Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: sportowe zawieszenie (Przeczytany 137319 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #195 -
Niedziela, 13.02.2011, 11:39:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
Masz chyba na mysli zawias z allroad?
no to jest pneumatyczne na takiej zasadzie jak w Citroenie C5 ale oczywiście lepsze...na najwyższym ustawieniu śmiga się do 40-50 km/h a później samo schodzi w dół, na nasze dziurawe drogi jak znalazł
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #196 -
Niedziela, 13.02.2011, 12:34:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
czyli co, za 1500 zł nie ma opcji zrobić dobrego zawiasu..? Wolałbym oryginalne z audi a nie jakieś zamienniki.. czyli sama wymiana sprężyn nie wchodzi w gre, bo pójdą amory, dobrze zrozumiałem?
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #197 -
Niedziela, 13.02.2011, 12:50:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: toka
czyli sama wymiana sprężyn nie wchodzi w gre, bo pójdą amory, dobrze zrozumiałem?
toka dobrze zrozumiałeś bo będzie skrócony skok oryginalnego amorka i będzie kuku...
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #198 -
Niedziela, 13.02.2011, 18:24:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Mixer Niedziela, 13.02.2011, 12:50:22
Cytat: toka
czyli sama wymiana sprężyn nie wchodzi w gre, bo pójdą amory, dobrze zrozumiałem?
toka dobrze zrozumiałeś bo będzie skrócony skok oryginalnego amorka i będzie kuku...
To nie do końca jest tak. Do oryginalnych krótszych sprężyn idą normalne amorki i działają ok. Co innego obniżenie -40 i więcej. Wtedy amor pracuje w bardzo wąskim zakresie i ori tego nie wytrzymują.
Zapisane
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #199 -
Poniedziałek, 14.02.2011, 19:57:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: aboz
To nie do końca jest tak. Do oryginalnych krótszych sprężyn idą normalne amorki i działają ok. Co innego obniżenie -40 i więcej. Wtedy amor pracuje w bardzo wąskim zakresie i ori tego nie wytrzymują.
Właśnie3 też słyszałem że jak wstawie ori sprężyny np. seat sport ( chociaż to to samo co eibach) i zrobie gdzieś -30 to nie będzie problemu z seryjnymi amorami
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #200 -
Poniedziałek, 14.02.2011, 20:33:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: toka Poniedziałek, 14.02.2011, 19:57:17
Cytat: aboz
To nie do końca jest tak. Do oryginalnych krótszych sprężyn idą normalne amorki i działają ok. Co innego obniżenie -40 i więcej. Wtedy amor pracuje w bardzo wąskim zakresie i ori tego nie wytrzymują.
Właśnie3 też słyszałem że jak wstawie ori sprężyny np. seat sport ( chociaż to to samo co eibach) i zrobie gdzieś -30 to nie będzie problemu z seryjnymi amorami
Do oryginalnych sprężyn idą zwykłe amory, więc nie powinno być problemu.
Zapisane
kotu
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #201 -
Poniedziałek, 14.02.2011, 20:45:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie już rok chodzą ori amory przy sprężynach -30 i dobrze jest
Zapisane
mich4s
Świeżak
Offline
Skąd: Bytom
Samochód: Cordoba SE '97, 1.4 AEX
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #202 -
Środa, 30.03.2011, 11:17:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
czy mógłby ktoś wrzucić fotki ibizy / codoby 6K obniżonej 40/30 lub 40/40 ? Najlepiej na oponce 195/50 r15 ?
chce sobie sprawić kita 40/30 bo prześwit z przodu na orygialnym zawiesie i tej feldze wygląda tragicznie i chce mniej więcej mieć wyobrażenie jak auto wtedy siądzie czy nie będzie za nisko lub za wysoko
wiem, że to loteria ale jakieś ogólne wyobrażenie trzeba mieć. Interesuje mnie prześwit ok 2/3 cm od opony do najniższej krawędzi błotnika.
niestety nie udało mi się wygooglować takich fotek a mierzenie odległości teraz na oryginalnym zawiasie mija się z celem bo wiadomo, że z biegiem czasu na pewno oryginalne sprężyny trochę "siadły".
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #203 -
Środa, 30.03.2011, 11:28:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: mich4s
40/40
jeżeli chodzi o takie rozwiązanie to odpada z przyczyn wizualnych przez to że nadkole w 6K jest z przodu większe niż z tyłu dlatego będzie wrażenie że przód stoi wyżej niż tył
musisz patrzeć żeby przód był niżej niż tył
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
mich4s
Świeżak
Offline
Skąd: Bytom
Samochód: Cordoba SE '97, 1.4 AEX
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #204 -
Środa, 30.03.2011, 11:43:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
40/40 teoretycznie idzie wizualnie poprawić stosując talerzyk obniżające z przodu ale osobiście wolał bym uniknąć takiego rzeźbienia
dlatego też skłaniam się ku 40/30.
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #205 -
Środa, 30.03.2011, 12:04:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
tu masz tylko że na Ibizie FL kolegi MyszaKr kit 40/40
FL ma podobnie jak 6K większe nadkole z przodu niż z tyłu
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
mich4s
Świeżak
Offline
Skąd: Bytom
Samochód: Cordoba SE '97, 1.4 AEX
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #206 -
Środa, 30.03.2011, 12:14:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
oooo i właśnie czegoś takiego z przodu oczekuje
ta ibizka wygląda jakby miała z tyłu większą felgę to też złudzenie optyczne spowodowane mniejszym nadkolem albo faktycznie siedzi tam większa fela ?
takie obniżenie mi wystarczy przydało by się jedynie wyrównać trochę ten prześwit żeby tył był wizualnie taki sam jak przód
myślę ze 40/30 załatwi sprawę a jak nie to 40 + talerzyki na przód
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #207 -
Poniedziałek, 02.05.2011, 10:50:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
mam pytanko odnośnie gwintu czy śrubka zaznaczona na obrazku służy do regulacji twardości czy do czegoś innego?
Zapisane
nicram
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM
WWW
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #208 -
Poniedziałek, 02.05.2011, 12:14:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
kacperix
, napisz jaki gwint to pomoże, ale raczej to jest regulacja tłumienia amortyzatora, czętso-gęsto mylnie nazywana "regulacją twardości"
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: sportowe zawieszenie
«
Odpowiedz #209 -
Poniedziałek, 02.05.2011, 12:24:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
gwint jest
http://www.powertech.de/
takie coś jeszcze znalazłem
http://www.powertuning.cz/bestshop/homologace/265011.pdf
gwint jest nówka niestety bez żadnych papierów i nie mogę nic konkretnie znaleźć na ten temat..
chciałbym żeby bylo jak najbardziej komfortowo to mam wykręcić czy wkręcić na maksa?
Zapisane
Strony:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
sportowe zawieszenie
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...