+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Dziwna praca silnika 1.6 74kW (AFT)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dziwna praca silnika 1.6 74kW (AFT)  (Przeczytany 26456 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #15 - Sobota, 31.01.2009, 11:28:54 - NIEPRZECZYTANA »

To wygląda na wypadanie zapłonów. Kwestia VN. Sprawdz świece, przewody, kopółkę palec.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
arej
Gość



« Odpowiedz #16 - Sobota, 31.01.2009, 14:04:15 - NIEPRZECZYTANA »

Wymienilem już caly aparat zaplonowy, świece i przewody i nie ma różnicy. Wolne obroty nadal dostają czkawki
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #17 - Sobota, 31.01.2009, 17:05:06 - NIEPRZECZYTANA »

A na co wymieniłeś ?? Sprawdz masę silnika.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
widus Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Trójmiasto
Samochód: Cordoba 1997 1.6 SX 74kw

« Odpowiedz #18 - Środa, 11.08.2010, 22:32:37 - NIEPRZECZYTANA »

Podłączę się pod temat. Otóż w moim przypadku jest takie zawahanie, obrotów. Chodzi normalnie ale w momencie momentalnego wciśnięcia gazu na biegu jałowym zatrzęsie silnikiem zamuli i wtedy normalnie wchodzi na obroty. Na biegu jak jadę przykładowo na 2 bez gazu i momentalnie wcisnę to też szarpie. Dzisiaj natomiast zaczął tak do 2 tyś to robić. Jest to silnik 1.6 74 kw. Patrząc na silnik od lewej strony mamy filtr powietrza, natomiast idąc w prawo mamy jakiś trójnik idzie on od góry silnika a potem łączy z jakąś rurką, ten wąż jest uszkodzony ba to nawet nie jest wąż od Seata tylko samoróbka. Patrząc troszkę wyżej trójnika jest wężyk który idzie także do góry silnika. Ten wąż jest zaciśnięty. Teraz pytanie czy te dwa węże aż tak mogą wpłynąć na dziwną pracę silnika? Niestety nie posiadam żadnej fotki silnika było by dokładnie wiadomo o jakie ustrojstwo mi chodzi
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Środa, 11.08.2010, 23:33:33 - NIEPRZECZYTANA »

wstaw fotke
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
daniels81
Gość



« Odpowiedz #20 - Czwartek, 12.08.2010, 06:22:39 - NIEPRZECZYTANA »

pewnie to przewód podciśnienia...albo od odmy objawy wskazywały by bardziej na co innego....
Zapisane
kula Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jędrzejów
Samochód: ibiza 1.9d 94 & cordoba sx 1.6AFT 96

« Odpowiedz #21 - Czwartek, 12.08.2010, 06:32:44 - NIEPRZECZYTANA »



Uploaded with ImageShack.us  W aft odma z bloku łączy się odmą klawiatury(2) i to wszystko łączy się z rurą powietrza, a do tego jeszcze jest przewód podciśnieniowy z kolektora ssącego (1), jak łapie lewe powietrze to będzie Ci się tak działo, miałem tak samo u mnie, uszczelniłem ale i tak czasami mu odbija.
Zapisane

kula
daniels81
Gość



« Odpowiedz #22 - Czwartek, 12.08.2010, 07:44:09 - NIEPRZECZYTANA »

mogę się założyć że mulenie nie jest spowodowane tymi przewodami o których już wcześniej pisałem  ;)
Zapisane
kula Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jędrzejów
Samochód: ibiza 1.9d 94 & cordoba sx 1.6AFT 96

« Odpowiedz #23 - Czwartek, 12.08.2010, 07:51:08 - NIEPRZECZYTANA »

A co może beć innego?, zrobiłem tak jak kiedyś Ty pisałeś, wszystkie czujniki wyczyszczone i zakonserwowane, wszystkie połączenia powietrzne szczelne, przepustnica czysta, a i tak czasami muli.
Zapisane

kula
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 12.08.2010, 07:58:28 - NIEPRZECZYTANA »

Mi po kompletnej wymienia odmy dalej muliło - przyjrzałbym się aparatowi zapłonowemu - zwłaszcza czujnikowi halla
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
daniels81
Gość



« Odpowiedz #25 - Czwartek, 12.08.2010, 08:04:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kula
A co może beć innego?, zrobiłem tak jak kiedyś Ty pisałeś, wszystkie czujniki wyczyszczone i zakonserwowane, wszystkie połączenia powietrzne szczelne, przepustnica czysta, a i tak czasami muli.
dokładnie jak Abdul pisze do tego może być sonda walnięta, przepływka, itp itd...
Zapisane
widus Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Trójmiasto
Samochód: Cordoba 1997 1.6 SX 74kw

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 12.08.2010, 23:05:13 - NIEPRZECZYTANA »

Dobra więc wykluczam ten wąż od odmy. Bo wymieniłem i problem jest. Na benzynie występuje tylko jak auto jest zimne na gazie cały czas. Przykład wrzucam 2 jadę bez gazu szarpie i przerywa tylko do 2 tyś potem przestaje i idzie normalnie. Kalbe wymienione swiece kopulka palec także. Na dwoch cewkach to samo. Więc po prostu się niedługo poddam i pozostanie mi przyzwyczajenie się do tego
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #27 - Piątek, 13.08.2010, 06:25:32 - NIEPRZECZYTANA »

to masz do sprawdzenia- halla, sonda, przepływka, wszystkie czujniki, zimne luty na przekaźnikach...
Zapisane
widus Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Trójmiasto
Samochód: Cordoba 1997 1.6 SX 74kw

« Odpowiedz #28 - Sobota, 14.08.2010, 03:43:27 - NIEPRZECZYTANA »

Ciekawi mnie czy to coś da. Dzisiaj jadę do mechanika niech zerknie bo problem dławienia występuje tylko i wyłącznie przy momentalnym wciśnięciu gazu, przy stopniowym nie występuje, a po przekroczniu 2 tyś znika całkowicie
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 16.08.2010, 06:35:00 - NIEPRZECZYTANA »

to niech Ci sprawdzi od razu czy sprzeglo jest ok  ;)
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Dziwna praca silnika 1.6 74kW (AFT)
Skocz do: