+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» silnik gasnie po odpieciu akumulatora
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: silnik gasnie po odpieciu akumulatora  (Przeczytany 17883 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
waldi
Gość



« Środa, 06.06.2007, 08:22:50 - NIEPRZECZYTANA »

witam! mam pytanie mam seata ibize silnik poj. 1035 rok 94 silnik 6k aau gdy silnik jest zapalony i odloncze akumulator silnik gasnie czy to jest narmalny obiaw czyz nie napiszcze mi co mzoe byc tego przyczyna poniewaz kolega ma takiego seata rocznik 95 i u niego po odpieciu akumulatora silnik pracuje dodaje ze wymienilem szczotki i regulator napiecia pozdrawaim
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Środa, 06.06.2007, 08:36:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "waldi"
silnik jest zapalony i odloncze akumulator silnik gasnie czy to jest narmalny obiaw
a czy to normalne ze sie aku wtedy wyciaga?
chyba nie lubisz swojego samochodu i chcesz cos spalic  :los:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #2 - Środa, 06.06.2007, 09:06:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
chyba nie lubisz swojego samochodu i chcesz cos spalic

Zdecydowanie tak. Odlaczenie aku to duze napiecie w impulsach w instalacji. Sam regulator sobie nie poradzi z utrzymaniem prawidlowego napiecia w instalacji samochodu.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Środa, 06.06.2007, 09:13:59 - NIEPRZECZYTANA »

dodam ze kiedys w ciagniku musialem wylaczyc aku (jest wylacznika masowy) bo sie z instalacji dymilo i po jakims czasie spalilo kilka wskaznikow i kontrolki.
Nie stety wylaczenie aku bylo konieczne a jechac trzeba bylo  :neutral:
na cale szczescie na gwarancji wymienili.

Wiec wyciagnij wnioski  :test:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #4 - Środa, 06.06.2007, 09:22:56 - NIEPRZECZYTANA »

to nie stary diesel ze potrzebny   akumulator tylko do odpalenina tu potrzeba Ci do jazdy tak samo jak i odpaleenia  eh :niewiem:

eeh a tak swoja droga po choleree odlczac akumulator w czzasiee jazdyy, gdzie sie tacy ludzie rodza bo bede wiedzial gdzie zony nie posłac :pala:  :pala:
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Środa, 06.06.2007, 09:34:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
to nie stary diesel ze potrzebny akumulator tylko do odpalenina tu potrzeba Ci do jazdy tak samo jak i odpaleenia eh  
zapomniales o tym co pisalem wyzej  :chytry:  w zwyklym dieslu jest nie tylko aku
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #6 - Środa, 06.06.2007, 09:42:31 - NIEPRZECZYTANA »

I całe szczęściie ze gasnie. Producent zabezpieczył pojazd na wypadek odpięcia aku ,
a jak widac i przed głupimi pomysłami....
Nie będę pisał dlaczego gaśnie ,żeby ktos nie próbował tego ominąć ......
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
petro_m
Gość



« Odpowiedz #7 - Środa, 06.06.2007, 09:52:30 - NIEPRZECZYTANA »

a nie pomyśleliście że aby sprawdzić prawidłowe ładowanie (napięcie i prąd z alternatora )  potrzebne jest odpięcie akumulatora i sprawdzenie jaki prąd i napięcie podaje  

Producent seata wcale się nie zabezpieczył jak ktoś wyżej napisał bo w mojej ibizce jeździłem bez akumulator i to spory kawałek drogi
dodam że przy innych markach aut jest tak samo Akumulator jest  nie zbędny tylko do odpalenia Później jest tylko ładowany
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #8 - Środa, 06.06.2007, 10:01:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "petro_m"
a nie pomyśleliście że aby sprawdzić prawidłowe ładowanie (napięcie i prąd z alternatora ) potrzebne jest odpięcie akumulatora i sprawdzenie jaki prąd i napięcie podaje

Producent seata wcale się nie zabezpieczył jak ktoś wyżej napisał bo w mojej ibizce jeździłem bez akumulator i to spory kawałek drogi
dodam że przy innych markach aut jest tak samo Akumulator jest nie zbędny tylko do odpalenia Później jest tylko ładowany


 to jezdzij beez heeh szkoda gadaac :pala:  :pala:  :pala:  :pala:

o jakich producentach mowisz ursus c-330 i c-360 bo tylko z tymi modelami sie spoptkałem ze mozna odpiac akumulator nawet wyjac kluczyk ze stacyjki i dalej bedzie chodził bo innych to nine  widziałem

[ Dodano: 2007-06-06, 11:03 ]
a jak chcesz odpiac akumulator i zeeby chodzizlo to muisz złczyc klemy tak dla scisłosci   a niie tak jak Ty ze sobie odepniesz
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #9 - Środa, 06.06.2007, 10:20:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "petro_m"
a nie pomyśleliście że aby sprawdzić prawidłowe ładowanie (napięcie i prąd z alternatora ) potrzebne jest odpięcie akumulatora i sprawdzenie jaki prąd i napięcie podaje
tak sie nie sprawdza ladowania  :los:

Cytat: "uszek"
o jakich producentach mowisz ursus c-330 i c-360 bo tylko z tymi modelami sie spoptkałem ze mozna odpiac akumulator nawet wyjac kluczyk ze stacyjki i dalej bedzie chodził bo innych to nine widziałem
T-25 ale skladany juz w polsce :hmm:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
petro_m
Gość



« Odpowiedz #10 - Środa, 06.06.2007, 10:22:08 - NIEPRZECZYTANA »

OPEL   DAEWOO   FIAT   SEAT  

Sprawdzałem ładowanie alternatora już wiele razy i zawsze odpinałem akumulator a silnik nadal pracował TAK TEŻ jest w mojej ibizie (jak mi szlak trafił akumulator )odpiołem go odpaliłem auto na kablach NIE stykałem klem wisiały każda osobno i pojechałem do domu

Oczywiście ty wiesz lepiej bo jesteś Jakimś Mechaniklesem  :mikolaj:

Idź do swojego  auta odpal silnik i odepnij np: kleme od +   (i zobacz)
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #11 - Środa, 06.06.2007, 10:28:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "petro_m"
Oczywiście ty wiesz lepiej bo jesteś Jakimś Mechaniklesem :mikolaj:

Idź do swojego auta odpal silnik i odepnij np: kleme od + (i zobacz)


jesstem elektronikiem kolego a włąsciwie energetykiem aa po cocmam  odpinac biore miernik i spraawdzzm a nie kombinujje jak kon pod gore albo jeszcze gorzej

 no lee jak kto woli ty odpinaj
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #12 - Środa, 06.06.2007, 10:30:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "petro_m"
Idź do swojego auta odpal silnik i odepnij np: kleme od + (i zobacz)
ludzie tu odpowiadajacy w temacie lubia swoje samochody i nie robia eksperymentow ktore moga sie skonczyc jak pisalem  :los:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
SMERU
Gość



« Odpowiedz #13 - Środa, 06.06.2007, 11:14:56 - NIEPRZECZYTANA »

Wójowi jak nie chciał odpalić (padniety akumulator) to jak odpalił przy pomocy mojego to zdjął klemę i dalej chodził - też mówił że chce zobaczyć czy to aku padło czy może nie ładuje go. To taki najszybszy sposób bez narzędzi. Był to ford escort 1.6 16v. Ładowanie powinno być większe niż pobór mocy z auta, no chyba że ktoś na raz będzie chciał wszystko włączyć to być może alternator będzie za słaby (ale zawsze są dawane z zapasem i dlatego w zależności od wersji mamy w swych autkach różne altki).  :chytry:
Zapisane
petro_m
Gość



« Odpowiedz #14 - Środa, 06.06.2007, 11:29:52 - NIEPRZECZYTANA »

Właśnie o to mi chodzi!!!!

Jeśli uważacie że ten sposób jest zły
To napiszcie jak sprawdzić w inny sposób ładowanie
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» silnik gasnie po odpieciu akumulatora
Skocz do: