Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.  (Przeczytany 29618 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
MaciekSK
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Cordoba Vario, 2001, 1.6 75KM

« Czwartek, 29.03.2007, 11:58:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
Cordoba 1.6 2001 ALM - muszę wymienic pasek i pompę bo troszku przecieka. Pytanie mam następujące bo mechanik mnie skołował, czy pasek do tego modelu silnika ma zęby trapezowe, czy półokrągłe? W sklepach nic o tym nie wiedzą, nawet w serwisie jednym gościu nie potrafił mi odpowiedzieć, może pytanie jest z gatunku głupich ale nie chciałbym czegoś złego kupic bo to troche wszystko kosztuje.

Maciek
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 29.03.2007, 12:04:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "MaciekSK"
czy pasek do tego modelu silnika ma zęby trapezowe, czy półokrągłe?
raczej trapezowe bo jakos mi sie nie widzi jak by wygladaly te polokragle  :zakrecony:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 29.03.2007, 14:17:05 - NIEPRZECZYTANA »

Kupujesz pasek tej firmy
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=178453636
i koniecznie napinacz !!! bo łozysko w nim nie wytrzyma drugiego żywota paska.
Wydaje mi sie jednak że zęby sa półokrągłe.
paski tej firmy są juz w wersji na 100 kkmów tyko nie wiem czy to ten.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 29.03.2007, 14:23:45 - NIEPRZECZYTANA »

ja wczoraj robilem rozrzad i stary pasek mialem wlasnie gatesa ale zeby sa trapezowe (tak jak wyciecia na kolach zebatych w silniku).
kup dobry pasek (gates, conti, bosch czy inne) i na pewno bedzie pasowal jesli tylko dobiora go wg katalogu.
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 29.03.2007, 14:45:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "MaciekSK"
czy pasek do tego modelu silnika ma zęby trapezowe, czy półokrągłe?


trapezowe ...
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Nice Mężczyzna
Beka musi być!!!
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Dacia Duster 1,6 wcześniej: Ibiza SE '97, 1.4 AEX i Renault Scenic 1.9 dCi Sport Way

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 29.03.2007, 19:59:01 - NIEPRZECZYTANA »

to ja sie tutaj zapytam zeby nowego tematu nie otwierac
co ile zmieniac pasek rozrzadu?? mam 167000 przebieg a ostatnio byl wymieniay przy 120000 kiedy powiniene isc do wymiany??
Zapisane

peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 29.03.2007, 20:00:47 - NIEPRZECZYTANA »

było o tym .. wg producenta co 90 kkm .. w praktyce większośc wymienia co 60kkm lub nie poźniej niż co 5 lat z uwagi ze guma traci swoje właściwości
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
SMERU
Gość



« Odpowiedz #7 - Piątek, 30.03.2007, 07:32:46 - NIEPRZECZYTANA »

W AEX co 120kkm  :chytry:
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #8 - Piątek, 30.03.2007, 08:12:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "SMERU"
W AEX co 120kkm :chytry:


wole  co 60 dla swietego spokoju
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
MaciekSK
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Cordoba Vario, 2001, 1.6 75KM

« Odpowiedz #9 - Piątek, 30.03.2007, 10:41:23 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki chłopaki za odpowiedzi. Z tego co się zorientowałem to już nikt nie produkuje pasków z zębami trapezowymi, nawet te orginalne takich nie mają. W związku z tym sprawa sama się rozwiązała i nie mam wyjścia tylko kupić to co jest w sklepach.

Maciek
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #10 - Piątek, 30.03.2007, 11:13:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "MaciekSK"
już nikt nie produkuje pasków z zębami trapezowymi
to mozesz mi wyjasnic jak wygladaja zeby polokragle? jak dla mnie to one sa trapezowe  :chytry:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
MaciekSK
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Cordoba Vario, 2001, 1.6 75KM

« Odpowiedz #11 - Piątek, 30.03.2007, 12:37:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
to mozesz mi wyjasnic jak wygladaja zeby polokragle? jak dla mnie to one sa trapezowe

Nie mam tego paska jeszcze w ręce więc trudno mi się wypowiedzieć, może rzecz jest w samym zębie - w poprzednich moze główka była ścięta na płask a teraz jest wypukła, tworząca coś takiego: "( ". Nie mam innego wytłumaczenia ale polecany tu na forum allegrowicz sprzedający części do grupy VW napisał mi, że już nie produkują pasków z zębami trapezowatymi  więc coś jest na rzeczy.

Maciek
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #12 - Piątek, 30.03.2007, 13:51:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
Cytat: "SMERU"
W AEX co 120kkm :chytry:


wole  co 60 dla swietego spokoju


co racja to racja ... koszt wymiany nie wspólmierny do kosztu temontu silnika  ;-)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #13 - Piątek, 30.03.2007, 14:53:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "MaciekSK"
Z tego co się zorientowałem to już nikt nie produkuje pasków z zębami trapezowymi

dziwne, bo pare dni temu robilem rozrzad i kupilem pasek Conti z wyraznie trapezowymi zebami. zreszta nie wyobrazam sobie zeby inny ksztalt zebow dopasowal sie do trapezowych zebow na kolach na ktore zaklada sie pasek.
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #14 - Piątek, 30.03.2007, 16:07:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
MaciekSK napisał/a:   
Z tego co się zorientowałem to już nikt nie produkuje pasków z zębami trapezowymi   

dziwne, bo pare dni temu robilem rozrzad i kupilem pasek Conti z wyraznie trapezowymi zebami. zreszta nie wyobrazam sobie zeby inny ksztalt zebow dopasowal sie do trapezowych zebow na kolach na ktore zaklada sie pasek.


mieesiac tetmu zmieniaany ii gates tez byl trapezowy tez cos mi sie niiee widzi polookrgły
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Wymiana rozrządu i pompy - właściwie pytanie co do paska.
Skocz do: