+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 16   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowe zawieszenie  (Przeczytany 137199 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
patryciusz
Świeżak
Offline Offline



Skąd: pruszków

« Poniedziałek, 06.03.2006, 21:07:28 - NIEPRZECZYTANA »

chciał bym trochę obniżyć auto i zastanawiam się czy warto wybrać coś z tych zawieszeń
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89804571
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89881014
czy lepiej szukac cos innedo?
Zapisane
diesel1473
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Białystok

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 06.03.2006, 23:32:57 - NIEPRZECZYTANA »

szczerze mówiąc sam kiedys sobie chciałem obniżyc zawieszenie, ale jak kiedyś kumpel rozwalił misę olejową na kamieniu podczas jazdy po lesie to mi sie odechciało. A nasze drogi niestety są mało lepsze od tych leśnych dróg. Na Twoim miejscu zostałbym przy seryjnym zawieszeniu i nie kombinował, ale to już akurat Twoja sprawa. Pozdro
Zapisane
neonek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nowa Sól

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 07.03.2006, 09:28:50 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mialem obnizone zawieszenie gdy kupilem auto po pierwszych kilku setkach kilometrow podnioslem
Ale to rzecz gustu moze tylko po autostradach bedziesz jezdzil
Zapisane

neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
WoRaS
Gość



« Odpowiedz #3 - Wtorek, 07.03.2006, 13:32:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "patryciusz"
chciał bym trochę obniżyć auto i zastanawiam się czy warto wybrać coś z tych zawieszeń
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89804571
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89881014
czy lepiej szukac cos innedo?


Jak chcesz obniżyć to pomyśl od razu o założeniu płyty (stalowej) pod silnik, żeby nie rozwalić miski olejowej (co mi się już raz niestety zdarzyło).
Teraz kupiłem na lato większe felgi (obecnie mam 14" stalówki, kupiłem 15" alusy) i zamierzam kupić oponki o maksymalnie dużym profilu (oczywiście w granicach rozsądku), tak aby trochę podnieść auto. Do tego dołożę płytę i może wtedy, w końcu, będę czuł się bardziej komfortowo na naszych klepiskach, tfu, drogach.

Nie kupuj żadnych plastikowych osłon z Allegro bo jedyne przed czym chronią to brud.
Zapisane
listek_
Gość



« Odpowiedz #4 - Wtorek, 07.03.2006, 13:39:45 - NIEPRZECZYTANA »

Obniż go samymi sprężynami i wtedy zobaczysz czy ci odpowiada ja tak mam u siebie (-40) jeżdzi sie dośc komfortowo,auto lepiej trzyma sie drogi i lepiej wygląda myśle ze to dobry kompromis biorąc pod uwage stan naszych dróg no chyba ze jesteś zwolennikiem "GLEBY" to musisz sie pomęczyć i jeżdzić slalomem po naszych drogach a co do linków które podałeś to ja wolałbym nie ryzykować i kupić towar sprawdzonych firm
Zapisane
tomash
Świeżak
Offline Offline



Skąd: rzeszów

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 07.03.2006, 13:50:55 - NIEPRZECZYTANA »

nie przesadzajcie z tym że nie da się u nas jeździć z obniżonym zawieszeniem
jeździłem golfem na zawieszeniu -40/-40mm i nie było NAJMNIEJSZYCH problemów.
znam takich którzy jeżdżą na zawieszeniach -80mm/-60mm bez problemu
najlepiej zainwestować w gwint ale to troche drożej
 te zawieszenia z allegro raczej mają średnią opinie
Zapisane
WoRaS
Gość



« Odpowiedz #6 - Wtorek, 07.03.2006, 14:01:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "tomash"
nie przesadzajcie z tym że nie da się u nas jeździć z obniżonym zawieszeniem
jeździłem golfem na zawieszeniu -40/-40mm i nie było NAJMNIEJSZYCH problemów.
znam takich którzy jeżdżą na zawieszeniach -80mm/-60mm bez problemu
najlepiej zainwestować w gwint ale to troche drożej
 te zawieszenia z allegro raczej mają średnią opinie


Ok, zwykle na "zwykłych", pospolitych dziurach nic nie urwiesz, ale na progach trzeba zwalniać praktycznie do zera, to samo przy wjeżdżaniu na krawężnik. W tym drugim przypadku, przed parkowaniem na chodniku warto dwa razy się zastanowić czy krawężnik nie jest przypadkiem za wysoki - kto często parkuje w centrum Krakowa wie o czym mówię.
Zapisane
tomash
Świeżak
Offline Offline



Skąd: rzeszów

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 07.03.2006, 14:07:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "WoRaS"
ale na progach trzeba zwalniać praktycznie do zera


po to są progi  :wink:
na progach i tak zwalniam bo serce mnie boli jak przy szybszym wjechaniu na to gówno zawieszenie niemal wyskakuje z auta  :x
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 09.03.2006, 10:01:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "joker"
sprezyny einbach

raczej eibach  :P

Cytat: "joker"
do tego mam opony 195/45/16 przod i tyl 205

czy mógłbyś mi tak szybko wytłumaczyć po co w przednionapędowym samochodzie masz szersze opony z tyłu :?:  :roll:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 09.03.2006, 14:37:36 - NIEPRZECZYTANA »

ok szybka odpowiedz  poprostu mam  i tyle  
co do  byka  to wybacz    :lol: zdarza  sie
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 09.03.2006, 18:28:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "joker"
szybka odpowiedz poprostu mam i tyle

to jeszcze jedno szybkie pytanie :D dlaczego nie zmienisz przednich kół z tylnymi (albo tylnych z przednimi  :lol: )  :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 09.03.2006, 19:37:18 - NIEPRZECZYTANA »

na  wezszych kolach  ktore  sa napedzane  jest lepsze przyspieszenie   szeresze kola na  osi napedowej  zamulaja  przy niskiej mocy  ,
trakcje traci na  195 oponach  tylko na chwile  moze ok  3-4 metry  potem juz ciagnie  i jest ok  na szerszych  oponach auto  gorzej sie zbiera  a tak pozatym to na felge  7,5 cala  poco   szersze zakladac
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 09.03.2006, 22:29:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "joker"
na  wezszych kolach  ktore  sa napedzane  jest lepsze przyspieszenie   szeresze kola na  osi napedowej  zamulaja  przy niskiej mocy

załatwiłeś mnie  :o
zastanawiam się jak wytłumaczyć to, że zamieniając miejscami koła uzyskuje się gorsze/lepsze przyspieszenie  :roll:

masa nie zmienia się, powierzchnia styku z podłożem też nie, tarcie pozostaje to samo... pomyślę i może jeszcze coś wymyślę  :wink:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #13 - Piątek, 10.03.2006, 07:01:22 - NIEPRZECZYTANA »

masa nie zmienia się, powierzchnia styku z podłożem też nie, tarcie pozostaje to samo... pomyślę i może jeszcze coś wymyślę Wink
to pomysl jeszcze raz bo chyba sie mylisz   :D
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #14 - Piątek, 10.03.2006, 08:50:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "joker"
to pomysl jeszcze raz bo chyba sie mylisz

może jakaś podpowiedź? :roll:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: [1] 2 3 ... 16   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Skocz do: