Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Car Audio
»
Zintegrowane radio - przeróbka
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
11
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Zintegrowane radio - przeróbka (Przeczytany 126188 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
proximo
skator
Użytkownik
Offline
Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #105 -
Poniedziałek, 21.12.2009, 21:09:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KYS Poniedziałek, 21.12.2009, 19:59:45
Cytat: proximo
takze daty nie zmienie i mam jakas dziwna
Zawsze można VAG'iem
ooo to jest myśl! dzięki za wskazówke, tylko vaga nie mam haha ale naszczescie jedna osoba u nas w miescie ma
z klubowiczy STRYKER!
Zapisane
Profil na PJ
Moje foty (różne)
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Online
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #106 -
Poniedziałek, 21.12.2009, 21:11:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris Poniedziałek, 21.12.2009, 20:46:20
Cytat: KYS
Zawsze można VAG'iem
Można coś bliżej?
Przy ostatnim podłączaniu się VAG'iem wydaję mi się, że widziałem blok odpowiedzialny za datę i godzinę. Więc jak da się go nadpisać z interfejsu, to można ustawić zegarek bez dotykania przycisków w samochodzie.
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #107 -
Poniedziałek, 21.12.2009, 21:17:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KYS
Przy ostatnim podłączaniu się VAG'iem wydaję mi się, że widziałem blok odpowiedzialny za datę i godzinę.
Tylko który?
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #108 -
Wtorek, 22.12.2009, 08:48:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Co prawda w vagu mozna diagnozowac to radio ale czy da sie tam ustawic date i godzine to tego to bym juz nie powiedzial...ale nie mowie nie, sam jak bede mial chwile to zerkne
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #109 -
Czwartek, 24.12.2009, 22:33:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
tutaj jest jeszcze jeden kozak, który zrobił niezłą robotę:
http://www.youtube.com/v/4SVNpxqc13M&hl=pl_PL&fs=1&
«
Ostatnia zmiana: Czwartek, 24.12.2009, 23:11:13 wysłane przez KYS
»
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #110 -
Czwartek, 24.12.2009, 22:59:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
To akurat zadna rewelacja, bo tak naprawde wstawic to radio tam to nie jest duzo roboty, gorzej z tym ze nie wiesz na ile masz ustawiony nawiew/grzanie co ja np chcialbym wiedziec mimo wszystko
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #111 -
Piątek, 25.12.2009, 09:17:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
hm.. a dowiedzieć się gdzie idzie impuls na wyświetlacz, i zrobić takie diody przy przyciskach
0 stopień - nic się nie pali
1 stopień - 1 dioda
i by było wiadomo, czy mas nawiew/grzanie ma max czy nie
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #112 -
Piątek, 25.12.2009, 10:19:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Z tego co wiem to sterowanie tym nawiewem/klima jest zrobione po kanie lub jakiejs innej magistrali wiec latwo to z tym nie bedzie...
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
MAGIC87
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline
Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato
WWW
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #113 -
Piątek, 25.12.2009, 20:11:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
tutaj jest jeszcze jeden kozak, który zrobił niezłą robotę:
Jaki tam kozak
U mnie tak było
http://www.youtube.com/watch?v=OZjoK0H3oXQ
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 26.12.2009, 11:05:04 wysłane przez MAGIC87
»
Zapisane
Marian
Jam Vario't
Użytkownik
Offline
Skąd: WML
Samochód: Vario '01
WWW
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #114 -
Sobota, 26.12.2009, 00:55:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nawiew nie az taki problem przerobic. Poradziłeś sobie z elektryka drzwi to z nawiewem juz jak z masłem by Ci poszlo
Ale nie wstawiajcie juz takich filmików bo się slinie i juz myślę, jakby radio dvd w schowek, panel pod sufit a wyswietlacz 7" w miejsce oryginalnego i by bylo miodzio
Zapisane
Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #115 -
Sobota, 26.12.2009, 12:26:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
MAGIC87
, to powiedz mi dlaczego "było" a nie jest ? Jakieś były wady takiego rozwiązania?
A gdyby wstawić tam 2 DIN, a wyświetlacz przenieść w schowek pod radiem ?( tylko trzeba by rozciąć płytkę, bo jest dużo szersza od schowka....)
Zapisane
matii
Użytkownik
Offline
Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09
WWW
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #116 -
Sobota, 26.12.2009, 13:46:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
gibonek
, bo
MAGIC87
sprzedał Ibizę. A po drugie to magic nie miał zintegrowanego radia z nadmuchem. On miał zwykłe manulane sterowanie nawiewem. A wydaje mi się warto by pomyśleć że zamiast przenosić wyświeltacz to może lepiej było by pomyśleć o panelu z Golfa 4 czy Passata B5 lub tym podobne. Fakt że sterowanie kierunkiem nadmuchu jest nie co inne
Zapisane
Klub Seat Cordoba
Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #117 -
Niedziela, 27.12.2009, 14:43:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
hm.. ale ja rozbierałem ostatnio moja cordobę, i dołożenie linek nie powinno być ogromnym problemem, bo cięgna są b. podobne, kwestia tylko poprowadzenia linek, a wtedy można olać wyświetlacz
Zapisane
zenek 73
Świeżak
Offline
Skąd: Dolny Śląsk(Strzegom)
Samochód: Ibiza '00 TDI ASV
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #118 -
Niedziela, 27.12.2009, 15:32:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
witam.wie ktoś jak elektrycznie połączony jest ten wyświetlacz z resztą.może ktoś ma jakieś foto wymontowanego lcd.planuję lcd przenieść w inne miejsce(np.w słoneczko),a w to miejsce wrzucić małą navi.może ktoś coś kombinował w tym temacie.
Zapisane
seat ibiza 2000r 1.9tdi 110km asv
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Zintegrowane radio - przeróbka
«
Odpowiedz #119 -
Niedziela, 27.12.2009, 19:09:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
mogę ci fot wyświetlacza podać, ale on jest wlutowany w układ scalony, obawiam się że przenosiny będą bardzo trudne
Wpadł mi jeden pomysł do głowy, a mianowicie, widziałem radio 1DIN firmy newway (jakoś tak, żaden to clarion ale lepsze od grundig) z wysuwanym, panelem dotykowym. Mało tego można do tego panela podłączyć przez VGA+USB komputer. Radio posiada jeszcze chyba karty SD.
RADIO:
http://www.sempler.pl/product_info.php?manufacturers_id=1&products_id=25
Co by można było z tym zrobić:
Laptop za jakieś 200zł, z pobitą matrycą, kabel OBD2 na usb, + kabel do instalcji LPG ( u mnie stag), + oprogramowanie (bodajże ceedex), no i tak:
-mamy wyświetlacz bo panel wysuwany, czyli wszystkie funkcje są pod ręką
-mamy radio lepsze niz grundig z cd, SD i DVD
-mamy kompa więc można uruhomic programy do diagnostyki samochodu, czy instalacji lpg
-mamy nawigację
-mamy wyświetlacz kamery cofania
-w laptopciu mamy wifi, wiec mozna smigac po necie (kalwiatura ekranowa)
minusy:
-radio kosztuje 1050zł, laptop 200-600zł, kabel OBD2 50zł(usb) +kabel LPG 70zł +kamera cofania +moduł GPS 100zł +zasilacz do klaptopa 50zł (najlepiej znaleźć ale szybciej będzie kupić)
-trochę okablowania będzie i około 1 dzień roboczy zajęcia.
-mało znana marka radia, i może to być później problematyczne
co wy na to ?
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 09:51:05 wysłane przez gibonek
»
Zapisane
Strony:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
11
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Car Audio
»
Zintegrowane radio - przeróbka
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...