+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jazda bez gazu?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jazda bez gazu?  (Przeczytany 19460 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 11.02.2008, 19:43:37 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz: 1 bieg -niecałe 15 km/h , 6 bieg ok. 55 km/h a po wyhamowaniu hamulcem do 45 km/h doszedł w ciągu 3-4 sekund do 55 km/h, a pod lekkie wzniesienie tylko na jakieś 2-3 sekundy prędkość spadła do 50 i wyrównał do 55 km/h. Oczywiście mówię o TDI, a przy okazji sprawdzę benzyniaka.  :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
marmax3 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Była: Cordoba '97 1.4 AEX, Jest: Citroen C4 Picasso 1.6 VTi

« Odpowiedz #31 - Wtorek, 12.02.2008, 08:00:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Shizo
wogóle nie roozumiem o czym mówisz
Mnie chodziło tylko o to, że nie mają prawa być obroty cały czas na stałym poziomie 900 - jak tu podano!
PS Wczoraj sprawdziłem - faktycznie da się ruszyć i zmienić biegi bez dotykania gazu - przy delikatnym ruchu sprzęgła można nawet bez żadnego szarpania - troszkę się zdziwiłem - i oddaję honor - tylko z tą drobną uwaga o obrotach!
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 12.02.2008, 09:46:57 wysłane przez marmax3 » Zapisane

Cordoba: Yaris Verso: Citroen C4 Picasso:
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 12.02.2008, 09:18:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: marmax3
tylko z tą drobną uwaga o obrotach!
No chyba to jest oczywiste, że przy zmianie biegu obroty muszą spaść:pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 12.02.2008, 10:57:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: marmax3
Mnie chodziło tylko o to, że nie mają prawa być obroty cały czas na stałym poziomie 900 - jak tu podano!
a czy ktos powiedzial ze obroty beda staly murem na rownym poziomie? :o
napewno wystapi zachwianie obrotow aby rozpedzic mase samochodu, jak juz ECU przystosuje sie do obciazenia silnika mozna sobie jechac i bedzie trzymal obroty biegu jalowego
puszczajac delikatnie sprzeglo - jak pisalem, da sie ruszyc bez mocnego spadku obrotw
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 12.02.2008, 18:05:49 - NIEPRZECZYTANA »

Zmiana prędkości wynika z przełożeni skrzyni biegów na coraz wyższych biegach masz coraz większa prędkość  przy tych samych obrotach a nie gaśnie bo już jest trochę rozpędzony na niższych biegach, gdzie jest najwyższy moment obrotowy, dlatego jeżeli tylko nie ma zbyt dużych oporów to się rozpędza dalej.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jazda bez gazu?
Skocz do: