Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
36
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Falujace obroty... (Przeczytany 372299 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
tysszek
mghemGD
Użytkownik
Offline
Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #240 -
Czwartek, 15.05.2008, 19:15:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
a ciśnienie ma być 1 bar?! Bo znalazłem taką samą i piszę 1,2 bara
http://allegro.pl/item351437904_pompa_paliwa_1_2_bara_vw_golf_seat_ibiza_toledo.html
Spoko doczytałem się ze tamta też ma 1,2
Pozdrawiam i powiem jak wymienię. Ale dopiero w przyszłym tygodniu bo jutro już piątek:)
Zapisane
Prettys Womans from your city
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #241 -
Czwartek, 15.05.2008, 19:46:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dalej to:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2656.0
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1486.30
lub podobne
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tysszek
mghemGD
Użytkownik
Offline
Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #242 -
Niedziela, 18.05.2008, 08:20:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Pompa wymieniona
Chodzi elegancko, z tym że jak skręcam w prawo czy tam w lewo (niepamiętam) a jest rezerwa to gaśnie mi auto bo nie zaciąga mi paliwa:( Z jednej strony to dobrze bo śmieci mi nie zaciągnie
Zapisane
Prettys Womans from your city
daniels81
Gość
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #243 -
Niedziela, 18.05.2008, 08:24:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: tysszek
Pompa wymieniona
Chodzi elegancko, z tym że jak skręcam w prawo czy tam w lewo (niepamiętam) a jest rezerwa to gaśnie mi auto bo nie zaciąga mi paliwa:( Z jednej strony to dobrze bo śmieci mi nie zaciągnie
chyba każdy Ci to powie unikaj długiej jazdy na rezerwie bo pompa szybko padnie, mimo że rezerwa przynajmniej u mnie szybko się zaświeca od razu dotankowuje, dbasz o auto a odwdzięczy się
Zapisane
tysszek
mghemGD
Użytkownik
Offline
Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #244 -
Niedziela, 18.05.2008, 10:09:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
ku... za każdym razem przy skręcie w prawo gaśnie mi auto! Mimo że rezerwa się nie zapala:( Co może być przyczyna tego?! na początku wydawało się to nieszkodliwe, ale jak mi zgasł na skrzyżowaniu to nie mogłem go odpalić:( Zupełnie jak by zabrakło paliwa.
Już mam dość tego auta:(
Zatankowałem do pełna odpalam on zapalił i zgasł od razu tak jak by paliwa nie dostał tylko tyle co puściła pompa przy przekręceniu kluczyka:( masakra! Obroty mi falują od 900 do 1500 ale to pewnie silnik krokowy, bo ten kupiłem używany i może nie działać tak jak powinien. na długi weekend założę ten stary i zobaczę jak będzie.
A tak w ogóle gdyby nie te dwa małe problemiki to jest całkiem dobrze. Auto po czyszczeniu i w ogóle, zrobiło się troszkę mocniejsze
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 18.05.2008, 11:39:09 wysłane przez tysszek
»
Zapisane
Prettys Womans from your city
zechu
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #245 -
Niedziela, 18.05.2008, 18:02:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
Ostatnio czysciłem przepustnicę, po paru dniach odkręcam ją i jest cała w oleju od spodu-"klapki" przepustnicy wisiały sobie dwie krople oleju. Cos jakby chlapało z kolektora ssacego do góry-nie mam pojęcia jak to możliwe, albo moja widze jest jeszcze zbyt mała o silnikach
dodam,że odme mam odłączoną co eliminuje, że olej może pochodzic z odmy no i sama przepustnica z gory suchutka. Podejrzewam, że te wiszące krople oleju mogę powodowac falowanie. Nie wiem już sam ;/ Czy ktoś z takim czymś się spotkał ?
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #246 -
Niedziela, 18.05.2008, 19:42:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
tysszek
, to nie temat o pompie paliwa!
kable ci nie stykaja lub jest walnieta.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tysszek
mghemGD
Użytkownik
Offline
Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #247 -
Środa, 21.05.2008, 19:51:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przeczytałem rzetelnie całe 17 stron:)
A mianowicie! Odpalam auto i mam tak 900 - 2000 nagle jak by coś odcieło i spada do 1500 i tak stoję sobie patrzę a on mi sam gazuje. masakra! Wymieniony silnik krokowy, wszystko wyczyszczone!
Czy może być to np wina jakiegoś czujnika?! np temperatury?
Noszę się z zakupem kabla bo nie wiem czy ktoś tu w okolicy robi takie rzeczy i czy ewentualnie pokaże mi diagnostyka przyczynę?!
Zapisane
Prettys Womans from your city
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #248 -
Środa, 21.05.2008, 20:41:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
odpiete klemy byly aby zresetowac kompa?
a ten krokowy napewno sprawny?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tysszek
mghemGD
Użytkownik
Offline
Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #249 -
Środa, 21.05.2008, 21:46:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
tak były. Mam dwa silniki i jeden musi być sprawny.
Zapisane
Prettys Womans from your city
daniels81
Gość
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #250 -
Czwartek, 22.05.2008, 09:13:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
sytuacja dokładnie taka sama jak miał Puncho, okazało się że czujnik temperatury był walnięty, dlatego przepustnica nie chciała się zaadaptować samoczynnie, i nawet Vagiem...
Zapisane
zechu
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #251 -
Czwartek, 22.05.2008, 10:45:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: daniels
sytuacja dokładnie taka sama jak miał Puncho, okazało się że czujnik temperatury był walnięty, dlatego przepustnica nie chciała się zaadaptować samoczynnie, i nawet Vagiem...
A czy komp zawsze pokaze uszkodzony czujnik? Mowisz o czujniku cieczy chlodzacej?
A co może byc gdy komp nie chce zaadoptowac mieszanki ?
«
Ostatnia zmiana: Czwartek, 22.05.2008, 10:52:01 wysłane przez zechu
»
Zapisane
docan
......................................
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #252 -
Czwartek, 22.05.2008, 10:57:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
hym... po przeczyszczeniu przepustnicy pojawily sie lekkie falowania tak od 900 do 1100
nie chce sie zadaptowac ani sama ani Vagiem...
daniels
mozesz powiedziec ktory czujnik bo sa dwa
2 bieunowy niebieski
4 biegunowy zolty
na vagu nie pokazuje mi ze jest cos nie tak z nimi (pokazuje zero bledow)
Zapisane
przyciemnianie szyb - trójmiasto
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #253 -
Czwartek, 22.05.2008, 11:00:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: zechu
A czy komp zawsze pokaze uszkodzony czujnik? Mowisz o czujniku cieczy chlodzacej?
Zdecydowanie nie.
blad wychwytujesz sam patrzac na wskaznik, vag i kiedy sie wlaczy wiatrak
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
zechu
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #254 -
Czwartek, 22.05.2008, 11:10:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
A czy komp zawsze pokaze uszkodzony czujnik? Mowisz o czujniku cieczy chlodzacej?
Zdecydowanie nie.
blad wychwytujesz sam patrzac na wskaznik, vag i kiedy sie wlaczy wiatrak
Przyznam szczerze, że jezdze smaochodem prawie rok i nigdy nie slyszalem aby wentylator u mnie pracowal( w korkach czy bez korkow)- a z tego co pamietam jak kiedys byl podpiety podkompa i sobie stal to mial tem ok 86 st. Na zegarach po ok 5 km stoi rowno na 90 -cos moze byc nie tak ?
Zapisane
Strony:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
36
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Falujace obroty...
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...