Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
36
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Falujace obroty... (Przeczytany 372698 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #30 -
Niedziela, 29.01.2006, 20:41:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Luka opcja "szukaj" wpisujac np przepustnica ... temat cyklicznie wałkowany tu na forum oraz na forum seata na portalu autocentrum.pl
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
p-i-t-e-r
Gość
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #31 -
Niedziela, 29.01.2006, 21:49:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Znalazłem rozwiązania problemu falujących obrotów.
Kupiłem kilka dni temu w sklepie spray do czyszczenia gażników i układów dolotowych.
Cała procedura wyglądała następująco:
na uruchomionym silniku, delikatnie ściągnałem rurę z przepływomierza, ale nie do końca bo auto gaśnie, tylko tak aby zrobić szparę na wtryśnięcie tego preparatu, następnie dwa psiknięcia w stronę silnika do przewodu powietrznego, auto lekko przygaśnie więc trzeba dać szybko gazu
Potem przegazowałem trochę mocniej (ok.4000rpm) i wszystko powtórzyłem 3 razy
Środek nazywa się:
Carb Clean
Na tak wyczyszczonym silniczku krokowym jeżdże już 3-4 dni i wszystko jest w porządku. Auto idealnie spada z obrotów i wydaje mi się żwawsze - ale to może być tylko autosugestia
Zapisane
kryters
Gość
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #32 -
Poniedziałek, 30.01.2006, 23:05:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam!
Mam problem ze swoją Ibizą
97rok, Silnik 1.4 AEX.
Otóż gdy silnik jest zimny po włączeniu wskazówka obrotomierza ustawia się na 900 obr./min.
Ale gdy silnik już się zagrzeje to obroty już są większe. Wskazówka lekko faluje w granicach 2000 obr. Wydaje mi się że coś jest nie tak. Ile wogóle powinno byc obrotów gdy silnik jest zimny, a ile gdy jest ciepły? Sorki za takie pytanie ale jestem początkującym posiadaczem Ibizy.
A co do tego mojego problemu to czy wystarczy przeczyszczenie przepustnicy???
Pozdrawiam
Zapisane
malkos
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza, 1997, 1.4 AEX
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #33 -
Wtorek, 31.01.2006, 04:32:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
zimny 1200
cieply 800
ale ja sie do konca nie znam:) i nei wiem dlaczego tak moze byc u ciebie
wykluczam poprostu zle wyregulowanie
Zapisane
Ten właściciel czerwonego bizona, który cię ostatnio mijał to ja
Seat IBIZA, 1.4 97'
www.volfen.blogspot.com
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #34 -
Wtorek, 31.01.2006, 09:01:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "malkos"
zimny 1200
cieply 800
...
mam prawie dokładnie tak samo ... no moze przy ciepłym silniku mam trochę wyzej koło 900 ... ale tu sie kłania dokładonść obrotomierza w dolnym zakresie ...
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Jobski
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #35 -
Wtorek, 31.01.2006, 17:46:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
jak ci zatrzymuje się koło 2k obr to może być zabrudzona lub uszkodzona przepustnica
Zapisane
Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #36 -
Wtorek, 31.01.2006, 20:43:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Gizmo"
U mnie w AEXie odlaczenie klemy aq nie pomoglo i musialem robic adaptacje przepustnicy
Odlaczenie aku nie zrobi adaptacji a jedyni przywroci w kompie nastawy fabryczne. Po takim zabiegu trzeba troche pojezdzic aby komp sie nauczyl przepustnicy.
Zapisane
Dark_1984
:))
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: Ibiza 1.4MPi Signo 2002 (99-02) AKK
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #37 -
Środa, 01.02.2006, 00:53:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
zimny 1200
cieply 800
gdzieś czytałem ze "standadowo w Ibi/Cordi (moj model) ale chyba w reczie tez, obroty na cieplym silniku sa ustawione na 847RPM
.....tak tylko mówie
:wink:
Zapisane
Ibiza 1.4MPi Signo 2002 (99-02) AKK
Black Magic
SPAWN-666
Gość
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #38 -
Czwartek, 02.02.2006, 13:51:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witajcie ja też mam chyba problem bo czy to zimny czy ciepły silnik mam 1000 obr. podczas jazdy gdy auto sie toczy na lyzie itp. ale gdy stane na światłach i poztoji jakieś 5sek spada na 750obr i zaś ruszam i nieschodzi ponirzej 1000 czyściłem przepusnice i dalej to samo może pomożecie
Zapisane
jeadam
Świeżak
Offline
Skąd: Częstochowa
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #39 -
Czwartek, 02.02.2006, 14:24:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja miałem problem z przepustnicą, ale po jej wyczyszczeniu i zmianie stacji benzynowej to zrobiłem 20000 bez czyszczenia. taki syf mam wciskają
Zapisane
marcinmg
Użytkownik
Offline
Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #40 -
Sobota, 18.02.2006, 14:14:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Smyczek"
Wymienili mi czujnik na nowy i od razu jest ok, całkiem inny samochód,
Co prawda wydałem sporo kaski ale jestem zadowolony,
100zł - diagnostyka, 100zł - robocizna, 100zł - czujnik, razem 300zł
Ja za ten czujnik razem z robocizną i podłączeniem komputera zapłaciłem w ASO 100
Ta robocizna to: wyjęcie wtyczki, zdjęcie zawleczki wyjęcie czujnika i czynności odwrotne i za to 100 zł ?? zgroza, chyba cię naciągnęli.
[
Dodano
: 2006-02-18, 14:25
]
Cytat: "malkos"
zimny 1200
cieply 800
U mnie zimny 1100 przy -20 i w ciągu max 1,5 minuty spada do...
...ciepły 850
Latem nie przekracza 1000
Zapisane
Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)
nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą
tomektak
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #41 -
Środa, 26.04.2006, 22:47:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
No dobra, teraz mój problem - nieco inny niż dotychczasowe.
Silnik (2E z gasem) chodzi super dopóki się nie rozgrzeje. Jak się rozgrzeje to obroty szaleją i czasem potrafi zgasnąć tak na benzynie jak na LPG. Do tego nie odpala jak mu nie wcisnę lekko gazu.
Zaznaczam, że dopóki jest zimny to wszystko jest OK.
Wydaje mi się że to regulator wolnych obr. się nagrzewa i nie otwiera przepustnicy, ale jak Wy sądzicie?? Co to może być jeśli nie regulator?? Sonda?? Czujnik temperatury??
I teraz najlepsze: Gdzie kupić ten regulator, bo w serwisie 1100zł :shock: ?
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #42 -
Czwartek, 27.04.2006, 06:40:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "tomektak"
Do tego nie odpala jak mu nie wcisnę lekko gazu.
U mnie jak silnik goracy to tez tak odpalam, a pozatym nic sie nie dzieje.
Cytat: "tomektak"
Sonda??
Napewno nie. Jak mi padla sonda to na bezynie jezdzilem prawie normalnie, a na gazie samochod nie mial mocy i gasl albo szarpal.
Cytat: "tomektak"
Czujnik temperatury??
U mnie czujnik sprawny a mimo to jak silnik goracy to ciezko odpala...
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tomektak
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #43 -
Czwartek, 27.04.2006, 07:29:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
...sam już nie wiem... chyba poszukam reg. wolnych obr. na zamianę i zobaczę co się będzie działo. Wydaje mi się to jego winą, bo przy odpalaniu na ciepłym silniku zawór powinien się otworzyć aby silnik zapalił, a skoro zapala dopiero przy wciśnięciu gazu tzn. że się nie otwiera wogóle... ale to może być też wina sterowania od kompa...
Ale dziś jak się zagrzeje i będzie głupiał, to wypnę mu czujnik temp. i zobaczę czy w trybie awaryjnym jak sobie podstawi stałą wartość temp. będzie to samo. Potem biorę się za regulator...
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Falujace obroty...
«
Odpowiedz #44 -
Czwartek, 27.04.2006, 07:36:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "tomektak"
Wydaje mi się to jego winą, bo przy odpalaniu na ciepłym silniku zawór powinien się otworzyć aby silnik zapalił, a skoro zapala dopiero przy wciśnięciu gazu tzn. że się nie otwiera wogóle... ale to może być też wina sterowania od kompa...
Mi tak to wyglada jakby przy goracym silniku go zalewalo, ale to tylko moje odczucie.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
36
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Falujace obroty...
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...