+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 14 15 [16]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowe zawieszenie  (Przeczytany 137443 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #225 - Czwartek, 02.08.2012, 14:28:29 - NIEPRZECZYTANA »

tylko polo 6n2 i ibiza 6k2  jeśli chodzi o przód,
tył moze byc ibiza/polo 6k1/6n1 lub 6k2/6n2
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 02.08.2012, 14:30:22 wysłane przez kacperix » Zapisane
kojot Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza 1.8t Cupra 2001r.

« Odpowiedz #226 - Czwartek, 02.08.2012, 17:02:40 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź :pub:
Zapisane
perez93
Gość



« Odpowiedz #227 - Sobota, 24.08.2013, 16:14:50 - NIEPRZECZYTANA »

Pany. Sprężyny od golf III GTI, podejdą do mojej cordoby 94r 1.6 ABU? :)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 23.01.2014, 12:17:09 wysłane przez perez93 » Zapisane
OstatniHanys Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: United Kingdom
Samochód: Seat Altea 1.6 sport

« Odpowiedz #228 - Wtorek, 11.03.2014, 09:57:32 - NIEPRZECZYTANA »

Witam panowie chcialem sie dolaczyc do watku. Obecnie jezdze altea z 2006. Chcialem zalozyc gwint czy napewno jest to najlepsze rozwiazanie? Pozniej felgi myslalem nad tymi z audi a8 sline. 18 cali 8.5j. Tylko teraz mam problem czy jak obnize auto powiedzmy o 30mm czy felgi o takich parametrach nie beda obcieraly? Czy promien skrety nie ulegnie zmiejszeniu?  Czy lepiej zglebowac i zalozyc jakis mniejszy felunek? Jezdze po uk wiec progi to zmora czasami. Ale staram sie wybierac plaskie drogi.
Zapisane

Kazdy ma swoj cel
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #229 - Wtorek, 11.03.2014, 15:04:34 - NIEPRZECZYTANA »

OstatniHanys Gwint jak najbardziej ze względu na możliwość regulacji wysokości...możesz też wrzucić same sprężyny obniżające bo przy 30mm obniżenia nie wytłucze Ci seryjnego zawieszenia...
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
OstatniHanys Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: United Kingdom
Samochód: Seat Altea 1.6 sport

« Odpowiedz #230 - Wtorek, 11.03.2014, 17:46:01 - NIEPRZECZYTANA »

http://www.ebay.co.uk/itm/251238683982?_trksid=p2055120.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Mam takiw cos na oku. Czy wybrac cos orginalnego. Co do kol czy 18" przy obniezeniu -30 nie bedzie tarlo? gume chce 225/45/18 nie wiem czy profil nie za duzy. Ale chce miec mozliwosc wjechania na kraweznik chociarz taki maly. Przy -30 i 18" nie podniesie auta?
Zapisane

Kazdy ma swoj cel
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #231 - Środa, 12.03.2014, 12:44:18 - NIEPRZECZYTANA »

Seryjnie średnicę koła masz 631,9 mm
225/45R18 mają średnicę 659,7 mm
Czyli auto pójdzie w dół o 16 mm przy zawieszeniu -30.

OT:
Tylko, że zmienią ci się prędkości na biegach (4,7 % wzrosną prędkości, ale spadnie moment), a jeszcze przy feldze 18 i 1,6 pod maską (jeśli opis nie kłamie) to to nie będzie jeździć...
Powinieneś założyć 225/40R18. Tylko wtedy auto wyląduje oczywiście niżej (27mm niżej niż seria na zewieszce -30).
« Ostatnia zmiana: Środa, 12.03.2014, 12:50:41 wysłane przez tchopz » Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
OstatniHanys Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: United Kingdom
Samochód: Seat Altea 1.6 sport

« Odpowiedz #232 - Środa, 12.03.2014, 16:34:53 - NIEPRZECZYTANA »

Altea ma ladnie wygladac to nie formula hehe ;D juz widzialem 1.6 na 18" i jezdzilo. W maju jade na chip wiec pare kucy wpadnie plus sportowy wydech tez da troche wiecej mocy. Myslisz ze 17 beda lepszym rozwiazaniem? Teraz jezdze na 16 205/55/16. Czyli gwint sprawdzi sie tu najlepiej.  :-\ 
Zapisane

Kazdy ma swoj cel
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #233 - Środa, 12.03.2014, 17:36:58 - NIEPRZECZYTANA »

masz silnik z turbo?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
OstatniHanys Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: United Kingdom
Samochód: Seat Altea 1.6 sport

« Odpowiedz #234 - Środa, 12.03.2014, 19:16:06 - NIEPRZECZYTANA »

Zwykly

Napisano: Środa, 12.03.2014, 18:54:09


Wiem nie mam turbo ale bede pracowac na bezposrednia poprawa pracy silnika. Zwiekszenie mieszanki paliwowo powietrznej. Wydech idzie na decat pelen przelot. Ale nie o tym mowa. Mowa jest o zawieszeniu i felgach. Ten temat mozemy poruszyc gdzie indziej na innym topicu. Pozdro
Zapisane

Kazdy ma swoj cel
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #235 - Czwartek, 13.03.2014, 09:55:43 - NIEPRZECZYTANA »

A w czym problem, żeby założyć 225/40R18, a nie te większe 225/45R18?
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
OstatniHanys Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: United Kingdom
Samochód: Seat Altea 1.6 sport

« Odpowiedz #236 - Poniedziałek, 07.04.2014, 20:23:43 - NIEPRZECZYTANA »

zadnego problemu zeby zalozyc 40 ladniej bedzie wygladac.

Napisano: Czwartek, 13.03.2014, 17:54:32


Witam macie jakies propozycje dobrego zawieszenia gwintowanego do seat altea?
Zapisane

Kazdy ma swoj cel
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #237 - Wtorek, 08.04.2014, 19:55:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: OstatniHanys
Witam macie jakies propozycje dobrego zawieszenia gwintowanego do seat altea?
H&R, Koni, KW itp.
Zapisane
Pabloo89 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Śląsk Żory
Samochód: Seat Leon M1, 2000r. 1.9 TDi AHF+ 150KM

« Odpowiedz #238 - Poniedziałek, 14.04.2014, 17:06:37 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam Leonka 1.9 tdi w nim sprężynki weitec 40/40 i musze wymienić amorki na sportowe co polecacie budżet 1000/1500zł. Zastaniawiałem się nad AP Sportfahrwerke czy to dobry wybór?
Zapisane
Miłosz609 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Seat Cordoba SX 2.0 v16

« Odpowiedz #239 - Niedziela, 16.11.2014, 14:53:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
myslę nad zminą zawiasu. Zastanawiam sie nad frimami FK i K&W/H&R.
Cena rozni aczkolwiek szału niema  Fk około 230 euro a K&W okolo 350
Moje pytanie to czy roznica miedzy tymi firmami jest kolosalna i jaki minus dowalic do cordoby sx 2.0 z 99 r i <<powiedzcie mi ile w tym modelu powinno byc srob mocujacych>> ??
I czy lepiej sprawuje sie gwint czy sportowe zawieszenie ?
Dodam ze jezdze po Niemczech w Polsce bywam raz na pol roku
Wiadomo drogi nigdzie nie sa perfekcyjne ale zlych drog tu niemam takze smialo moze go walic na glebe aczkolwiek zalezy mi na tym zeby nie trzec wydechcem na lezacych policjantach Bo niechcial bym zgubic remusa gdzies podrodze ;/
i co z dystansami przy obnizonym zawieszeniu myslalem o dystanach i zastanawiam sie czy po obnizeniu nie beda koła ocierac??

http://www.ebay.de/itm/361105791109?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Znalazlem teraz cos takiego do konca 5h wiec czekam na szybka odp ;D
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 16.11.2014, 14:54:57 wysłane przez Miłosz609 » Zapisane

Mionsz
Strony: 1 ... 14 15 [16]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Skocz do: