Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z immo, elektryką itp.  (Przeczytany 35825 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
cinek
Gość



« Środa, 30.05.2007, 21:07:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie, piszę w sprawie porady, ewentualnej wskazówki i nakierowania co może być nie tak.

Mianowicie, od pewnego czasu miałem problem ze światłami, raz postojówki, raz mijania, potem kilka bezpieczników, aż w końcu to ustało i wczoraj zaparkowałem się na chwilę na poboczu, silnik zgaszony, klucze w stacyjce, ja w aucie. Postój ok. 10min, odpalam auto, a ono gaśnie po 1sek, i tak w kółko. Myślę, pompa. A jednak to immo. Do domu na lince, laptop od znajomego, kable sprzed 4lat z szafy, vag polski pierwsza edycja ;) po ok. 2godz złapał komunikację, błąd immo, wykasowałem odpalił! Huuurrraaa. Nie działa pilot od centralnego zamka. Zakodowałem sobie go dzisiaj rano. Wszystko bangla, pilot otwierał i zamykał. Auto jeździło. Godz. 17 podjazd na parking, czekam w aucie, podobna sytuacja, kluczyki w stacyjce po 10min odpalam i gaśnie. Znowu immo. Po laptopa - brak komunikacji, po 3godz dałem spokój bo pewnie kable już nie pierwszej świeżości. Zamknąłem pilotem. Ale po 5min znowu mnie coś tknęło. Otwieram pilotem, przekręcam kluczyk i ... działa, jeździ pali. SUPER!
Prawie... wyjeb*ny bezpiecznik znowu od świateł. I teraz nastała ciemność, auto zamknąłem kluczykiem a nie pilotem coby rano do pracy dojechać. Panowie macie pomysł? W czym problem? Łapie jakieś zwarcie w układzie elektryki i całość świruje? Wczoraj VAG pokazał mi tylko błąd immo. O centralu nic nie było, w silniku też cacy.

HELP. Wszelkie sugestie są ogromnie mile widziane.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 31.05.2007, 04:25:54 - NIEPRZECZYTANA »

Padało u Was duży deszcz ??? bo ostatnio oberwania chmury sie trafiiają
Podejzewam jakies zawilgoceniie instalacji w okolicaach kompa.
Dobierz się do podszybia i sprawdz czy nie ma tam zgniłych liisci i innego syfu...
Zdejmj wtyczkę a kompa, powinna byc szczelna. Styki przemyj spirytusem.
Nie powinno byc nigdzie biało- zielonego nalotu !!
Masz osłone pod silnikiem ???
Jezdziłeś po kałuzach ?? z fntazją?? ;-)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
cinek
Gość



« Odpowiedz #2 - Czwartek, 31.05.2007, 06:26:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
Padało u Was duży deszcz ??? bo ostatnio oberwania chmury sie trafiiają
Podejzewam jakies zawilgoceniie instalacji w okolicaach kompa.
Dobierz się do podszybia i sprawdz czy nie ma tam zgniłych liisci i innego syfu...
Zdejmj wtyczkę a kompa, powinna byc szczelna. Styki przemyj spirytusem.
Nie powinno byc nigdzie biało- zielonego nalotu !!
Masz osłone pod silnikiem ???
Jezdziłeś po kałuzach ?? z fntazją?? ;-)


Hmm bardzo ciekawe przypuszczenie. Fakt padało dużo, długo i mocno. Osłona pod silnikiem jest. Dziękuję za radę, zerknę do kompa i dam znać jak on wygląda.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 31.05.2007, 08:31:07 - NIEPRZECZYTANA »

Po za tym czyszczenie klem na aku i dokrecenie masy silnika do nadwozia.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 31.05.2007, 22:58:04 - NIEPRZECZYTANA »

I sprawny bezpiecznik od stopw, bo chyba z niego jest immo zasilane
Zapisane

Torque Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Sopot
Samochód: IBIZA, 2003, ASZ 1.9 TDI 131KM

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 22.09.2008, 21:38:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Ma ktoś może jakieś zdjęcia rozebranego licznika na którym widać miejsce gdzie znajduje się immobilizer lub jest ktoś wstanie wytłumaczyć jak on wygląda ? Moje zegary wyglądają tak : http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=439499673 .

Pomóżcie bo mi immo działa jak chce i ostatnio 20min kręciłem kluczykiem. Cewke miałem nową i dalej się to działo wiec na pewno to immo w liczniku :/
Zapisane

havran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Kruszewnia
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 23.09.2008, 14:49:08 - NIEPRZECZYTANA »

cos gdzies mi sie obilo o uszy ze immo nie laduja do licznika, ale moze sie myle
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 23.09.2008, 15:20:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Torque
Cewke miałem nową i dalej się to działo wiec na pewno to immo w liczniku :/
Cewka w dieslu... a to ciekawe  :-\

Napisano: Wtorek, 23.09.2008, 15:51:16


Tu masz zdjęcie "wnętrzności" takiego licznika jaki jest na aukcji - może będzie przydatne...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 23.09.2008, 19:53:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Cewka w dieslu... a to ciekawe 
A co w tym dziwnego? Czy diesel czy benzynka transponder jest taki sam.
Cytat: havran
cos gdzies mi sie obilo o uszy ze immo nie laduja do licznika, ale moze sie myle
W starszych autkach było osobno, potem wrzucali w licznik.
Zapisane

Torque Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Sopot
Samochód: IBIZA, 2003, ASZ 1.9 TDI 131KM

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 23.09.2008, 20:23:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Torque
Cewke miałem nową i dalej się to działo wiec na pewno to immo w liczniku :/
Cewka w dieslu... a to ciekawe  :-\

Napisano: Wtorek, 23.09.2008, 15:51:16


Tu masz zdjęcie "wnętrzności" takiego licznika jaki jest na aukcji - może będzie przydatne...


Bardzo dziękuję za zdjęcie ale jak by ktoś wiedział gdzie jest immo to bym buł bardzo wdzięczny za informację :) Wydaje mi się że imo to jest ta kość dialog (mniejsza) ale chciałbym wiedzieć na 100%   :-\
« Ostatnia zmiana: Środa, 24.09.2008, 09:00:21 wysłane przez Torque » Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 23.09.2008, 20:58:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Czy diesel czy benzynka transponder jest taki sam.
Hmm nie o tej cewce myślałem...  ;)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #11 - Wtorek, 23.09.2008, 21:03:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Hmm nie o tej cewce myślałem...
Wiem.
Myślę, że grzebanie w liczniku raczej nie pomoże. Coś VAG pokazuje? Powinny być jakieś błędy.
Cytat: Torque
Pomóżcie bo mi immo działa jak chce i ostatnio 20min kręciłem kluczykiem.
Nie chciał nawet załapać? Nic silnik nie zaskoczył?
Zapisane

Torque Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Sopot
Samochód: IBIZA, 2003, ASZ 1.9 TDI 131KM

« Odpowiedz #12 - Środa, 24.09.2008, 00:15:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Hmm nie o tej cewce myślałem...
Wiem.
Myślę, że grzebanie w liczniku raczej nie pomoże. Coś VAG pokazuje? Powinny być jakieś błędy.
Cytat: Torque
Pomóżcie bo mi immo działa jak chce i ostatnio 20min kręciłem kluczykiem.
Nie chciał nawet załapać? Nic silnik nie zaskoczył?

Vag pokazuje (pokazywa słaby sygnał immo)
Grzebanie w liczniku raczej pomoże bo podobno w tych licznikach jest często proplem z immo a dokładnie z "zimnymi lutami" i przez to nie łapie immo. Sprawdzałem cewkę i niestety to nie jest wina cewki :/

Samochód średnio raz dziennie (najczęściej na chwilowym postoju) po zgaszeniu i próbie odpalenia zapala się kontrolka od immo i nie chce odpalić. Trzeba trochę pokręcić kluczykiem i zaskakuje (tak bylo ok 1 mc. 5h temu zatrzymałem się udając się do bankomatu, po powrocie już nie odpaliłem (objawy takie same kontrolka od immo miga) ale tym razem niestety już nie odpaliłem a próbowałem ok 1h no i holowanko do domu :/. Licznik mam w domu i szukam speca w 3mieście który naprawi licznik. :evil:

Napisano: Środa, 24.09.2008, 01:14:52


Sprostowanie: samochód zapala na ok 1 sec  :'(
Zapisane

Torque Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Sopot
Samochód: IBIZA, 2003, ASZ 1.9 TDI 131KM

« Odpowiedz #13 - Sobota, 27.09.2008, 20:16:14 - NIEPRZECZYTANA »

A moze kluczyk???????

Kluczyk sprawdziłem i cewkę sprawdziłem. Wczoraj w nocy dałem zegary kolesiowi który podobno umie to naprawić bez wymiany liczników więc wszystko się dziś okaże jak odbiorę zegary i trochę pojeżdżę. Relację oczywiście napiszę na forum :)

Napisano: Czwartek, 25.09.2008, 09:32:59


A więc tak ... Odebrałem licznik i wydaje się że z immo już mam spokój. Immo znajduje się chyba w tum małym układzie w lewym górnym rogu zdjęcia (tam zaserwowałem jakieś poprawki w lutach). Po zamontowaniu licznika cały czas świeci mi się kontrolka air bag. Nie wiem czy zostało to spowodowane ingerencją w liczniku tego kolesia który naprawiał czy wynika to z tego że jak nie mogłem odpalić to przez 1h kręciłem zapłonem (bo tak mi się wydaje że już w tedy nie gasła ta kontrolka). Może wiecie co mogło się popsuć. Jakiś bezpiecznik, przekaźnik. Gdzie znajdują jakieś rzeczy od air bagu w samochodzie które mogły ulec awarii ??
Zapisane

Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #14 - Sobota, 27.09.2008, 20:55:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Torque
Po zamontowaniu licznika cały czas świeci mi się kontrolka air bag
Prawdopodobnie włączyłeś zapłon przy odłączonym liczniku. Trzeba na VAG-a i skasować błąd. U mojego kumpla w Leonie było identycznie jak montowaliśmy tarcze zegarów.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale na LeonClubie kumpel właśnie wyczytał, że to właśnie przez włączenie zapłonu przy odłączonym liczniku.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Problem z immo, elektryką itp.
Skocz do: