+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372749 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #30 - Niedziela, 29.01.2006, 20:41:16 - NIEPRZECZYTANA »

Luka opcja "szukaj" wpisujac np przepustnica ... temat cyklicznie wałkowany tu na forum oraz na forum seata na portalu autocentrum.pl   :!:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
p-i-t-e-r
Gość



« Odpowiedz #31 - Niedziela, 29.01.2006, 21:49:58 - NIEPRZECZYTANA »

Znalazłem rozwiązania problemu falujących obrotów.

Kupiłem kilka dni temu w sklepie spray do czyszczenia gażników i układów dolotowych.
Cała procedura wyglądała następująco:
na uruchomionym silniku, delikatnie ściągnałem rurę z przepływomierza, ale nie do końca bo auto gaśnie, tylko tak aby zrobić szparę na wtryśnięcie tego preparatu, następnie dwa psiknięcia w stronę silnika do przewodu powietrznego, auto lekko przygaśnie więc trzeba dać szybko gazu :) Potem przegazowałem trochę mocniej (ok.4000rpm) i wszystko powtórzyłem 3 razy

Środek nazywa się:
Carb Clean


Na tak wyczyszczonym silniczku krokowym jeżdże już 3-4 dni i wszystko jest w porządku. Auto idealnie spada z obrotów i wydaje mi się żwawsze - ale to może być tylko autosugestia :)
Zapisane
kryters
Gość



« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 30.01.2006, 23:05:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!

Mam problem ze swoją Ibizą :(  97rok, Silnik 1.4 AEX.
Otóż gdy silnik jest zimny po włączeniu wskazówka obrotomierza ustawia się na 900 obr./min.
Ale gdy silnik już się zagrzeje to obroty już są większe. Wskazówka lekko faluje w granicach 2000 obr. Wydaje mi się że coś jest nie tak. Ile wogóle powinno byc obrotów gdy silnik jest zimny, a ile gdy jest ciepły? Sorki za takie pytanie ale jestem początkującym posiadaczem Ibizy.
A co do tego mojego problemu to czy wystarczy przeczyszczenie przepustnicy???

Pozdrawiam
Zapisane
malkos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza, 1997, 1.4 AEX

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 31.01.2006, 04:32:52 - NIEPRZECZYTANA »

zimny 1200
cieply 800
ale ja sie do konca nie znam:) i nei wiem dlaczego tak moze byc u ciebie
wykluczam poprostu zle wyregulowanie
Zapisane

Ten właściciel czerwonego bizona, który cię ostatnio mijał to ja :)
Seat IBIZA, 1.4 97'
www.volfen.blogspot.com
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 31.01.2006, 09:01:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "malkos"
zimny 1200
cieply 800
...



mam prawie dokładnie tak samo ... no moze przy ciepłym silniku mam trochę wyzej koło 900 ... ale tu sie kłania dokładonść obrotomierza w dolnym zakresie ...
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 31.01.2006, 17:46:07 - NIEPRZECZYTANA »

jak ci zatrzymuje się koło 2k obr to może być zabrudzona lub uszkodzona przepustnica
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 31.01.2006, 20:43:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Gizmo"
U mnie w AEXie odlaczenie klemy aq nie pomoglo i musialem robic adaptacje przepustnicy

Odlaczenie aku nie zrobi adaptacji a jedyni przywroci w kompie nastawy fabryczne. Po takim zabiegu trzeba troche pojezdzic aby komp sie nauczyl przepustnicy.
Zapisane

Dark_1984 Mężczyzna
:))
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Ibiza 1.4MPi Signo 2002 (99-02) AKK

« Odpowiedz #37 - Środa, 01.02.2006, 00:53:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
zimny 1200
cieply 800

gdzieś czytałem ze "standadowo w Ibi/Cordi (moj model) ale chyba w reczie tez, obroty na cieplym silniku sa ustawione na 847RPM :)
.....tak tylko mówie   8)  :wink:
Zapisane

Ibiza 1.4MPi Signo 2002 (99-02) AKK
Black Magic :)
SPAWN-666
Gość



« Odpowiedz #38 - Czwartek, 02.02.2006, 13:51:09 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie ja też mam chyba problem bo czy to zimny czy ciepły silnik mam 1000 obr. podczas jazdy gdy auto sie toczy na lyzie itp. ale gdy stane na światłach i poztoji jakieś 5sek spada na 750obr i zaś ruszam i nieschodzi ponirzej 1000 czyściłem przepusnice i dalej to samo może pomożecie :(
Zapisane
jeadam
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa

« Odpowiedz #39 - Czwartek, 02.02.2006, 14:24:30 - NIEPRZECZYTANA »

ja miałem problem z przepustnicą, ale po jej wyczyszczeniu i zmianie stacji benzynowej to zrobiłem 20000 bez czyszczenia. taki syf mam wciskają
Zapisane
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #40 - Sobota, 18.02.2006, 14:14:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Smyczek"
Wymienili mi czujnik na nowy i od razu jest ok, całkiem inny samochód,

Co prawda wydałem sporo kaski ale jestem zadowolony,

100zł - diagnostyka, 100zł - robocizna, 100zł - czujnik, razem 300zł  



Ja za ten czujnik razem z robocizną i podłączeniem komputera zapłaciłem w ASO 100 :)
Ta robocizna to: wyjęcie wtyczki, zdjęcie zawleczki wyjęcie czujnika i czynności odwrotne i za to 100 zł ?? zgroza, chyba cię naciągnęli.

[ Dodano: 2006-02-18, 14:25 ]
Cytat: "malkos"
zimny 1200
cieply 800


U mnie zimny 1100 przy -20 i w ciągu max 1,5 minuty spada do...
...ciepły 850
Latem nie przekracza 1000
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
tomektak Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5

« Odpowiedz #41 - Środa, 26.04.2006, 22:47:02 - NIEPRZECZYTANA »

No dobra, teraz mój problem - nieco inny niż dotychczasowe.
Silnik (2E z gasem) chodzi super dopóki się nie rozgrzeje. Jak się rozgrzeje to obroty szaleją i czasem potrafi zgasnąć tak na benzynie jak na LPG. Do tego nie odpala jak mu nie wcisnę lekko gazu.
Zaznaczam, że dopóki jest zimny to wszystko jest OK.
Wydaje mi się że to regulator wolnych obr. się nagrzewa i nie otwiera przepustnicy, ale jak Wy sądzicie?? Co to może być jeśli nie regulator?? Sonda?? Czujnik temperatury??
I teraz najlepsze: Gdzie kupić ten regulator, bo w serwisie 1100zł :shock: ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 27.04.2006, 06:40:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "tomektak"
Do tego nie odpala jak mu nie wcisnę lekko gazu.

U mnie jak silnik goracy to tez tak odpalam, a pozatym nic sie nie dzieje.
Cytat: "tomektak"
Sonda??

Napewno nie. Jak mi padla sonda to na bezynie jezdzilem prawie normalnie, a na gazie samochod nie mial mocy i gasl albo szarpal.
Cytat: "tomektak"
Czujnik temperatury??

U mnie czujnik sprawny a mimo to jak silnik goracy to ciezko odpala...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tomektak Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 27.04.2006, 07:29:02 - NIEPRZECZYTANA »

...sam już nie wiem... chyba poszukam reg. wolnych obr. na zamianę i zobaczę co się będzie działo. Wydaje mi się to jego winą, bo przy odpalaniu na ciepłym silniku zawór powinien się otworzyć aby silnik zapalił, a skoro zapala dopiero przy wciśnięciu gazu tzn. że się nie otwiera wogóle... ale to może być też wina sterowania od kompa...
Ale dziś jak się zagrzeje i będzie głupiał, to wypnę mu czujnik temp. i zobaczę czy w trybie awaryjnym jak sobie podstawi stałą wartość temp. będzie to samo. Potem biorę się za regulator...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 27.04.2006, 07:36:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "tomektak"
Wydaje mi się to jego winą, bo przy odpalaniu na ciepłym silniku zawór powinien się otworzyć aby silnik zapalił, a skoro zapala dopiero przy wciśnięciu gazu tzn. że się nie otwiera wogóle... ale to może być też wina sterowania od kompa...

Mi tak to wyglada jakby przy goracym silniku go zalewalo, ale to tylko moje odczucie.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: