRZECZYTANA »

Z tego co wiem, to tłumienia amorka nie dobiera się do komfortu kierowcy tylko do częstotliwości sprężyny.
Za twardość zawieszenia odpowiadać powinna tylko sprężyna.

Oczywiście zwiększając tłumienie można "utwardzić" zawieszenie, ale przy zbyt dużym tłumieniu auto straci na przyczepności na nierównościach, bo zawieszenie będzie zbyt wolno "odbijać".
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
LeonTDI
Gość



« Odpowiedz #212 - Piątek, 06.05.2011, 13:17:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Chciałbym troszke posadzić na Glebe swojego Leona 1.9 TDI tak ok 3 moze 4 cm wersja stella. Dodam ze autko jezdzi na alusach 17"/40/215. ale do sedna . Bede wdzieczny jezeli doradzicie mi czy wystarcza same sprezyny?Czy bedzie konieczne wymiana zawiasu.Moze doradzicie jakąs dobra i niedroga firme której czesci warto zalozyc.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
« Ostatnia zmiana: Piątek, 06.05.2011, 15:43:00 wysłane przez LeonTDI » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #213 - Piątek, 06.05.2011, 18:31:05 - NIEPRZECZYTANA »

Przy 30/40 mm obniżenia możesz wstawić seryjne amory z tym jeśli już mają troczę nalatane to mogą szybko powiedzieć adios. Ceny? Zależy ile chcesz przeznaczyć. Dobre są KW, Koni i są w miarę rozsądnych cenach. Wiadomo, że to nie te same pieniądze co np. TA Technix, który jest tani jak barszcz.
Zapisane
rghost Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat, cordoba, AFN

« Odpowiedz #214 - Piątek, 03.06.2011, 09:15:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
Mam pytanko, nagli mnie wymiana sprężyn w mojej cordi, no i mam tzw. "zaciape" Seryjne springi w SX-ie mają ponoć -20/-20 z tym, że u mnie w tym momencie zaczynają same się skracać o.0, no i teraz do sedna, chciałbym kupić kpl. sprężyn z tym, że nie wiem jakie obniżenie będzie przyzwoite (bez obcierania niczego), przy 17 calowych felgach?(na stronach pełno jest -40/-40, a przy niewielkich pieniążkach które posiadam i praktycznie natychmiastowej potrzebie wymiany wydaję się to jedynym wyjściem, nie licząc serii, której nie sposób do SX-a kupić poza ASO)
Proszę, pomocy!
Pozdrawiam,
Piotr
Zapisane
danman1 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: IRL
Samochód: Cordoba Coupe Cupra

« Odpowiedz #215 - Sobota, 04.06.2011, 20:59:57 - NIEPRZECZYTANA »

Czytam tego posta i nie zabardzo wiem co chcesz. przy niwielkim funduszu to raczej nie masz wyboru jesli szukasz nizszego zawieszenia. Bedziesz musial wybrac -40/-40 chodz osobisci polecam Tobie -50/-30 gdyz Cordoba ma duze nadkola z tylu, jak obnizysz rowno do okolo to bedzie wygladac jakby tyl siedzial, lekko przod nizej. Ja osobiscie mam -50/-30 przy 17" kolach do tego oponki 205/40 i wszystko pasuje. Jwsli masz do wymiany sprezyny to zapewne amorki rowniez. Przydalo by sie zalozyc rowniez sportowe.
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #216 - Czwartek, 23.06.2011, 09:59:41 - NIEPRZECZYTANA »

Czy jest mozliwosc gdzies kupienia zawieszenia gwintowanego fk do golfa 3 toledo 1 i passata b4? Sam przod mnie interesuje
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #217 - Czwartek, 23.06.2011, 14:36:23 - NIEPRZECZYTANA »

jest  mas  mnie   ;D
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #218 - Czwartek, 23.06.2011, 15:29:36 - NIEPRZECZYTANA »

hehe a ile takie ? bo z tego co patrzylem na stronie fk to nie ma na sam przod.
Zastanawiam sie nad tatechnixem...bo znalazlem go na allegro
Najlepsze jest to ze gwint jest w tej samej prawie cenie co amorki gazowe z odbojami i oslonami
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 23.06.2011, 15:32:28 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
pampi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++

« Odpowiedz #219 - Czwartek, 05.04.2012, 15:11:32 - NIEPRZECZYTANA »

Zastanawiam się nad zawieszeniem gwintowanym do swojej Altei. Możecie mi coś doradzić? co wybrać? Oczywiście istotny jest dla mnie czynnik cena/jakość :D

EDIT: Przeniesione
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 05.04.2012, 16:28:19 wysłane przez raby » Zapisane

Seat Altea TDI+++ Black&Blue
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #220 - Czwartek, 05.04.2012, 16:18:04 - NIEPRZECZYTANA »

Z tego co wiem, to gwinty TA technix i im podobne są twarde i źle się na nich jeździ. Lepiej dołożyć i mieć spokój niż później pluć sobie w brodę. KW nie wychodzi chyba tragicznie. Nie wiem jak jest z Koni, ale sprężyny też nie odstają jakoś cenowo. Zobacz u Mapeta, bo on ma duży wybór.
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #221 - Wtorek, 31.07.2012, 08:52:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, naszedł czas wymiany sprężyn i mam pytanie do tych co mają może jakąś wiedzę na ten temat. Obecnie w aucie siedzi zestaw koni sport, amorki jeszcze trzymają zdrowo więc ich nie ruszam, chce wymienić tylko sprężyny. Do wyboru jak na razie mam eibachy pro za 450 zł w PL oraz H&R z de za ok 350 zł. Oba zestawy to -30mm czyli takie jak i były koni z tym że eibach dla aut z naciskiem na oś 900 kg, a H&R (w tej cenie) do 801kg. Zastanawiam się co będzie lepsze, z tego co widzę koni do swoich nowych zestawów też ładuje H&R, ale obawiam się że przy tych 801kg i załadowanym sprzętem bagażniku może być za nisko...
Zapisane

kojot Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza 1.8t Cupra 2001r.

« Odpowiedz #222 - Środa, 01.08.2012, 20:34:44 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie, powiedzcie mi prosze, czy do mojej Cupry 99-2002 pasował by gwint od Gofra III, czy Vento... albo od jakiego jeszcze auta z grupy Vag gwint do mnie podejdzie, bo oglądając zdjęcia gwintów z 3-jek i reszty... wygladaja mi na te same, ale wolę mieć pewność. Z góry dzięki za info :)
Zapisane
Dura Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI

« Odpowiedz #223 - Czwartek, 02.08.2012, 06:49:51 - NIEPRZECZYTANA »

od golfa bedzie z dlugi, szukaj od polo ;)
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #224 - Czwartek, 02.08.2012, 10:31:26 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzaj po numerach części. Jeżeli są wymienne to wiadomo - pasuja.
Zapisane
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Skocz do: