+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Niebieski dym z tłumika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Niebieski dym z tłumika  (Przeczytany 43847 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #45 - Środa, 04.03.2009, 20:17:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Trzeba dobry miernik, tam jest ponad 30A na początku, potem spada do ok 15 na świecę.
w sumie to prawda zapomniałem ze tam taki amperaż jest no tak wiec jedynie sprawdzić bezpieczniki i przekaźnik może być nadpalony i wystarczy tak wiec wszystko sprawdzić i szukać przyczyny :eye:
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #46 - Środa, 04.03.2009, 21:21:48 - NIEPRZECZYTANA »

Ale zawsze można odpiąć kabel i sprawdzić rezystancję świecy...
Jak będzie ? to wiadomo że trup...
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #47 - Środa, 04.03.2009, 22:16:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: the_ozyrys
Ale zawsze można odpiąć kabel i sprawdzić rezystancję świecy...
Cytat: 188lukasz
aaa zapomniałem dodać ze świeczki zmieniłem na ngk
Nowe i zaraz cztery trupy?
Raczej podpiąć żarówkę w miejsce świecy i zobaczyć czy świeci.
Zapisane

188lukasz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: toledo 1,9 tdi 96 rok

« Odpowiedz #48 - Czwartek, 05.03.2009, 18:09:27 - NIEPRZECZYTANA »

bezpiecznik sprawdzałem jest ok, a jak moge przekaznik sprawdzić???
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #49 - Czwartek, 05.03.2009, 18:49:16 - NIEPRZECZYTANA »

Podłącz na zaciski cewki 12V i powinno być słychać jak cewka przyciągnie styk. Ewentualnie jak zdjęta obudowa to będzie widać. To samo w aucie jak przekręcisz kluczyk, ale jeśli temp płynu będzie poniżej 5 stC.
Zapisane

Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #50 - Czwartek, 05.03.2009, 19:53:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
powinno być słychać jak cewka przyciągnie styk
tak przekaźnik będzie działał ale mogą być nadpalone styki to tez inna sprawa najlepiej wymontuj go rozbierz i przeczyść papierkiem ściernym ten młoteczek podłącz i sprawdź czy styka i działa 8) 
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
188lukasz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: toledo 1,9 tdi 96 rok

« Odpowiedz #51 - Piątek, 06.03.2009, 20:10:17 - NIEPRZECZYTANA »

no tak ale tam jest kilka przekazników, ktory to bedzie??
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #52 - Piątek, 06.03.2009, 20:55:57 - NIEPRZECZYTANA »

Może ten z numerkiem 103.
To chyba lenistwo. Na forum jest gdzieś spis przekaźników.
Zapisane

188lukasz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: toledo 1,9 tdi 96 rok

« Odpowiedz #53 - Poniedziałek, 09.03.2009, 20:26:35 - NIEPRZECZYTANA »

wielkie dzieki KKKKris, to nie lenistwo tylko brak czasu. Czasami studiuje forum ale do tego nie doszedłem....
Zapisane
Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #54 - Wtorek, 10.03.2009, 23:55:01 - NIEPRZECZYTANA »


tu mas screen nie wiem jaki masz kod silnika czy 1z czy ahu chyba ze afn w 1z i ahu jest tak samo jak pamiętam tak wiec odnajdź w skrzynce ten przekaźnik (R12) a jeśli masz afn to napisz to poszukam
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
188lukasz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: toledo 1,9 tdi 96 rok

« Odpowiedz #55 - Czwartek, 12.03.2009, 19:04:01 - NIEPRZECZYTANA »

Odnalazłem w prawym dolnym rogu przekaznik  103 wyczysciłem styki (nie wyglądały na zasniedziałe..) jutro rano jak bedzie zimny to zobaczymy czy chmura bedzie czy nie....
Zapisane
Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #56 - Czwartek, 12.03.2009, 21:45:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: 188lukasz
wyczyściłem styki (nie wyglądały na zaśniedziałe..)
to dobrze zrobiłeś ale przekaźniki wyglądają na wszystko ok ale cewki czasem nie trzymają prądu i rozłączają styki na to tez musisz uwagę zwrócić najlepiej przyjrzyj się na otwartym bez obudowy czy dobrze styka i jak pracuje
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
188lukasz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: toledo 1,9 tdi 96 rok

« Odpowiedz #57 - Czwartek, 15.10.2009, 20:17:19 - NIEPRZECZYTANA »

ok, tak zrobie..

Napisano: Piątek, 13.03.2009, 18:01:02


Czesc chlopaki sory ze tak pózno sie odzywam ale zrobiło sie ciepło i mozna powiedziec ze problem zniknoł.....Aż do teraz ale dzisiaj oglądałem ten przekażnik i wychodzi na to że nie chodzi nie wim czy jak  podepne prostownik pod te 2 większe wsówki to powiniek chodzić :?:
Zapisane
norbert149 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: leon 2003 tdi arl

« Odpowiedz #58 - Wtorek, 28.12.2010, 19:47:32 - NIEPRZECZYTANA »

witam klubowiczow czytalem duzo razy juz na ten temat na forum i nikt z wypowiadajacych sie nie mial objawow tak dlugo jak ja. ostatni w moim arlu padl silnik i zostal zmieniony na inny ale po zmianie gdy go odpaliam lecia niebieski dymek z rury przez jakies 10-20 km ale jak sie nagrzeje to jest juz oki zero dymy przyszpieszanie tez jest oki, bylem tez jakis czas temu u mechanika i stwierdzil ze to moze byc to turbina bo na starym silniki sie lala i olej mogl zapaskudzic katalizator. gdy teraz sie rozgrzewa to spala olej z starej turbiny .turbina miala troche luzu na wirniku czy to moze byc spowodowane zniszczeniem turbiny ten dymek z rury? czy jednak moga byc to pierszczieni i uszczelniacze na zaworach?jak naj lepiej to sprawdzic bo w kazdym warsztacie kaza co innego naprawiac prosze o pomoc i z gory dzieki


EDIT: piszemy w istniejacych tematach
Ragulamin IKS
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 28.12.2010, 19:56:08 wysłane przez raby » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #59 - Środa, 29.12.2010, 11:45:25 - NIEPRZECZYTANA »

co znaczy padl silnik? co sie stalo?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Niebieski dym z tłumika
Skocz do: