+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 12 13 [14]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Akumulator  (Przeczytany 119766 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #195 - Czwartek, 24.11.2011, 06:35:09 - NIEPRZECZYTANA »

a wiesz ze jak sprawdzalem stan wody, zdawalo mi sie ze np w 5 jest troszke mniej a w 6stej jest wiecej. niedawno sprawdzalem ladowanie, i bylo cos 14 V z groszem
To są objawy róznego stanu cel. Jak to sie nie uspokoji to aku jest do wymiany, tymbardziej jesli to noname albo leciwy. Nie miałem przypadku w seacie, zeby regulator popsuł się w górę.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #196 - Czwartek, 24.11.2011, 11:55:10 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdzałem dzis w sklepie ładowanie (na samym odpaleniu w normie, przy wlaczonym radiu swietel klimy w normie)  sprawdzil mi aku w aucie, przez chwile pokazuje ok i spad wiec juz powoli siada. zdecydowałem sie na bosch silver  o mocy 53 aH 470A, wystarczy chyba na rozruch?? A co do lat wytrzymałosci przekonam sie:D
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Ceran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Leon, 2004, 1,9 TDI ARL

« Odpowiedz #197 - Czwartek, 24.11.2011, 12:19:31 - NIEPRZECZYTANA »

Ze względu na to, że w ubiegłą zimę akumulator odmówił posłuszeństwa zapobiegawczo kupiłem nowy :) 77Ah 780A. Zdziwiło mnie to, że nadal po odpaleniu zaświeca się na 1sek ABS i TCS. Gdzie szukać przyczyny? Akumulator nowy, więc prądu powinno wystarczyć tym bardziej, że nie ma jeszcze dużych mrozów.
Sprawdź połączenia od aku i bezpieczników...

DAMiANO, poskutkowało? bo wczoraj wieczorem miałem podobny objaw (a aku nówka sztuka kupiony we wrześniu).
Zapisane

DAMiANO Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #198 - Czwartek, 24.11.2011, 23:24:02 - NIEPRZECZYTANA »

@Ceran podłączyłem VAGa i zero błędów, nie mam czasu się temu dokładnie przyjrzeć. Podobno kostka stacyjki może być felerna i dlatego pojawia się ABS i TCS przy odpalaniu. Pozdr.
Zapisane

kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #199 - Niedziela, 27.11.2011, 06:27:06 - NIEPRZECZYTANA »

wiecie co, przed chwila odpalalem auto po postoju jakis 8 godzin, na dworze temperatura 6 stopni i padał lekki deszczyk. Mial delikatne zawachanie bo przy odpalaniu zapalila sie  kontrolka abs. aku kupiony z dwa dni temu nowy. No i WTF???
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #200 - Niedziela, 27.11.2011, 08:22:25 - NIEPRZECZYTANA »

Widać napiecie spada poniżej tego , kiedy układ się jakby wyłącza, a potem napiecie rosnie i układ pokazuje ,ze się włączył bo jest test lampki ABS.
Dla mnie by było gorzej jak by sie załączała w czasie jazdy, a tym bym się nie przejmował,
bo jak auto stoi to ABS Ci nie potrzebny.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #201 - Niedziela, 27.11.2011, 11:27:22 - NIEPRZECZYTANA »

kamilbd, moze byc tez opcja ze FL maja slabe polaczenie tych ukladow i sa spore spadki przy odpalaniu bo nie pierwszy o tym piszesz
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #202 - Niedziela, 27.11.2011, 11:47:29 - NIEPRZECZYTANA »

byc moze albo wilgoc sie gdzies dostala, bo na -4  z rana po pracy odpalilo idealnie a na plus 6 zapalila sie kontrolka od abs. musze popatrzec jeszcze czy kable wysokiego napiecia sie nie zuzyly.
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #203 - Niedziela, 27.11.2011, 12:00:50 - NIEPRZECZYTANA »

przydalo by sie sprawdzic / przeczyscic wszystkie styki przy aku i mase silnika
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #204 - Niedziela, 27.11.2011, 12:50:25 - NIEPRZECZYTANA »

styki czyscilem odrazu byly zajechane to wziolem papier scierni a potem nasmarowalem wazelina techniczna
Masa silnika gdzie to co to?
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #205 - Niedziela, 27.11.2011, 14:31:24 - NIEPRZECZYTANA »

Szukaj grubego kabla pomiędzy silnikiem a budą auta. Morze być koło skrzyni, z tyłu przedziału silnika.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
DAMiANO Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #206 - Niedziela, 27.11.2011, 17:28:32 - NIEPRZECZYTANA »

Masa w FL jest bodajże pod aku przykręcona.
Zapisane

kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #207 - Niedziela, 27.11.2011, 20:54:47 - NIEPRZECZYTANA »

dzis sobie sprawdzilem vagiem silnik i mialem jeden blad, czy on ma jakies powiazanie ze sprawa??

blad 18010 napiecie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
 brak osprzetu/ nie zwiazany ze sprzetem- BLAD SPORADYCZNY
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.11.2011, 20:57:08 wysłane przez kamilbd » Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #208 - Niedziela, 27.11.2011, 21:30:02 - NIEPRZECZYTANA »

moze miec ale nie musi... tzn wyciagales akumulator i moglo cos takiego sie zlapac
ale moze to byc tez objaw
Cytat: raby
mase silnika
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 12 13 [14]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Skocz do: