+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana silnika  (Przeczytany 149451 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Elwes
Gość



« Odpowiedz #30 - Czwartek, 20.07.2006, 06:15:47 - NIEPRZECZYTANA »

Witam nadejszła ta chwila na zmiane silnika..

Więc do rzeczy.. chce zmienic w mojej ibizie silnik z benzyny na 1,9 TDi (diesel) 90 kony z Golfa III...
Co o Tym myslicie? ile mnie to będzie kosztowało? czy będzie pasował?






Pozdrawiam
Elwes
Zapisane
Kant1242
Gość



« Odpowiedz #31 - Czwartek, 20.07.2006, 07:52:48 - NIEPRZECZYTANA »

Wydaje mi się że to za duż o do przeróbki (osprzęt, komputer, instalacja,) no i nie wiem jak tam z ciężarem czy czasem nie jest inaczej mocowany lub inne zawieszenie :?:  No ale ja jestem laikiem w tych sprawach :oops:
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 20.07.2006, 08:12:55 - NIEPRZECZYTANA »

No to czeka Cię nie lada wyzwanie i wydatki ale do zrobienia, tylko czy to opłacalne :?:
Musisz to dobrze przemyśleć bo jest sporo przeróbek (instalacja, zawiecha, mocowanie motora i skrzyni, półosie i przeguby chyba, cały wydech i dużo iinych drobnych rzeczy)
powodzenia... :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
erixon
Gość



« Odpowiedz #33 - Czwartek, 20.07.2006, 08:42:32 - NIEPRZECZYTANA »

lepiej kup sobie jakies alusy to swojej ibizy i zostaw silnik, bo masz go calkiem spoko...no chyba, ze cos ci sie ciagle psuje
Zapisane
Elwes
Gość



« Odpowiedz #34 - Czwartek, 20.07.2006, 08:55:29 - NIEPRZECZYTANA »

No wlasnie nie psuje mi sie "odpukać" ale nie wyrabiam na benzyne.. wkoncu jestem studentem :D

a jak nie to sprzedam go :D lub zamienie na TDi jakies...

A ile by mnie to wyniosło zakłądając ze silnik kompleny mialbym za 2,5 tysiaka?


Pozdrawiam
Zapisane
Elwes
Gość



« Odpowiedz #35 - Czwartek, 20.07.2006, 09:42:59 - NIEPRZECZYTANA »

No to aby kupić Ibize TDi musiałbym sprzedac moją:) a gaz odpada.. raczej.. wolałbym diesla.. =(
Zapisane
Lato7
Gość



« Odpowiedz #36 - Czwartek, 20.07.2006, 09:50:26 - NIEPRZECZYTANA »

Swap to w kij roboty. Worek kasy na nieprzewidziane wydatki potrzebny. Potrzebny ci kompletny silnik z kompem i wiazka , zegary , lapy silnika , polosie (i tak pewnie wszystkiego nie wymienilem). Latwiej wyjdzie sprzedac swoja i kupic tdi (choc znalezc niezajezdzone i niebite mocno tdi latwo nie jest).

Poza tym IMO bez sensu jak masz zamieniac 2.0 8v na 90 konne tdi ... to krok wstecz.
Zapisane
Elwes
Gość



« Odpowiedz #37 - Czwartek, 20.07.2006, 10:43:16 - NIEPRZECZYTANA »

no wiem że krok w tył ale wlasnie za pare zlotych mozna miec tyle samo koni i zaoszczedzic na spalaniu..

Kurcze juz nie wiem co mam zrobic.. :) ibize bym sprzedal i moglbym kupic jakiegos fajnego dieselka z dokladka jakichs 4 tysiecy...
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #38 - Czwartek, 20.07.2006, 10:51:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Elwes"
Kurcze juz nie wiem co mam zrobic..  ibize bym sprzedal i moglbym kupic jakiegos fajnego dieselka z dokladka jakichs 4 tysiecy...

na Twoim miejscu wlasnie tak bym zrobil bo taki swap tez moze tyle kosztowac a roboty przy nim bedzie ze ho ho :hmm:
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
Lato7
Gość



« Odpowiedz #39 - Czwartek, 20.07.2006, 12:35:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Cytat: "Lato7"
2.0 8v na 90 konne tdi ... to krok wstecz.
No tu bym polemizował. TDi 90KM można łatwo i w miarę tanio podkręcić do 120KM.
A spalanie 5L gnojówki zamiast 10L benzyny.


Co do spalania - diesel bedzie palil mniej. Tylko ze za te same pieniadze za ktore 90 podkrecisz do 120 mozesz tez co nieco podrasowac 2.0

Mnie chodzilo o to ze swap to fura kasy wiec jak wkladac tdi to 110 km albo jeszcze lepiej jakiegos PDka ;)
Zapisane
Elwes
Gość



« Odpowiedz #40 - Czwartek, 20.07.2006, 14:13:06 - NIEPRZECZYTANA »

to jak to nie wyjdzie to moze lepiej sie opłaca na gaz go walnąć?
Zapisane
Lato7
Gość



« Odpowiedz #41 - Czwartek, 20.07.2006, 15:56:29 - NIEPRZECZYTANA »

Z dobrze zalozonej instalacji (wtrysk sekwencyjny) mysle ze bedziesz zadowolony.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 20.07.2006, 16:11:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Lato7"
Z dobrze zalozonej instalacji (wtrysk sekwencyjny) mysle ze bedziesz zadowolony.


Popieram. I w porównaniu do swapa pozostanie Ci jeszcze pare groszy do podkręcenia go do 130-140 KM  :hmm:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Elwes
Gość



« Odpowiedz #43 - Czwartek, 20.07.2006, 19:12:08 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki sliczne za podpowiedzi... a jeszcze jedno pytanko mam... Abdul, jakimi sposobami moge go podkrecic do 140 koni? procz chipa ktory daje 16 :)
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 20.07.2006, 19:26:33 - NIEPRZECZYTANA »

Nie znam konkretnych cen ale patrzę tak po tym co na innych forach piszą o tuningu.

Myśle ze dobry dolot (za ok 500pln lub jakaś własna rzeźba) dałyby z 5KM, + do kompletu sprawniejszy wydech (kolejne 5KM) + sportowy wałek (pewnie też 500-700pln) + na koniec strojenie da łacznie te 20KM
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Skocz do: