+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Zintegrowane radio - przeróbka
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zintegrowane radio - przeróbka  (Przeczytany 126066 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
gibon_68 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Okolice Nowego Targu/OSLO
Samochód: SEAT IBIZA 2000 1.9 SDI

« Odpowiedz #90 - Poniedziałek, 09.02.2009, 21:11:21 - NIEPRZECZYTANA »

Ale ramka ci wystaje poza panel tak ? czy masz ja wpuszczona w konsole i jest na rowno z lcd ?

no tak, ramka wystaje poza panel, ponieważ byłby problem z tak precyzyjnym wycięciem "dziury" w konsoli, ale to nie jest jakiś tragiczny problem, a efekt jest naprawde 100 razy lepszy, i obsluga radia jest "normalna" , a nie uciążliwa jak w przypadku pchania go np. pod kierownice, (chociaż, jeżeli by sie bardzo postarać, to być może dałoby sie wyciąć większą dziure i wlożyć od jakiegoś innego auta kieszeń, pomyśle nad tym,) pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 09.02.2009, 21:15:36 wysłane przez gibon_68 » Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #91 - Wtorek, 10.02.2009, 02:34:10 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli mialbym sie decydowac na cos takiego to tylko i wylacznie opcja z osobnym panelem badz radio pod calym tym ustrojstwem od sterowania nawiewem/klima, pod kierownica jak dla mnie bardzo kiepski pomysl, zwazywszy na to jak stabilny jest ten plastik, a dwa ze ja np czasami zagladam do bezpiecznikow... plusem jak dla mnie w przerobce jest tez to ze np u mnie pod blokiem juz nie jedno radio zginelo, czy to z panelem czy bez, a fabryka wyglada jak nie do wyjecia wiec gowniarzom sie nie rzuca tak w oczy...
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #92 - Środa, 30.09.2009, 20:39:04 - NIEPRZECZYTANA »

Dobrym miejscem na dołożenia radia do FLki  jest seryjny schowek, wystarczy dociąć odpowiednio  i wszystko pasuje...

Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #93 - Środa, 30.09.2009, 21:07:42 - NIEPRZECZYTANA »

I dobrze żeby radio miało pilota do kierownicy.... - bo obsługa jest mało poreczna.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #94 - Środa, 30.09.2009, 21:12:39 - NIEPRZECZYTANA »

no teraz to już chyba standard nawet jak kupujesz radio za 250pln jakieś jvc w MM
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #95 - Środa, 30.09.2009, 21:25:47 - NIEPRZECZYTANA »

Wiesz jakoś nie zwróciłem na to uwagi (bo po ostatnim zakupie SONY - chyba szybko marki nie zmienie - może tylko na nowszy model), to piloty są ale RC - a mnie chodziło o kablowy dokładany np gdzieś w okolice kierownicy lub inne podręczne miejsce.

Źle dobrałem wyraz - chodziło mi o joystick. Obecnie są kablowe i na BT
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

rafxxx Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Brzesko
Samochód: SEAT IBIZA, 1999, 1.4 mpi ANW

« Odpowiedz #96 - Niedziela, 20.12.2009, 11:11:31 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

Mam problem z wyświetlaczem w ibizie przejściówce (1999r duży wyświetlacz).
Postanowiłem umieścić radio pod wyświetlaczem według tych instrukcji:
http://membres.lycos.fr/gabet13/PosteIbiza.htm , http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1409.0, http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5304.0 i zrobiłem dokładnie tak jak tam pisało i wszystko działało (sterowanie nawiewami, przycisk programowania i oczywiście wyświetlacz pokazywał jak należy) jak sprawdzałam przed montażem. Po zmontowaniu wszystkiego wyświetlacz pokazuje wszystkie możliwe znaki (nawet te których komputer nie obsługuje czyli np. średnie spalanie) lub jak odepnę taśmę i włączę ponownie to nic nie pokazuje albo innym razem wybrane wartości. A sterowanie nawiewami i przycisk programowania działa bez zarzutu, w czym może być problem ???


od KYS: Zapoznaj się z regulaminem forum i działaniem funkcji "szukaj".
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 20.12.2009, 15:09:38 wysłane przez KYS » Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #97 - Niedziela, 20.12.2009, 21:26:24 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanko, po przerobce znika przycisk PROG wiec jak sie ustawia i date na wyswietlaczu LCD ? :)
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #98 - Poniedziałek, 21.12.2009, 00:07:56 - NIEPRZECZYTANA »

Zdaje sie ze ten przycisk sie gdzies przenosi czyz nie?? Nawet nie wiem bo sie nie przygladalem dokladnie tej opcji..
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #99 - Poniedziałek, 21.12.2009, 06:22:54 - NIEPRZECZYTANA »

Przed przeróbką ustawić na AUTO?
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #100 - Poniedziałek, 21.12.2009, 07:58:05 - NIEPRZECZYTANA »

A skad lcd bedzie wiedzial ktora jest godzina np. po rozlaczeniu aku ? Bo tak to bral godz pewnie z RDS'a, ale radia juz nie bedzie  :-X

Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #101 - Poniedziałek, 21.12.2009, 08:38:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
Bo tak to bral godz pewnie z RDS'a, ale radia juz nie bedzie
Faktycznie. Najpierw napisałm potem pomyślałem. A może jeszcze za wczesna pora na myślenie?
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 21.12.2009, 08:42:05 wysłane przez KKKKris » Zapisane

proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #102 - Poniedziałek, 21.12.2009, 15:06:56 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanko, po przerobce znika przycisk PROG wiec jak sie ustawia i date na wyswietlaczu LCD ? :)

W.g instrukcji przerobki, to przycisk ten sie "przypisuje" pod przycisk regulacji basow. Trzeba tam wlutowac opornik na plytce. Mi to nie wyszlo :-) i przycisk prog (pod bas) dziala ale nie dziala żaden inny w radiu firmowym, takze daty nie zmienie i mam jakas dziwna :) ale mniejsza z tym.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Online Online



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #103 - Poniedziałek, 21.12.2009, 19:59:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: proximo
takze daty nie zmienie i mam jakas dziwna
Zawsze można VAG'iem  ;)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #104 - Poniedziałek, 21.12.2009, 20:46:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Zawsze można VAG'iem 
Można coś bliżej?
Zapisane

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Zintegrowane radio - przeróbka
Skocz do: