+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowe zawieszenie  (Przeczytany 137492 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
MAGIC87 Mężczyzna
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato

« Odpowiedz #180 - Wtorek, 23.11.2010, 17:32:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Cupry 30/20 zostawię dystans z tyłu i dokupię z przodu...
i praktycznie nie bedzie widac róznicy wizualnie
Zapisane
Perhydrol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibi ABF

« Odpowiedz #181 - Wtorek, 23.11.2010, 17:47:44 - NIEPRZECZYTANA »

To mówisz, że 60/40 pateca będzie podobne do tego 30/20 yyy?
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #182 - Poniedziałek, 31.01.2011, 12:21:12 - NIEPRZECZYTANA »

odgrzewam...z uwagi że kupiłem felgi i żeby ibiza nie wyglądała jak "koza" to chciałbym ją obniżyć...kiedyś zastanawiałem się nad samymi springami lub gwintowanym zawieszeniem Ta-Technix...może macie jakieś osobiste opinie i propozycje na temat sposoby obniżenia  :?:
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #183 - Poniedziałek, 31.01.2011, 12:35:47 - NIEPRZECZYTANA »

O boszzzzzz tylko nie Ta-Technix. Te tanie gwinty to jest kicz nic nie warty. Kupiłem Golfa z gwintem Ta-Technix i nie da sie tym po prostu jeździć. Lepiej obciąć sprężyny niż kupowac to g@#$o. Znafcy gadają że na obciętych sprężynach źle sie jeździ z seryjnym amorem. Jazda na gównianym gwincie jest duuuzo gorsza uwierzcie. Ja w kazdym razie nie polecam, bardzo źle sie tym jeździ i plomby wypadają. Tylko plus że auto lezy na glebie, nic poza tym. W Ibizie mam KW Inox Variant 2 i jest bajka. Fakt że za używke dałem 2 k ale nie żałuje. Przed KW miałem jakies inny badziew Supersprint czy supersport jakieś "sportowe" zawieszenie -60 mm to wylały mi sie NOWE amory po roku po 20 tys km a dziury omijam. Dałem za kompletne zawieszenie 799 zł + montaż+geometria+moja strata czasu = niezła suma.

Raz a dobrze. Mam uczulenie po prostu na badziew i zawsze bede temu przeciwny. Jak masz mały budżet to sobie sprężyny obetnij a nie kupuj żadnego gównianego gwintu. Albo jakieś KONI STREET/SPORT super zawias.
Zapisane

Seat Leon TS bigT
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #184 - Poniedziałek, 31.01.2011, 12:38:59 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam u siebie w cordobie gwint koni sport i polecam  :ok: ale cena to już inna gadka  :-X
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #185 - Poniedziałek, 31.01.2011, 12:42:48 - NIEPRZECZYTANA »

Koni Sport to nie jest gwintowane zawieszenie JarekF. Ale zawias fakt jest super  :ok:
Zapisane

Seat Leon TS bigT
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #186 - Poniedziałek, 31.01.2011, 12:44:57 - NIEPRZECZYTANA »

Tyle doczytałem się z resztek napisów na naklejkach  8)  :-[  na 100% jest koni, na 100% gwint, na 100% regulację twardości ma  :P
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #187 - Wtorek, 01.02.2011, 14:59:04 - NIEPRZECZYTANA »

ma ktoś porównanie jazdy na gwincie FK do TA?
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #188 - Sobota, 12.02.2011, 11:21:57 - NIEPRZECZYTANA »

zastanawiam się jeszcze nad zmianą zawieszenia, chciałbym aby było bardziej sportowe, ale nie wiem czy same sprężyny sportowe wystarczą czy trzeba robić coś jeszcze? Chciałbym też go trochę obniżyć. Jaki jest koszt takiej zabawy? Z audi brać wszystko? Coś mi kiedyś Daniel wspominał że koło 1500 zł, realna kwota?  :-\
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #189 - Sobota, 12.02.2011, 11:48:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: toka
ale nie wiem czy same sprężyny sportowe wystarczą
same sprężyny trochę Ci usztywnią i obniżą ale prędzej czy później wywali Ci amorki :)
Cytat: toka
Coś mi kiedyś Daniel wspominał że koło 1500 zł, realna kwota?  :-\
jest to realna kwota za Ta-Technixa :)
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
wielik Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: LEON TS ARL

« Odpowiedz #190 - Sobota, 12.02.2011, 12:02:23 - NIEPRZECZYTANA »

Co do TA TECHNIX to g.wno warte jest kupiłem regulowane amorki sportowe i sprezyny  kpl nowy do mojego ciwica co mialem nie jest to wogóle wart niczego!!! im niżej sie ustawiało zawias tym bardziej miekko bylo na zakretach szlofowałem osłona masakra ... nie polecam
Zapisane

proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #191 - Sobota, 12.02.2011, 12:07:49 - NIEPRZECZYTANA »

za ta cene rewelacji nie spodziwac sie ;P nie takie zle jest... A w gwincie z dolnej polki tez masz przeciez zaleznosc co do twardosci - im nizej tym bardziej miekko.
Zapisane

wielik Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: LEON TS ARL

« Odpowiedz #192 - Sobota, 12.02.2011, 12:14:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: proximo
przeciez zaleznosc co do twardosci - im nizej tym bardziej miekko.

i to jest chore !! miałem regulacje 0 - 80 mm i co ? na - 20 był jak seria a miałem obnizone potem - 40 i nic prawie nie było widac ze jest gleba, na max obniżeniu nie dało sie jezdzic byle pofałdowanie na drodze i bujalo tak ze spodem sie czepiało na drodze bez kolein .. za miekkie, strasznie miekkie dobrze ze juz nie musze sie meczyc tym badziewem :D
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #193 - Sobota, 12.02.2011, 20:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

toka, bierz zawias z A4. Na ori obniżeniu nie musisz zmieniać amorów, ale jak wstawisz niższe sprężyny to oryginalne amorki powiedzą adios.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #194 - Niedziela, 13.02.2011, 09:48:03 - NIEPRZECZYTANA »

Masz chyba na mysli zawias z allroad?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Skocz do: