+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Niebieski dym z tłumika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Niebieski dym z tłumika  (Przeczytany 43781 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
hans Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: seat cordoba, 2001, 1,9 SDI

« Odpowiedz #15 - Piątek, 10.02.2006, 16:10:39 - NIEPRZECZYTANA »

Jednak zrobiłem ten mój silnik. Już niedymi :D i mam jeszcze pytanko, jak dobrze dotrzeć silnik?? Jak jeździć?? Jakich obrotów nieprzekraczać
Zapisane
kampacz
Gość



« Odpowiedz #16 - Sobota, 11.02.2006, 08:53:33 - NIEPRZECZYTANA »

no to napisz tak z ciekawości co robili Ci w silniku i ile tak naprawde Cie to wyniosło - jestem ciekaw bo sam mam taki sam silnik i chce wrazie co (tfu tfu) sie ustrzec przed zawałem :P hehe
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #17 - Sobota, 11.02.2006, 12:16:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "hans"
Jednak zrobiłem ten mój silnik. Już niedymi :D i mam jeszcze pytanko, jak dobrze dotrzeć silnik?? Jak jeździć?? Jakich obrotów nieprzekraczać


sam robiłeś ? czy zostawiłeś ta robotę fachmanom ? jak robili ci to w serwsie to gdzie to było (dobrze wiedzieć na przyszłość gdzie w naszym pięknym grodzie są dobrzy fachowcy  :wink: )
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
hans Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: seat cordoba, 2001, 1,9 SDI

« Odpowiedz #18 - Sobota, 11.02.2006, 17:37:49 - NIEPRZECZYTANA »

Co robiłem w silniku napisałem wcześniej. Praktycznie wszystko mam wymienione. Remoncik silnika robiłem w Bosh auto service, ulicy niepamiętam dokładnie, niedaleko 27 lipca i narazie jestem zadowolony :D a kosztowało mnie to 6 tys. niestety
Zapisane
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #19 - Sobota, 11.02.2006, 17:49:30 - NIEPRZECZYTANA »

w takim przypadku wolałbym załatwić sobie TDI i wstawić go tam i podejrzewam, że koszty by wyszły podobne
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #20 - Sobota, 11.02.2006, 17:59:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Valgaar"
w takim przypadku wolałbym załatwić sobie TDI i wstawić go tam i podejrzewam, że koszty by wyszły podobne


Chyba PD 130 ;) bo ASV to tam wchodzi plug&play wiec praktycznie tylko koszty silnika i osprzetu a to ok 4tys
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #21 - Sobota, 11.02.2006, 18:21:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "hans"
Co robiłem w silniku napisałem wcześniej. Praktycznie wszystko mam wymienione. Remoncik silnika robiłem w Bosh auto service, ulicy niepamiętam dokładnie, niedaleko 27 lipca i narazie jestem zadowolony :D a kosztowało mnie to 6 tys. niestety


domyslam sie ze skoro niedaleko 27 lipca to pewnie na Moniuszki w BS Żarniewski  :ok:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
kampacz
Gość



« Odpowiedz #22 - Sobota, 11.02.2006, 23:40:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Valgaar"
w takim przypadku wolałbym załatwić sobie TDI i wstawić go tam i podejrzewam, że koszty by wyszły podobne


Dokładnie popieram w 100% nie dosyć że problem byłby rozwiązany to jeszcze konisów przybyłoby i to znacznie  :D ewentualnie sprzedać to to i kase przeznaczoną na remoncik dołożyć i kupić coś w TDI
Zapisane
hans Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: seat cordoba, 2001, 1,9 SDI

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 12.02.2006, 16:32:52 - NIEPRZECZYTANA »

Tak peter174 a niewiesz może gdzie w białymstoku jest jakaś firma tak jakby tuningowa. bo chce jedną żecz zrobić w środku samochodu
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 12.02.2006, 17:17:29 - NIEPRZECZYTANA »

obawiam się że ci nie pomogę ... nie interesuje mnie zbytnio temat tuningu
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
przemus28 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: IBIZA '00, 1,9SDi AGP

« Odpowiedz #25 - Piątek, 14.09.2007, 10:12:39 - NIEPRZECZYTANA »

witam,
trochę odgrzebuję temat, ale potrzebuję jakiegoś fachowca z Krakowa, aby niedrogo i porządnie sprawdzić kąt wtrysku i ewentualnie go wyregulować w mojej Ibizie 1,9SDi AGP rocznik 2000, przebieg 120kkm; mam podobne objawy jak jeden z kolegów, tzn. trochę szarpie na wolnych obrotach, szczególnie jak jest zimno, a może to świece żarowe?
pozdrawiam,
przemo
Zapisane

przemo_KRK - Ibiza 1,9SDi 2000 AGP 68KM
slledzik
Gość



« Odpowiedz #26 - Środa, 08.10.2008, 14:43:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Mam Arose 1,7 SDI. Ostatnio zauważyłem, że dość mocno kopci na czarno. Dzieje się to od około 2 tys. obrotów wzwyż. Rozumiem, że w czasie przyspieszania to dość normalne zjawisko ale kopcenie nie ustaje nawet przy stałej prędkość gdy obroty są powyżej 2 tys., np 2600. Nie ma również znaczenia czy silnik jest cipły czy zimny. Przy odpalaniu zimnego silnika raczej nie zauważalny jest jakikolwiek dymek (powiedziałbym minimalny). Oleju brać nie bierze, spala tak jak powinien. Co może być tego przyczyną. Na co trzeba zwrócić ewentualnie uwagę przy sprawdzaniu czegokolwiek?

od KYS: 1) przeczytaj regulamin forum, 2) zastosuj się do niego :!:
« Ostatnia zmiana: Środa, 08.10.2008, 14:51:21 wysłane przez KYS » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #27 - Środa, 08.10.2008, 17:02:53 - NIEPRZECZYTANA »

masz jakies nieszczelnosci :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
188lukasz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: toledo 1,9 tdi 96 rok

« Odpowiedz #28 - Środa, 25.02.2009, 19:33:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, podczepie sie pod temat. Mam toledo 1,9 TDi z 96 jak zapalam to strasznie kopci na siwo ( tak ze wstyd jechac) i trzęsie buda zaraz po zapaleniu. A ijak jechalem kumpla golfem tez TDI to sporo lepiej szedł.... co powiecie
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #29 - Środa, 25.02.2009, 19:35:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: 188lukasz
Mam toledo 1,9 TDi z 96 jak zapalam to strasznie kopci na siwo ( tak ze wstyd jechac) i trzęsie buda zaraz po zapaleniu.
Świece żarowe sprawdzone :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Niebieski dym z tłumika
Skocz do: