Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ?? (Przeczytany 33646 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #30 -
Poniedziałek, 17.12.2007, 22:03:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
plastikowe? oblukaj je dokladnie czy nie pekniete i nie maja luzu
moze przy zdejmowaniu kola je polamali
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #31 -
Poniedziałek, 17.12.2007, 22:04:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: pakuu1 Poniedziałek, 17.12.2007, 21:54:46
pierscienie mam bo sam je kupowalem i zakladalem redukcja z 63,4 - 57.1
A używasz ich zarówno do kół z oponami letnimi jak i zimowymi??
Jeżeli tylko do zimówek to na 99% masz odpowiedź...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #32 -
Poniedziałek, 17.12.2007, 22:06:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: pakuu1
co do blota to sprawdzalem i nie ma:)
pierscienie mam bo sam je kupowalem i zakladalem redukcja z 63,4 - 57.1
no to zdejm pierścienie na chwilę
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
pakuu1
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #33 -
Wtorek, 18.12.2007, 18:25:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
jutro jak bede mial chwilke to sprawdze...
Zapisane
MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Tomi509
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba CLX '95 1.4 ABD
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #34 -
Wtorek, 18.12.2007, 20:23:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Możesz jeszcze sprawdzić szpilki, mój kolega miał tak w octawii, zmieniał oponki na zimówki i gościo mu coś tam namotał że szpilka nie weszła w tarcze czy coś?? i miał straszne bicie, aż sobie dokręcił i wszystko jest ok
Zapisane
Pafa
Świeżak
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo 1M ASV '01
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #35 -
Wtorek, 18.12.2007, 23:36:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak sobie czytam te wasze wypowiedzi.... Wymieniliście wszystko co możliwe a sam zainteresowany nie zrobił nic, żeby rozwiązać problem.
Jak by mi tak drgała to bym pojechał i wyważył koła i pewnie problem by znikł.
Natomiast jeśli dalej nie zniknie po wyważeniu to zobacz czy sama opona nie ma bicia (jeśli felgi są proste).
Mam nadzieję, że zaraz po założeniu nowych opon nie ruszałeś bardzo gwałtownie?
Jeśli zaraz po założeniu opon wyjedziesz i będziesz piszczał, to wyważenie może szlak trafić.
Zapisane
Grzech
Użytkownik
Offline
Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Ibiza 2000r. 1.4 8V
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #36 -
Środa, 19.12.2007, 15:18:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Pafa
Mam nadzieję, że zaraz po założeniu nowych opon nie ruszałeś bardzo gwałtownie?
Jeśli zaraz po założeniu opon wyjedziesz i będziesz piszczał, to wyważenie może szlak trafić.
większej bzdury nie słyszałem
Zapisane
pakuu1
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #37 -
Środa, 19.12.2007, 18:27:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
a to sie poprawie, dzisiaj bylem sprawddzic wywazenie i pierscienie centrujace i wszystko jest ok, felga 0 ; 0 a pierscienie cale... wydaje mi sie ze bicie stopniowo ustepuje lecz jesty jeszcze odczuwalne przy ok 130-140 wiecej nie udalo mi sie sprawdzic bo w miescie troche ciezko bardziej sie rozpedzic...
wydaje mi sie ze oponki jak nie bylo zbieznosci lekko sie wyarly i teraz sie stopniowo ukladaja ( kilka stratow z piskiem w tym pomaga
)
rowniez pierwsze slysze ze nie wolno ruszac gwaltownie na nowych oponkach
Zapisane
MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Marian
Jam Vario't
Użytkownik
Offline
Skąd: WML
Samochód: Vario '01
WWW
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #38 -
Środa, 19.12.2007, 21:35:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Też miałem takie bardzo delikatne bicie na kierownicy. Na diagnostyce nic nie pokazywało, ale jak jechałem (tak gdzieś chyba od 110km/h) to delikatnie kierownica drgawek dostawała. Jak jechałem i nad tym nie myslałem to nawet i zapominałem.
W tygodniu wymieniałem amortyzatory, felgi, opony (ale nie z powodu żeby bicie zlikwidować
) i nie ma drgawek
Chociaż tak prawdę mówiąc to się nie zagłębiałem czy bicie jest czy nie. Wweekend z 100km zrobiłem i jakoś nie czułem nic.
Jak dla mnie te bicie co miałem to chyba koleś nie za specjalnie mi zbieżnośc ustawił. Pamiętam jak pare razy wychodził z kanału i pytał czy "tył to nie był wlony? bo mi tu coś nie pasuje" Może on był nawalony i nie mógł ustawić. A tez miałem nowe opony wtedy .
Zapisane
Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Pafa
Świeżak
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo 1M ASV '01
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #39 -
Czwartek, 20.12.2007, 09:42:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Grzech Środa, 19.12.2007, 15:18:23
większej bzdury nie słyszałem
To kolego niewiele słyszałeś, a tym bardziej niewiele widziałeś.
Pojedź sobie na wulkanizację niech zdemontują Ci opony posmarują je pastą i spowrotem założą, wyważą, wyjedź i rusz z gwałtownie z zerwaniem przyczepności!
zdejm koła i spowrotem na wyważarkę. Zobaczysz swoje bzdury.
Zapisane
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #40 -
Czwartek, 20.12.2007, 09:46:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Pafa
To kolego niewiele słyszałeś, a tym bardziej niewiele widziałeś.
Pojedź sobie na wulkanizację niech zdemontują Ci opony posmarują je pastą i spowrotem założą, wyważą, wyjedź i rusz z gwałtownie z zerwaniem przyczepności!
zdejm koła i spowrotem na wyważarkę. Zobaczysz swoje bzdury.
Masz dużo racji - wystarczy zrobić kreskę na feldze i oponie i wtedy można zobaczyć czy opona dostała "poślizgu na feldze". Myślę, że jest to wielce prawdopodobne.
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #41 -
Czwartek, 20.12.2007, 10:12:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: woj
wystarczy zrobić kreskę na feldze i oponie i wtedy można zobaczyć czy opona dostała "poślizgu na feldze
myslisz ze w samochodzie to mozliwe?
moim zdaniem nie.
Nie wiem ile w tym prawdy z ruszaniem ale napewno bicia to nie spowoduje, przy wywazaniu dop blad to 5gr. wiele razy palilem gume a napewno nie tylko ja i nic sie nie zmienilo poza dlugoscia bierznika. Wiem ze prawda jest ze np po wjechaniu na kraweznik i sprawdzeniu jest zle wywazone ale bicia to nie powoduje.
Cytat: pakuu1
dzisiaj bylem sprawddzic wywazenie i pierscienie centrujace i wszystko jest ok
ja bym dalej sie czepial, felg, opon, pierscieni
Pojedz na wywazanie na samochodzie.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #42 -
Czwartek, 20.12.2007, 12:01:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
Nie wiem ile w tym prawdy z ruszaniem ale napewno bicia to nie spowoduje, przy wywazaniu dop blad to 5gr. wiele razy palilem gume a napewno nie tylko ja i nic sie nie zmienilo poza dlugoscia bierznika. Wiem ze prawda jest ze np po wjechaniu na kraweznik i sprawdzeniu jest zle wywazone ale bicia to nie powoduje.
Tu nie chodzi o palenie gumy wogóle tylko jak opona jest nasmarowana pastą na świeżo i wtedy myślę, że kolega ma rację i może dojść do poślizgu opony na feldze. Odnośnie wjechania na krawężnik i skrzywienie felgi to wyważenie koła się nie zmieni po prostu będzie bicie na feldze.
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
Ofaniel
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #43 -
Czwartek, 20.12.2007, 13:14:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja tez mam bicie jak wiade na dziury, ale u mnie to profil opony to 40
ja stawiam na krzywa felge, albo cos w oponie sie zle ulozylo (o ile tam ma sie co zle ulozyc)....jak sam zainteresowany powiedzial bicie znika....czyli z urzytkowaniem problem maleje takze mysle, ze bedzie dobrze z tym, ze takie bicie denerwoje....
Ja mam niewywazone opony letnie wogole....bede zmienial na dniach na zimowki, wiec letnie wywarze na wiosne z nowymi oponami...jak bym puscil kierownice to samochod by mi na drodze zawrocil
hehe
Pzdr
OF
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
«
Odpowiedz #44 -
Czwartek, 20.12.2007, 13:17:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: woj
Tu nie chodzi o palenie gumy wogóle tylko jak opona jest nasmarowana pastą na świeżo
zawsze ostro ruszam z wulkanizacji
Cytat: woj
Odnośnie wjechania na krawężnik i skrzywienie felgi to wyważenie koła się nie zmieni po prostu będzie bicie na feldze.
ale tego bicia sie nie czuje a wywazarka widzi go.
Chodzi o lekkie stukniecie, np podczas zwyklego wjazdu.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...