+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana silnika  (Przeczytany 149472 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Lato7
Gość



« Odpowiedz #45 - Czwartek, 20.07.2006, 19:42:26 - NIEPRZECZYTANA »

dolot -> wydech -> obrobka glowicy + walek -> swinka i strojenie lub remap

Dokladnie w tej kolejnosci.

dolot - ok. 500
wydech - ok 1500 z nierdzewki caly od kolektora do konca
obrobka glowicy z walkiem - ok.1500
SMT6 - ok. 500 plus strojenie

Pozdrawiam!

PS> W chipa w niedlubanym silniku ktory ma dodac 16 koni jakos wierzyc mi sie nie chce ;-)
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #46 - Czwartek, 20.07.2006, 20:08:37 - NIEPRZECZYTANA »

No, no ale dolot przy odrobinie zdolności majsterkowych można zrobić za 200pln a wydech nie musi być z nierdzewki. Można walnąć jakiś katalizator metalowy o żadkim oplocie (najlepiej 100, max 200) + jakies przelotóweczki (zwłaszcza środkowy bo na tylnim najmniej się zyskuje).

PS: Ale co do samego kata to np w golfie III 2.0 (115) był chyba już metalowy. Ale jak będzie nowy i najżadszy to i tak jakaś różnica będzie.
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Lato7
Gość



« Odpowiedz #47 - Czwartek, 20.07.2006, 20:38:33 - NIEPRZECZYTANA »

Ewentualnie moze go nie byc ;-)

Ceny podalem jakby robic w zakladach , mozna nakladem wlasnej pracy zmniejszyc koszty.
Zapisane
Elwes
Gość



« Odpowiedz #48 - Czwartek, 20.07.2006, 22:13:49 - NIEPRZECZYTANA »

kata juz wywalilem i mam tłumiczek MUGEN.. zastanawialem sie razem z montazem LPG moze by tak odrazu walnąć ten wałek...

No nic.. trzeba nad tym pomyslec :D przekalkulować..

Dzieki Sliczne za Pomoc


POzdrawiam
Elwes
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #49 - Czwartek, 20.07.2006, 23:27:13 - NIEPRZECZYTANA »

Wkladaj gaz - jeszcze sie oplaca  :mrgreen:

PS. Fajanie zrobiles ta swoja ibizke... musimy sie kiedys spotkac to sobie oblukam z bliska  :hmm:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #50 - Czwartek, 20.07.2006, 23:28:24 - NIEPRZECZYTANA »

Gaz to zlo :satan: , tym bardziej jezeli myslisz o walku... SWAP tez sie nie bardzo kalkuluje. Sprzedaj, kup ibi ALH dozloz pare groszy i ciesz sie moca i niskim spalaniem ;-)
Zapisane

Lato7
Gość



« Odpowiedz #51 - Piątek, 21.07.2006, 00:00:42 - NIEPRZECZYTANA »

www.nagaz.pl

Maja hamownie obciazeniowa na ktorej dopieszczaja ustawienia wiec i po zmianie walka odpowiednio ustawia. Nadal zlo? Bo ja twierdze ze masz tansza eksploatacje oraz paliwo o LO > 100.
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #52 - Piątek, 21.07.2006, 00:14:12 - NIEPRZECZYTANA »

Przy dobrej sekwencji nie masz spadku mocy a silnik zawsze można podrasować. Ja bym się chwili nie zastanawiał nad gaziorem.
Cytat: "spons"
Gaz to zlo  , tym bardziej jezeli myslisz o walku... SWAP tez sie nie bardzo kalkuluje. Sprzedaj, kup ibi ALH dozloz pare groszy i ciesz sie moca i niskim spalaniem

Dlaczego tak uważasz :?:
TDI-kiem się jeździ zajefajnie, ale z drugiej strony ma fajnie zrobione auto i szkoda się go pozbywać.
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Elwes
Gość



« Odpowiedz #53 - Piątek, 21.07.2006, 08:28:40 - NIEPRZECZYTANA »

No to mnie przekonaliscie i z obliczen wynika ze za 100 zł mam około 24 l benzyny czyli robie jakies 230 km po miescie.. (z jazda jak emeryt)  a jak obliczalem z gazu za 114 zł zakładajac ze gaz kosztuje 1,90 bede robił jakies 600 km.. czyli roznica jest kolosalna... :ok:


@Raby wpadaj kiedys do ZMC :D na jakiegos soczka :pub:


Pozdrawiam Wszystkich, ktorzy pomogli mi rozwiac wszystkie wątpliwości.. :) :rock:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #54 - Piątek, 21.07.2006, 09:44:00 - NIEPRZECZYTANA »

Gaz jest oplacalny  ;-)  i juz nigdy wiecej jazdy jak emeryt  :satan:
Ale na instalacji lepiej nie oszczedzac a problemow nie bedzie.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Elwes
Gość



« Odpowiedz #55 - Piątek, 21.07.2006, 09:58:10 - NIEPRZECZYTANA »

Jeszcze jedno pytanie.. bo nie czaje tego :D  Ibiza GTi ma jedno czy wielo-punktowy wtrysk?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #56 - Piątek, 21.07.2006, 12:16:19 - NIEPRZECZYTANA »

Obecne silniki benzynowe nie sa w zaden sposob przystosowane do zasilania gazem, gaz ma duzo wyzsza temperature spalania przez co niszczy silnik, pozatym wieczne problemy z instalacjami, strojenia, wymiany swiec, kabli itp. dobra sekwencja tez tania nie jest, lepiej dolozyc i diesla kupic. Mnie tam nic do gazu nie przekona, chyba ze zaczna produkowac silniki pod takie wlasnie paliwo.

[ Dodano: 2006-07-21, 13:31 ]
Pozwole sobie zapodac pierwszy lepszy temat z dzialu benzyna&LPG, mysle ze tu jest wszystko czarno na bialym jak sie sprawy z gazem maja, podkresle ze jest to pierwszy przypadkowy temat.

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2005.0
Zapisane

Lato7
Gość



« Odpowiedz #57 - Piątek, 21.07.2006, 12:34:11 - NIEPRZECZYTANA »

Zdania sa jak dziury w dupie ... kazdy ma jedno ;-)

Nie znam ANI JEDNEGO przypadku gdzie prawidlowo dobrana , prawidlowo zamontowana i prawidlowo zestrojona instalacja gazowa zepsula cokolwiek. A troche sie aut zasilanych LPG naogladalem.

A poniewaz Spons do ciebie przemawiaja tylko osiagi to przypomnij sobie pewna Honde Civic LPG z mini+ ktora smiga z sukcesami w wyscigach na 1/4 mili...
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #58 - Piątek, 21.07.2006, 12:47:53 - NIEPRZECZYTANA »

Mi nie przetlumaczycie :mrgreen: Mam kilku kumpli ktorzy jezdza na gazie i co z nimi jade to cos jest nie tak, a to szarpie, gasnie, przerywa, gaz sie wylacza... eh, wiecej nerwow jak to warte, z jednym wyjatkiem, VW polo 1.0 na sekwencji za 4500zl,  regulowany i przegladany co 10 tys. km (kazdorazowo 150zl + dojazd), jezdzi i nic sie nie dzieje, ale dokladanie 4500 do auta za 10000 to chyba lekka przesada... Tym bardziej jezeli mialbym dolozyc taka kase do auta z przebiegiem ok. 160kkm  :test:

[ Dodano: 2006-07-21, 13:49 ]
Honda moze i smiga, przeciez gaz ma wiecej oktan iwec wyjscia nie ma, troche przerobek i jechac musi, tylko pytanie czy wiecej jezdzi czy stoi?
Zapisane

Lato7
Gość



« Odpowiedz #59 - Piątek, 21.07.2006, 13:02:31 - NIEPRZECZYTANA »

Problemem wiekszosci aut zasilanych LPG jest fakt ze instalacja do nich kupowana byla byle tansza , zlozona u pana Henia w garazu. Stroic? A po co , wystarczy sie poonanizowac ze jezdzimy za 1.90 ... Wtedy zaczynaja sie problemy.

Tanio to mozna przy aucie swiecace wentylki zalozyc. Jak cos jest dobre to musi kosztowac - tylko jesli ktos duzo jezdzi to i tak (mimo dodatkowych kosztow zwiazanych z przegladami) mu sie to oplaci.

A wtrysk gazu w fazie cieklej to juz w ogole jest swietna sprawa - tylko niech troche stanieje :)
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Skocz do: