+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» instalacja pobiera prad w czuwaniu
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: instalacja pobiera prad w czuwaniu  (Przeczytany 31937 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
adamus2601 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat toledo 2005r 2.0

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 16.01.2014, 18:24:05 - NIEPRZECZYTANA »

Uwielbiam to 
Umiesz pomóc pomagaj a nie robisz z ludzi idiotów ,myślał by kto że tylko ty umiesz podłączyć miernik
Zamykam to dziadostwo bo widzę że nikogo nie interesuje , ściąga tylko cwaniaków wszechwiedzących 
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #31 - Czwartek, 16.01.2014, 18:37:04 - NIEPRZECZYTANA »

Uwielbiam to 
Umiesz pomóc pomagaj a nie robisz z ludzi idiotów ,myślał by kto że tylko ty umiesz podłączyć miernik
Zamykam to dziadostwo bo widzę że nikogo nie interesuje , ściąga tylko cwaniaków wszechwiedzących 
Jeżeli mierzysz prąd w woltach, to faktycznie umiesz podłączyć miernik...
Tylko nie spal czegoś :ninja:

I może zacznij zachowywać się bardziej kulturalnie, bo z Twoich wypowiedzi nie wynika jak dokonujesz pomiaru...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
adamus2601 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat toledo 2005r 2.0

« Odpowiedz #32 - Piątek, 17.01.2014, 19:34:59 - NIEPRZECZYTANA »

Przepraszam
Czytam już nie wiem ile postów i żaden nie jest podobny do mojego wszystkie zmierzają do wymiany baterii sprawdzeniu pradu ładowania wyciąganiu bezpieczników przekażników i innych rzeczy ale u mnie to nie działa jedyne co zauważyłem że  po zamknięciu samochodu na kostce od świec żarowych jest stałe napięcie 1.15 a gdy przekręcę kluczyk wzrasta do 3.66 Problem jest w tym że te 1.15 nawet po 10 minutach nie spada a powinno
być 0.0
Zastanawia mnie czy ten silnik 2.0 tdi 16v ma gdzieś ukryty przekaznik świec żarowych czy świece są sterowane przez sterownik silnika ale tego nigdzie nie mogę znalezć 
Umiesz pomóc albo naprowadzić
 
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #33 - Piątek, 17.01.2014, 22:22:17 - NIEPRZECZYTANA »

Nie ma tam jakiejś kombinacji alpejskiej w kabelkologii? Typu chiński podgrzewacz świec albo jakieś inne dziwne konstrukcje.
Zapisane
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #34 - Sobota, 18.01.2014, 03:19:13 - NIEPRZECZYTANA »

jeszcze moze byc mnie sie przypomnialo jak kumplowi samochod sie zjaral
opinia bieglych przedstawila to tak : zwarcie na alternatorze, powodem bylo slabe masowanie i prad plynal przez inne odbiorniki lub walniety regler
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
adamus2601 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat toledo 2005r 2.0

« Odpowiedz #35 - Sobota, 18.01.2014, 09:48:44 - NIEPRZECZYTANA »

Wszystkie części są z salonu bo jestem w hiszpani i tutaj nie ma dostępu do tak wielkiej bazy zamieników jak w Polsce Jedyne co było kiedyś to okablowanie poprzedniego właściciela do wzmacniacza radia ale do wyrzuciłem dawno temu
Co mi powiecie o tym przekażniku świec żarowych istnieje coś takiego Jedyne co znalazłem w sieci to że w audi  z 2007 rok z tym samym silnikiem taki przekażnik istnieje i jest ukryty pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika dzisiaj to sprawdzę Odnośnie mas to wszystkie są poczyszczone chociaż aż takiej wielkiej potrzeby nie było bo tutaj w tym klimacie te rzeczy są wyjątkowo czyste
Zapisane
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #36 - Sobota, 18.01.2014, 12:16:59 - NIEPRZECZYTANA »

poszukaj sklepu AD marina w poblizu maja orginaly i zamienniki :ok:
jest to siec sklepow w calej europie i w kazdym wiekszym miescie go znajdziesz
i na kazdym desguaces masz taki wybor uzywek  ze alemania sie chowa

« Ostatnia zmiana: Sobota, 18.01.2014, 12:22:05 wysłane przez hans ik » Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
adamus2601 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat toledo 2005r 2.0

« Odpowiedz #37 - Poniedziałek, 20.01.2014, 19:46:54 - NIEPRZECZYTANA »

szukałem tego sklepu AD , najbliższy w barcelonie a ja mieszkam w okolicy madrytu Odnośnie szrotów to wiem
Jak pogoda pozwoli to zacznę dalsze poszukiwania Wczoraj znalazłem na sieci opis bezpieczników i przekazników do mojego samochodu i są dwa bezpieczniki odpowiedzialne za świece żarowe Dam znać co wyjdzie

Napisano: Niedziela, 19.01.2014, 10:29:21


No i znalazłem ten przekaznik świec żarowych jest w komorze silnika pod skrzynką bezpieczników a raczej z boku tej skrzynki schowany w drugą mniejszą i ta się wsuwa w obudowę skrzynki bezpieczników tworząc jedną całość
a jest też jeszcze bezpiecznik 50 A którym mogę wyłączyć prąd który ciągle dochodzi do świec Jutro kupię w salonie przekażnik i zobaczymy czy to rozwiąże moje problemy   
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #38 - Środa, 29.01.2014, 08:56:45 - NIEPRZECZYTANA »

Nie kupuj przekaźnika bo to zapewne nie od jest winien. Skoro go wyjąłeś a napiecie nadal jest to nie ma tu on nic do rzeczy Po pierwsze słuchaj zanim zaczniesz się rzucać, szczątkowe napięcie na świecach wcale nie świadczy o tym że to tutaj tkwi problem. Zmierz pobór prądu, na mierniku powinieneś wpiąć przewody w gniazdo com i takie które ma oznaczenie prądowe np do 10A, odepnij klemę i jeden przewód do klemy drugi do aku. Teraz dopiero możesz sprawdzić czy coś pobiera PRĄD. Wartość na zamkniętym aucie nie powinna przekraczać 0,2A. Jeżeli jest większa to teraz dopiero jedziesz ze wszystkimi bezpiecznikami, przekaźnikami itd. Ja bym zaczął tak jak pisał hans od sprawdzenia przewodu masowego od aku do karoserii i od aku do silnika...
Zapisane

yippy Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: TOLEDO III, 2006, 1,9 TDI 105KM

« Odpowiedz #39 - Wtorek, 18.02.2014, 18:12:11 - NIEPRZECZYTANA »

witam,

witam, wykonywalem diagnoze w serwisie ze wzgledu ze "cos" pobiera mi prad - efekt rozladowany akumulator. w serwisie powiedzieli mi ze to system komfort a dokladnie ze magistrala systemu komfort pracuje w trybie jednoprzewodowym
w linku zal foto wydruku z diagnozy..czy to jest mozliwe aby system komfort byl odpowiedzialny za zwiekszony pobor pradu ? co dokladnie oznaczaja bledy w zał zdjecu ? w serwisie dostalem informacje ze trzeba rozgrzebac wszystkie drzwi i podloge..
Jest jakas metoda zeby pozbyc sie problemu? ktos mial taki sam problem ?
Na postoju/czuwaniu pobiera mi prad z aku o wartosci 0,77A.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ee87ac74fd007d98.html
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 18.02.2014, 18:15:41 wysłane przez yippy » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #40 - Wtorek, 18.02.2014, 18:43:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: yippy
czy to jest mozliwe aby system komfort byl odpowiedzialny za zwiekszony pobor pradu ?
jak naj bardziej, komfort steruje prawie wszystkim poza silnikiem :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
yippy Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: TOLEDO III, 2006, 1,9 TDI 105KM

« Odpowiedz #41 - Wtorek, 18.02.2014, 20:33:15 - NIEPRZECZYTANA »

w serwisie zaproponowali naprawe, ktora bedzie polegala na rozpruwanie wszystkiego pokolei gdzie ida kabelki od komfortu..
cena wiadomo jak to w serwisie niska nie bedzie.
czy jest jakas mozliwosc aby sprawdzic mniej inwazyjnie gdzie jest usterka? czy gdzies np. na lini CAN sterownik w drzwiach itp? czy moze sam sterownik jest padniety. bardzo licze na Wasza pomoc.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #42 - Środa, 19.02.2014, 17:20:37 - NIEPRZECZYTANA »

Odłącz akumulator na kilka minut to się moze zresetuje :-\
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
yippy Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: TOLEDO III, 2006, 1,9 TDI 105KM

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 19.06.2014, 18:11:56 - NIEPRZECZYTANA »

odlaczanie akumulatora nic nie daje. Rozlanczam go jak musze zostawic auto na dluzej.

Napisano: Sobota, 22.02.2014, 09:10:51


odczyt diagnostyczny https://onedrive.live.com/redir?resid=8FA8FCF1FFBAA52F%21335   co to moze byc ? moduł padł czy kabelki we wszystkich drzwiach ?
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» instalacja pobiera prad w czuwaniu
Skocz do: