Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
13
14
[
15
]
16
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: sportowe zawieszenie (Przeczytany 137331 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #210 -
Poniedziałek, 02.05.2011, 12:49:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Pamietaj, ze nisko, komfortowo to mocniej dobija na dziurach i nierownosciach
Zapisane
tchopz
replikant ;)
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.
WWW
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #211 -
Poniedziałek, 02.05.2011, 13:26:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Z tego co wiem, to tłumienia amorka nie dobiera się do komfortu kierowcy tylko do częstotliwości sprężyny.
Za twardość zawieszenia odpowiadać powinna tylko sprężyna.
Oczywiście zwiększając tłumienie można "utwardzić" zawieszenie, ale przy zbyt dużym tłumieniu auto straci na przyczepności na nierównościach, bo zawieszenie będzie zbyt wolno "odbijać".
Zapisane
--->
Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie -
http://tchopz-cobra.blogspot.com/
LeonTDI
Gość
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #212 -
Piątek, 06.05.2011, 13:17:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam. Chciałbym troszke posadzić na Glebe swojego Leona 1.9 TDI tak ok 3 moze 4 cm wersja stella. Dodam ze autko jezdzi na alusach 17"/40/215. ale do sedna . Bede wdzieczny jezeli doradzicie mi czy wystarcza same sprezyny?Czy bedzie konieczne wymiana zawiasu.Moze doradzicie jakąs dobra i niedroga firme której czesci warto zalozyc.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 06.05.2011, 15:43:00 wysłane przez LeonTDI
»
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #213 -
Piątek, 06.05.2011, 18:31:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przy 30/40 mm obniżenia możesz wstawić seryjne amory z tym jeśli już mają troczę nalatane to mogą szybko powiedzieć adios. Ceny? Zależy ile chcesz przeznaczyć. Dobre są KW, Koni i są w miarę rozsądnych cenach. Wiadomo, że to nie te same pieniądze co np. TA Technix, który jest tani jak barszcz.
Zapisane
rghost
Świeżak
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat, cordoba, AFN
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #214 -
Piątek, 03.06.2011, 09:15:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
Mam pytanko, nagli mnie wymiana sprężyn w mojej cordi, no i mam tzw. "zaciape" Seryjne springi w SX-ie mają ponoć -20/-20 z tym, że u mnie w tym momencie zaczynają same się skracać o.0, no i teraz do sedna, chciałbym kupić kpl. sprężyn z tym, że nie wiem jakie obniżenie będzie przyzwoite (bez obcierania niczego), przy 17 calowych felgach?(na stronach pełno jest -40/-40, a przy niewielkich pieniążkach które posiadam i praktycznie natychmiastowej potrzebie wymiany wydaję się to jedynym wyjściem, nie licząc serii, której nie sposób do SX-a kupić poza ASO)
Proszę, pomocy!
Pozdrawiam,
Piotr
Zapisane
danman1
Użytkownik
Offline
Skąd: IRL
Samochód: Cordoba Coupe Cupra
WWW
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #215 -
Sobota, 04.06.2011, 20:59:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czytam tego posta i nie zabardzo wiem co chcesz. przy niwielkim funduszu to raczej nie masz wyboru jesli szukasz nizszego zawieszenia. Bedziesz musial wybrac -40/-40 chodz osobisci polecam Tobie -50/-30 gdyz Cordoba ma duze nadkola z tylu, jak obnizysz rowno do okolo to bedzie wygladac jakby tyl siedzial, lekko przod nizej. Ja osobiscie mam -50/-30 przy 17" kolach do tego oponki 205/40 i wszystko pasuje. Jwsli masz do wymiany sprezyny to zapewne amorki rowniez. Przydalo by sie zalozyc rowniez sportowe.
Zapisane
https://www.facebook.com/klubseat.cordoba
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #216 -
Czwartek, 23.06.2011, 09:59:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czy jest mozliwosc gdzies kupienia zawieszenia gwintowanego fk do golfa 3 toledo 1 i passata b4? Sam przod mnie interesuje
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mik33
Użytkownik
Offline
Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #217 -
Czwartek, 23.06.2011, 14:36:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
jest mas mnie
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #218 -
Czwartek, 23.06.2011, 15:29:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
hehe a ile takie ? bo z tego co patrzylem na stronie fk to nie ma na sam przod.
Zastanawiam sie nad tatechnixem...bo znalazlem go na allegro
Najlepsze jest to ze gwint jest w tej samej prawie cenie co amorki gazowe z odbojami i oslonami
«
Ostatnia zmiana: Czwartek, 23.06.2011, 15:32:28 wysłane przez uszek
»
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
pampi
Użytkownik
Offline
Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++
WWW
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #219 -
Czwartek, 05.04.2012, 15:11:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zastanawiam się nad zawieszeniem gwintowanym do swojej Altei. Możecie mi coś doradzić? co wybrać? Oczywiście istotny jest dla mnie czynnik cena/jakość
EDIT: Przeniesione
«
Ostatnia zmiana: Czwartek, 05.04.2012, 16:28:19 wysłane przez raby
»
Zapisane
Seat Altea T
DI
+++
Black
&
Blue
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #220 -
Czwartek, 05.04.2012, 16:18:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Z tego co wiem, to gwinty TA technix i im podobne są twarde i źle się na nich jeździ. Lepiej dołożyć i mieć spokój niż później pluć sobie w brodę. KW nie wychodzi chyba tragicznie. Nie wiem jak jest z Koni, ale sprężyny też nie odstają jakoś cenowo. Zobacz u Mapeta, bo on ma duży wybór.
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #221 -
Wtorek, 31.07.2012, 08:52:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, naszedł czas wymiany sprężyn i mam pytanie do tych co mają może jakąś wiedzę na ten temat. Obecnie w aucie siedzi zestaw koni sport, amorki jeszcze trzymają zdrowo więc ich nie ruszam, chce wymienić tylko sprężyny. Do wyboru jak na razie mam eibachy pro za 450 zł w PL oraz H&R z de za ok 350 zł. Oba zestawy to -30mm czyli takie jak i były koni z tym że eibach dla aut z naciskiem na oś 900 kg, a H&R (w tej cenie) do 801kg. Zastanawiam się co będzie lepsze, z tego co widzę koni do swoich nowych zestawów też ładuje H&R, ale obawiam się że przy tych 801kg i załadowanym sprzętem bagażniku może być za nisko...
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
kojot
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza 1.8t Cupra 2001r.
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #222 -
Środa, 01.08.2012, 20:34:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Panowie, powiedzcie mi prosze, czy do mojej Cupry 99-2002 pasował by gwint od Gofra III, czy Vento... albo od jakiego jeszcze auta z grupy Vag gwint do mnie podejdzie, bo oglądając zdjęcia gwintów z 3-jek i reszty... wygladaja mi na te same, ale wolę mieć pewność. Z góry dzięki za info
Zapisane
Dura
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI
WWW
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #223 -
Czwartek, 02.08.2012, 06:49:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
od golfa bedzie z dlugi, szukaj od polo
Zapisane
TUNING KLUB KRAKÓW
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #224 -
Czwartek, 02.08.2012, 10:31:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Sprawdzaj po numerach części. Jeżeli są wymienne to wiadomo - pasuja.
Zapisane
Strony:
1
...
13
14
[
15
]
16
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
sportowe zawieszenie
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...