Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??  (Przeczytany 33706 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 17.12.2007, 22:03:04 - NIEPRZECZYTANA »

plastikowe? oblukaj je dokladnie czy nie pekniete i nie maja luzu
moze przy zdejmowaniu kola je polamali
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 17.12.2007, 22:04:08 - NIEPRZECZYTANA »

pierscienie mam bo sam je kupowalem i zakladalem redukcja z 63,4 - 57.1 :)
A używasz ich zarówno do kół z oponami letnimi jak i zimowymi??
Jeżeli tylko do zimówek to na 99% masz odpowiedź...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 17.12.2007, 22:06:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
co do blota to sprawdzalem i nie ma:)
pierscienie mam bo sam je kupowalem i zakladalem redukcja z 63,4 - 57.1 :)
no to zdejm pierścienie na chwilę :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 18.12.2007, 18:25:27 - NIEPRZECZYTANA »

jutro jak bede mial chwilke to sprawdze...
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Tomi509 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba CLX '95 1.4 ABD

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 18.12.2007, 20:23:30 - NIEPRZECZYTANA »

Możesz jeszcze sprawdzić szpilki, mój kolega miał tak w octawii, zmieniał oponki na zimówki i gościo mu coś tam namotał że szpilka nie weszła w tarcze czy coś?? i miał straszne bicie, aż sobie dokręcił i wszystko jest ok
Zapisane
Pafa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo 1M ASV '01

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 18.12.2007, 23:36:37 - NIEPRZECZYTANA »

Tak sobie czytam te wasze wypowiedzi.... Wymieniliście wszystko co możliwe a sam zainteresowany nie zrobił nic, żeby rozwiązać problem.
Jak by mi tak drgała to bym pojechał i wyważył koła i pewnie problem by znikł.
Natomiast jeśli dalej nie zniknie po wyważeniu to zobacz czy sama opona nie ma bicia (jeśli felgi są proste).
Mam nadzieję, że zaraz po założeniu nowych opon nie ruszałeś bardzo gwałtownie?
Jeśli zaraz po założeniu opon wyjedziesz i będziesz piszczał, to wyważenie może szlak trafić.
Zapisane
Grzech Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Ibiza 2000r. 1.4 8V

« Odpowiedz #36 - Środa, 19.12.2007, 15:18:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Pafa
Mam nadzieję, że zaraz po założeniu nowych opon nie ruszałeś bardzo gwałtownie?
Jeśli zaraz po założeniu opon wyjedziesz i będziesz piszczał, to wyważenie może szlak trafić.
większej bzdury nie słyszałem
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #37 - Środa, 19.12.2007, 18:27:57 - NIEPRZECZYTANA »

a to sie poprawie, dzisiaj bylem sprawddzic wywazenie i pierscienie centrujace i wszystko jest ok, felga 0 ; 0 a pierscienie cale... wydaje mi sie ze bicie stopniowo ustepuje lecz jesty jeszcze odczuwalne przy ok 130-140 wiecej nie udalo mi sie sprawdzic bo w miescie troche ciezko bardziej sie rozpedzic...   :-X

wydaje mi sie ze oponki jak nie bylo zbieznosci lekko sie wyarly i teraz sie stopniowo ukladaja ( kilka stratow z piskiem w tym pomaga :) )

rowniez pierwsze slysze ze nie wolno ruszac gwaltownie na nowych oponkach  :evil:
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #38 - Środa, 19.12.2007, 21:35:45 - NIEPRZECZYTANA »

Też miałem takie bardzo delikatne bicie na kierownicy. Na diagnostyce nic nie pokazywało, ale jak jechałem (tak gdzieś chyba od 110km/h) to delikatnie kierownica drgawek dostawała. Jak jechałem i nad tym nie myslałem to nawet i zapominałem.
W tygodniu wymieniałem amortyzatory, felgi, opony (ale nie z powodu żeby bicie zlikwidować :huh: ) i nie ma drgawek ;)  Chociaż tak prawdę mówiąc to się nie zagłębiałem czy bicie jest czy nie. Wweekend z 100km zrobiłem i jakoś nie czułem nic.
Jak dla mnie te bicie co miałem to chyba koleś nie za specjalnie mi zbieżnośc ustawił. Pamiętam jak pare razy wychodził z kanału i pytał czy "tył to nie był wlony? bo mi tu coś nie pasuje" Może on był nawalony i nie mógł ustawić. A tez miałem nowe opony wtedy .
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Pafa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo 1M ASV '01

« Odpowiedz #39 - Czwartek, 20.12.2007, 09:42:45 - NIEPRZECZYTANA »

większej bzdury nie słyszałem
To kolego niewiele słyszałeś, a tym bardziej niewiele widziałeś.
Pojedź sobie na wulkanizację niech zdemontują Ci opony posmarują je pastą i spowrotem założą, wyważą, wyjedź i rusz z gwałtownie z zerwaniem przyczepności!
zdejm koła i spowrotem na wyważarkę. Zobaczysz swoje bzdury.
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #40 - Czwartek, 20.12.2007, 09:46:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Pafa
To kolego niewiele słyszałeś, a tym bardziej niewiele widziałeś.
Pojedź sobie na wulkanizację niech zdemontują Ci opony posmarują je pastą i spowrotem założą, wyważą, wyjedź i rusz z gwałtownie z zerwaniem przyczepności!
zdejm koła i spowrotem na wyważarkę. Zobaczysz swoje bzdury.
Masz dużo racji - wystarczy zrobić kreskę na feldze i  oponie i wtedy można zobaczyć czy opona dostała "poślizgu na feldze". Myślę, że jest to wielce prawdopodobne. :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #41 - Czwartek, 20.12.2007, 10:12:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: woj
wystarczy zrobić kreskę na feldze i  oponie i wtedy można zobaczyć czy opona dostała "poślizgu na feldze
myslisz ze w samochodzie to mozliwe?  :o moim zdaniem nie.

Nie wiem ile w tym prawdy z ruszaniem ale napewno bicia to nie spowoduje, przy wywazaniu dop blad to 5gr. wiele razy palilem gume a napewno nie tylko ja i nic sie nie zmienilo poza dlugoscia bierznika. Wiem ze prawda jest ze np po wjechaniu na kraweznik i sprawdzeniu jest zle wywazone ale bicia to nie powoduje.

Cytat: pakuu1
dzisiaj bylem sprawddzic wywazenie i pierscienie centrujace i wszystko jest ok
ja bym dalej sie czepial, felg, opon, pierscieni

Pojedz na wywazanie na samochodzie.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 20.12.2007, 12:01:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Nie wiem ile w tym prawdy z ruszaniem ale napewno bicia to nie spowoduje, przy wywazaniu dop blad to 5gr. wiele razy palilem gume a napewno nie tylko ja i nic sie nie zmienilo poza dlugoscia bierznika. Wiem ze prawda jest ze np po wjechaniu na kraweznik i sprawdzeniu jest zle wywazone ale bicia to nie powoduje.
Tu nie chodzi o palenie gumy wogóle tylko jak opona jest nasmarowana pastą na świeżo i  wtedy myślę, że kolega ma rację i może dojść do poślizgu opony na feldze. Odnośnie wjechania na krawężnik i skrzywienie felgi to wyważenie koła się nie zmieni po prostu będzie bicie na feldze.
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 20.12.2007, 13:14:44 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tez mam bicie jak wiade na dziury, ale u mnie to profil opony to 40 :) ja stawiam na krzywa felge, albo cos w oponie sie zle ulozylo (o ile tam ma sie co zle ulozyc)....jak sam zainteresowany powiedzial bicie znika....czyli z urzytkowaniem problem maleje takze mysle, ze bedzie dobrze z tym, ze takie bicie denerwoje....

Ja mam niewywazone opony letnie wogole....bede zmienial na dniach na zimowki, wiec letnie wywarze na wiosne z nowymi oponami...jak bym puscil kierownice to samochod by mi na drodze zawrocil  :o  hehe

Pzdr
OF
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 20.12.2007, 13:17:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: woj
Tu nie chodzi o palenie gumy wogóle tylko jak opona jest nasmarowana pastą na świeżo
zawsze ostro ruszam z wulkanizacji  :los:
Cytat: woj
Odnośnie wjechania na krawężnik i skrzywienie felgi to wyważenie koła się nie zmieni po prostu będzie bicie na feldze.
ale tego bicia sie nie czuje a wywazarka widzi go.
Chodzi o lekkie stukniecie, np podczas zwyklego wjazdu.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
Skocz do: