+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372292 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
tysszek Mężczyzna
mghemGD
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD

« Odpowiedz #240 - Czwartek, 15.05.2008, 19:15:49 - NIEPRZECZYTANA »

a ciśnienie ma być 1 bar?! Bo znalazłem taką samą i piszę 1,2 bara
http://allegro.pl/item351437904_pompa_paliwa_1_2_bara_vw_golf_seat_ibiza_toledo.html
Spoko doczytałem się ze tamta też ma 1,2 :)

Pozdrawiam i powiem jak wymienię. Ale dopiero w przyszłym tygodniu bo jutro już piątek:)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #241 - Czwartek, 15.05.2008, 19:46:04 - NIEPRZECZYTANA »

Dalej to:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2656.0
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1486.30

lub podobne
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tysszek Mężczyzna
mghemGD
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD

« Odpowiedz #242 - Niedziela, 18.05.2008, 08:20:49 - NIEPRZECZYTANA »

Pompa wymieniona :) Chodzi elegancko, z tym że jak skręcam w prawo czy tam w lewo (niepamiętam) a jest rezerwa to gaśnie mi auto bo nie zaciąga mi paliwa:( Z jednej strony to dobrze bo śmieci mi nie zaciągnie :)
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #243 - Niedziela, 18.05.2008, 08:24:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tysszek
Pompa wymieniona :) Chodzi elegancko, z tym że jak skręcam w prawo czy tam w lewo (niepamiętam) a jest rezerwa to gaśnie mi auto bo nie zaciąga mi paliwa:( Z jednej strony to dobrze bo śmieci mi nie zaciągnie :)
chyba każdy Ci to powie unikaj długiej jazdy na rezerwie bo pompa szybko padnie, mimo że rezerwa przynajmniej u mnie szybko się zaświeca od razu dotankowuje, dbasz o auto a odwdzięczy się :ok:
Zapisane
tysszek Mężczyzna
mghemGD
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD

« Odpowiedz #244 - Niedziela, 18.05.2008, 10:09:21 - NIEPRZECZYTANA »

ku... za każdym razem przy skręcie w prawo gaśnie mi auto! Mimo że rezerwa się nie zapala:( Co może być przyczyna tego?! na początku wydawało się to nieszkodliwe, ale jak mi zgasł na skrzyżowaniu to nie mogłem go odpalić:( Zupełnie jak by zabrakło paliwa.

Już mam dość tego auta:(
Zatankowałem do pełna odpalam on zapalił i zgasł od razu tak jak by paliwa nie dostał tylko tyle co puściła pompa przy przekręceniu kluczyka:( masakra! Obroty mi falują od 900 do 1500 ale to pewnie silnik krokowy, bo ten kupiłem używany i może nie działać tak jak powinien. na długi weekend założę ten stary i zobaczę jak będzie.


A tak w ogóle gdyby nie te dwa małe problemiki to jest całkiem dobrze. Auto po czyszczeniu i w ogóle, zrobiło się troszkę mocniejsze :)
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 18.05.2008, 11:39:09 wysłane przez tysszek » Zapisane

zechu Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #245 - Niedziela, 18.05.2008, 18:02:31 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Ostatnio czysciłem przepustnicę, po paru dniach odkręcam ją i jest cała w oleju od spodu-"klapki" przepustnicy wisiały sobie dwie krople oleju. Cos jakby chlapało z kolektora ssacego do góry-nie mam pojęcia jak to możliwe, albo moja widze jest jeszcze zbyt mała o silnikach :) dodam,że odme mam odłączoną co eliminuje, że olej może pochodzic z odmy no i sama przepustnica z gory suchutka. Podejrzewam, że te wiszące krople oleju mogę powodowac falowanie. Nie wiem już sam ;/ Czy ktoś z takim czymś się spotkał ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #246 - Niedziela, 18.05.2008, 19:42:26 - NIEPRZECZYTANA »

tysszek, to nie temat o pompie paliwa!
kable ci nie stykaja lub jest walnieta.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tysszek Mężczyzna
mghemGD
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD

« Odpowiedz #247 - Środa, 21.05.2008, 19:51:14 - NIEPRZECZYTANA »

Przeczytałem rzetelnie całe 17 stron:)
A mianowicie! Odpalam auto i mam tak 900 - 2000 nagle jak by coś odcieło i spada do 1500 i tak stoję sobie patrzę a on mi sam gazuje. masakra! Wymieniony silnik krokowy, wszystko wyczyszczone!
Czy może być to np wina jakiegoś czujnika?! np temperatury?
Noszę się z zakupem kabla bo nie wiem czy ktoś tu w okolicy robi takie rzeczy i czy ewentualnie pokaże mi diagnostyka przyczynę?!
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #248 - Środa, 21.05.2008, 20:41:54 - NIEPRZECZYTANA »

odpiete klemy byly aby zresetowac kompa?
a ten krokowy napewno sprawny?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tysszek Mężczyzna
mghemGD
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Usa
Samochód: Seat Ibiza, 1995, 1.4 ABD

« Odpowiedz #249 - Środa, 21.05.2008, 21:46:09 - NIEPRZECZYTANA »

tak były. Mam dwa silniki i jeden musi być sprawny.
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #250 - Czwartek, 22.05.2008, 09:13:11 - NIEPRZECZYTANA »

sytuacja dokładnie taka sama jak miał Puncho, okazało się że czujnik temperatury był walnięty, dlatego przepustnica nie chciała się zaadaptować samoczynnie, i nawet Vagiem...
Zapisane
zechu Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #251 - Czwartek, 22.05.2008, 10:45:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: daniels
sytuacja dokładnie taka sama jak miał Puncho, okazało się że czujnik temperatury był walnięty, dlatego przepustnica nie chciała się zaadaptować samoczynnie, i nawet Vagiem...

A czy komp zawsze pokaze uszkodzony czujnik? Mowisz o czujniku cieczy chlodzacej?
A co może byc gdy komp nie chce zaadoptowac mieszanki ? :)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 22.05.2008, 10:52:01 wysłane przez zechu » Zapisane
docan Mężczyzna
......................................
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+

« Odpowiedz #252 - Czwartek, 22.05.2008, 10:57:29 - NIEPRZECZYTANA »

hym... po przeczyszczeniu przepustnicy pojawily sie lekkie falowania tak od 900 do 1100
nie chce sie zadaptowac ani sama ani Vagiem...
daniels mozesz powiedziec ktory czujnik bo sa dwa
2 bieunowy niebieski
4 biegunowy zolty

na vagu nie pokazuje mi ze jest cos nie tak z nimi (pokazuje zero bledow)
Zapisane

przyciemnianie szyb - trójmiasto
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #253 - Czwartek, 22.05.2008, 11:00:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: zechu
A czy komp zawsze pokaze uszkodzony czujnik? Mowisz o czujniku cieczy chlodzacej?
Zdecydowanie nie.
blad wychwytujesz sam patrzac na wskaznik, vag i kiedy sie wlaczy wiatrak
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
zechu Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #254 - Czwartek, 22.05.2008, 11:10:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
A czy komp zawsze pokaze uszkodzony czujnik? Mowisz o czujniku cieczy chlodzacej?
Zdecydowanie nie.
blad wychwytujesz sam patrzac na wskaznik, vag i kiedy sie wlaczy wiatrak

Przyznam szczerze, że jezdze smaochodem prawie rok i nigdy nie slyszalem aby wentylator u mnie pracowal( w korkach czy bez korkow)- a z tego co pamietam jak kiedys byl podpiety podkompa i sobie stal to mial tem ok 86 st. Na zegarach po ok 5 km stoi rowno na 90 -cos moze byc nie tak ?
Zapisane
Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: