+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowe zawieszenie  (Przeczytany 135892 razy)
0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #195 - Niedziela, 13.02.2011, 11:39:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Masz chyba na mysli zawias z allroad?
no to jest pneumatyczne na takiej zasadzie jak w Citroenie C5 ale oczywiście lepsze...na najwyższym ustawieniu śmiga się do 40-50 km/h a później samo schodzi w dół, na nasze dziurawe drogi jak znalazł  :)
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #196 - Niedziela, 13.02.2011, 12:34:13 - NIEPRZECZYTANA »

czyli co, za 1500 zł nie ma opcji zrobić dobrego zawiasu..? Wolałbym oryginalne z audi a nie jakieś zamienniki.. czyli sama wymiana sprężyn nie wchodzi w gre, bo pójdą amory, dobrze zrozumiałem?  :-\
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #197 - Niedziela, 13.02.2011, 12:50:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: toka
czyli sama wymiana sprężyn nie wchodzi w gre, bo pójdą amory, dobrze zrozumiałem? 
toka dobrze zrozumiałeś bo będzie skrócony skok oryginalnego amorka i będzie kuku...
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #198 - Niedziela, 13.02.2011, 18:24:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: toka
czyli sama wymiana sprężyn nie wchodzi w gre, bo pójdą amory, dobrze zrozumiałem? 
toka dobrze zrozumiałeś bo będzie skrócony skok oryginalnego amorka i będzie kuku...
To nie do końca jest tak. Do oryginalnych krótszych sprężyn idą normalne amorki i działają ok. Co innego obniżenie -40 i więcej. Wtedy amor pracuje w bardzo wąskim zakresie i ori tego nie wytrzymują.
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #199 - Poniedziałek, 14.02.2011, 19:57:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
To nie do końca jest tak. Do oryginalnych krótszych sprężyn idą normalne amorki i działają ok. Co innego obniżenie -40 i więcej. Wtedy amor pracuje w bardzo wąskim zakresie i ori tego nie wytrzymują.
Właśnie3 też słyszałem że jak wstawie ori sprężyny np. seat sport ( chociaż to to samo co eibach) i zrobie gdzieś -30 to nie będzie problemu z seryjnymi amorami  :-\
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #200 - Poniedziałek, 14.02.2011, 20:33:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
To nie do końca jest tak. Do oryginalnych krótszych sprężyn idą normalne amorki i działają ok. Co innego obniżenie -40 i więcej. Wtedy amor pracuje w bardzo wąskim zakresie i ori tego nie wytrzymują.
Właśnie3 też słyszałem że jak wstawie ori sprężyny np. seat sport ( chociaż to to samo co eibach) i zrobie gdzieś -30 to nie będzie problemu z seryjnymi amorami  :-\
Do oryginalnych sprężyn idą zwykłe amory, więc nie powinno być problemu.
Zapisane
kotu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI

« Odpowiedz #201 - Poniedziałek, 14.02.2011, 20:45:20 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie już rok chodzą ori amory przy sprężynach -30 i dobrze jest
Zapisane

mich4s Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Bytom
Samochód: Cordoba SE '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #202 - Środa, 30.03.2011, 11:17:16 - NIEPRZECZYTANA »

czy mógłby ktoś wrzucić fotki ibizy / codoby 6K obniżonej 40/30 lub 40/40 ? Najlepiej na oponce 195/50 r15 ?

chce sobie sprawić kita 40/30 bo prześwit z przodu na orygialnym zawiesie i tej feldze wygląda tragicznie i chce mniej więcej mieć wyobrażenie jak auto wtedy siądzie czy nie będzie za nisko lub za wysoko :) wiem, że to loteria ale jakieś ogólne wyobrażenie trzeba mieć. Interesuje mnie prześwit ok 2/3 cm od opony do najniższej krawędzi błotnika.

niestety nie udało mi się wygooglować takich fotek a mierzenie odległości teraz na oryginalnym zawiasie mija się z celem bo wiadomo, że z biegiem czasu na pewno oryginalne sprężyny trochę "siadły".
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #203 - Środa, 30.03.2011, 11:28:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mich4s
40/40
jeżeli chodzi o takie rozwiązanie to odpada z przyczyn wizualnych przez to że nadkole w 6K jest z przodu większe niż z tyłu dlatego będzie wrażenie że przód stoi wyżej niż tył :) musisz patrzeć żeby przód był niżej niż tył :)
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
mich4s Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Bytom
Samochód: Cordoba SE '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #204 - Środa, 30.03.2011, 11:43:44 - NIEPRZECZYTANA »

40/40 teoretycznie idzie wizualnie poprawić stosując talerzyk obniżające z przodu ale osobiście wolał bym uniknąć takiego rzeźbienia :) dlatego też skłaniam się ku 40/30.
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #205 - Środa, 30.03.2011, 12:04:07 - NIEPRZECZYTANA »

tu masz tylko że na Ibizie FL kolegi MyszaKr kit 40/40 :)

FL ma podobnie jak 6K większe nadkole z przodu niż z tyłu :)
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
mich4s Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Bytom
Samochód: Cordoba SE '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #206 - Środa, 30.03.2011, 12:14:25 - NIEPRZECZYTANA »

oooo i właśnie czegoś takiego z przodu oczekuje :D ta ibizka wygląda jakby miała z tyłu większą felgę to też złudzenie optyczne spowodowane mniejszym nadkolem albo faktycznie siedzi tam większa fela ? :) takie obniżenie mi wystarczy przydało by się jedynie wyrównać trochę ten prześwit żeby tył był wizualnie taki sam jak przód :) myślę ze 40/30 załatwi sprawę a jak nie to 40 + talerzyki na przód
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #207 - Poniedziałek, 02.05.2011, 10:50:31 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
mam pytanko odnośnie gwintu czy śrubka zaznaczona na obrazku służy do regulacji twardości czy do czegoś innego?
Zapisane
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #208 - Poniedziałek, 02.05.2011, 12:14:57 - NIEPRZECZYTANA »

kacperix, napisz jaki gwint to pomoże, ale raczej to jest regulacja tłumienia amortyzatora, czętso-gęsto mylnie nazywana "regulacją twardości"
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #209 - Poniedziałek, 02.05.2011, 12:24:19 - NIEPRZECZYTANA »

gwint jest http://www.powertech.de/
takie coś jeszcze znalazłem http://www.powertuning.cz/bestshop/homologace/265011.pdf
gwint jest nówka niestety bez żadnych papierów i nie mogę nic konkretnie znaleźć na ten temat..
chciałbym żeby bylo jak najbardziej komfortowo to mam wykręcić czy wkręcić na maksa?
Zapisane
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Skocz do: