+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Było 90 a jest 161PS i 351NM
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Było 90 a jest 161PS i 351NM  (Przeczytany 115427 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Tominator
Gość



« Odpowiedz #45 - Wtorek, 03.04.2007, 09:57:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
lepiej wsadzić jakąś 1.9 130tke,ARLa lub BPXa jak wejdzie

Chodziło mi o to Ozi :mrgreen:
Zapisane
wizz
Gość



« Odpowiedz #46 - Wtorek, 03.04.2007, 10:51:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
Cytat: "wizz"
Cytat: "the_ozyrys"
A jak myślicie, V6 2.5 by weszło w Ibi (przejściówkę)? Jesli tak, to czy duzo roboty
z wpasowaniem by było?

Sądzę, że byłoby ciężko ;) Lepiej by było pokombinować z 2.5 TDI R5, bardziej rozwojowy silnik ;) Daniel z TTC ma u siebie w swoim Toledo coś takiego...


Sory za małe OT ale jak już się tu nasz nagiczny admin pokazał to zapytam...:)
Jak już piszesz o Danielu to może Ty wiesz jakie sa teraz losy TTC?? Pisałem do nich ale milczą.

Ponoć jakieś przenosiny były, ale nic bliżej nie wiem

Cytat: "Abdul"

PS: Nie masz już Leona?? Co to za Ibi w avatarze??

Jest i leon i ibi ;) Oba w dieslu, oba śmigają całkiem zdrowo ;)
Ibi, jak widać, to mały żółty zapitalacz. 8)

Cytat: "Abdul"

PS2: Ile już wykręcił Daniej z tego silnika??

Wyników nie widziałem, ale losy autka można śledzić w tym wątku na streetracing.pl: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?p=492109#492109

Koniec OT ;)
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #47 - Wtorek, 03.04.2007, 13:58:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"

rob Nie obracaj kota ogonem,nikt że to proste nie mówił, tak jak juz wielokrotnie mówiłem Ty masz swoje wypasione VP bo to dobra reklama i Twoje hobby zabawa nocami w poprawianiu map, ale nie każdy umie programy pisac i dla mnie to bez sens pakować kase w 90tke wiekszą niz wirus, chyba że ktoś chce pokazać ile z tej 90tki mozna wycisnąć.


Sluchaj ile widziales swapow na TDI ASZ albo ARL ?
Ja kilka..i koszt finalny to grubo ponad 10tys a problemy nadal z autami sa.
90KM TDI po lekkich modach (turbo wtryski) ma ok 150KM i jest to optymalny setup pod wzgledem ceny/zuzycia/zabawy.
Rzeczywiscie kazdy KM powyzej tej granicy to kosztuje 2xtyle i zwieksza sie awaryjnosc zespolu napedowego itd...ale nadal uwazam ze swap tylko i wylacznie dla ekstremistow.
A podkrecenie do 150KM jest bezpieczne, wmiare proste, i przy sprzedazy nawet nie ma pytan bo auto na seryjne wyglada tylko zapierdziela 2x lepiej.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość



« Odpowiedz #48 - Wtorek, 03.04.2007, 14:42:08 - NIEPRZECZYTANA »

Dalej nie odpowiedziałeś na pytanie czy ma sens wieksze turbo i wtryski bez IC i to zwłaszcza że lato idzie?A co z pompą,seryjna wydoli takie obciązenie?Poza tym przelicz mi koszta tych modów bo moze ja źle liczę i dlatego mi sie nie kalkuluje taka impreza:
-turbo od AWX- 1600zł
-wtryski 230 - 2000zł
-IC - 2000zł
-pompa - 1500zł
-korekta programu - 900zł
To chyba jedyny sensowny zestaw tylko mi wychodzi jakoś ponad 8 tyś - moc pewnie w granicach 160-170KM i jakies 350-360NM, a swap załóżmy 10tyś z programem i jest 180KM i 400NM na pokładzie :mrgreen:
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #49 - Wtorek, 03.04.2007, 16:21:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Chyba na katowickim spocie  
Niewykluczone że podjadę...


Tzn. Katowickim  :los:

Wisze Ci dobrego browara  :pub:
Postaraj sie fajnie by było  :mrgreen:

[ Dodano: 2007-04-03, 17:26 ]
Cytat: "Tominator"
No na Calibry to ja bym uważał  Turbo zrobi Cie jak dziecko,V6 też na lajciku, a z 2.0 16v i tak moim zdaniem miałyś poważne problemy  


20 16V już przerabiałem i o prawie długość auta poległ  :satan:
one 150PS to miały tylko w dniu kiedy salon opuszczały  :los:

Tomi znajdz mi teraz taką co ma wiecej niż 20 16v bardzo trudne zadanie  :neutral:

[ Dodano: 2007-04-03, 17:37 ]
Cytat: "Tominator"
Niestety po wirusie każde modyfikacje to już konkretna kasa turbo 130 jakieś 1600zł, intercooler ok 2000zł, wtryski też dobrze ponad 1000zł, wiec radziłbym Ci nazbierać na swapa bo po samym wirusie w 130 bedziesz lepiej wymiatał jak po wymianie gratów w swojej Ibi a kasa podobna.PZDR


Po rozmowie z Alim wiem że wymiana IC przy nowym turbo i wtryskach jeszcze nie jest konieczna a ja mam teraz co prawda seryjny IC ale nówka sztuka bo mój był uszkodzony . Koszty mnie wcale nie przerażają ( turbo + wtryski + korekta SOFTU ) u Aligatora to 2800 zł. a efektu można sie spodziewać całkiem fajnego 150 a nawet ciut wicej  :satan:  I czego chcieć wiecej za te pare zł.

[ Dodano: 2007-04-03, 17:40 ]
Cytat: "rob555"
Co do wykresu to wiesz papier wszystko przyjmie  licza sie realne wartosci na drodze.


I to jest cała prawda :ok:  :ok:  :ok:

[ Dodano: 2007-04-03, 17:50 ]
Cytat: "rob555"
90KM TDI po lekkich modach (turbo wtryski) ma ok 150KM i jest to optymalny setup pod wzgledem ceny/zuzycia/zabawy.
Rzeczywiscie kazdy KM powyzej tej granicy to kosztuje 2xtyle i zwieksza sie awaryjnosc zespolu napedowego itd...ale nadal uwazam ze swap tylko i wylacznie dla ekstremistow.
A podkrecenie do 150KM jest bezpieczne, wmiare proste, i przy sprzedazy nawet nie ma pytan bo auto na seryjne wyglada tylko zapierdziela 2x lepiej.


To smo powiedział Ali a ja mu wieże bez granic po tym co zrobił z moją 90-tka  :rock:

[ Dodano: 2007-04-03, 18:04 ]
Cytat: "Tominator"
Dalej nie odpowiedziałeś na pytanie czy ma sens wieksze turbo i wtryski bez IC i to zwłaszcza że lato idzie?


Jakoś ponoć daje rade . A ja widziałem fajną rzecz kolega założył dwa seryjne IC do swojej IBI 97r. i daje to fajne efekty, ja mam podobny zamiar a koszt to jakieś 250- 350 zł.  :neutral:
A 150 ps daje zdecydowanie lepszą frajde niż sam VIRUS i jakeś 1,5 sek. lepszy wynik do setki :satan: a wtedy i CALIBRA V6 na kolana  :!:
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #50 - Środa, 04.04.2007, 14:50:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
20 16V już przerabiałem i o prawie długość auta poległ  
one 150PS to miały tylko w dniu kiedy salon opuszczały  

Z dobrze utrzymana 2.0 16v to raczej marne masz szanse, 0-100 to może byś dużow tyle nie został ale potem to juz raczej papatki

Cytuj
Jakoś ponoć daje rade . A ja widziałem fajną rzecz kolega założył dwa seryjne IC do swojej IBI 97r. i daje to fajne efekty, ja mam podobny zamiar a koszt to jakieś 250- 350 zł.


Jak to działa i da rade u mnie wsadzić drugi IC to ja w to wchodze :ok:
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #51 - Środa, 04.04.2007, 15:19:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"

Z dobrze utrzymana 2.0 16v to raczej marne masz szanse, 0-100 to może byś dużow tyle nie został ale potem to juz raczej papatki


Dokladnie
Dobra Astra GSI 16v przycierala mi nosa jak mialem ok 150KM...
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość



« Odpowiedz #52 - Środa, 04.04.2007, 15:33:34 - NIEPRZECZYTANA »

rob jeśli uda mi się wrzucić drugi IC tak jak pisał nerwus to przy wiekszym turbie np od 130ski jaki byłby prawdopodobny przyrost KM i NM ? wtrysków narazie nie chce zmieniać ani pompy  :mrgreen:
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #53 - Środa, 04.04.2007, 16:14:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rob555"
Cytat: "Tominator"

Z dobrze utrzymana 2.0 16v to raczej marne masz szanse, 0-100 to może byś dużow tyle nie został ale potem to juz raczej papatki


Dokladnie
Dobra Astra GSI 16v przycierala mi nosa jak mialem ok 150KM...


Wytłumaczcie mi prosze jedną rzecz.
Jeżeli Wy wrzucacie filmiki, gdzie Wasze boilidy mając 120-130 KM robią 7.5s do setki to ile w takim bądź razie robi taka ibi mając 150 kucy pod machą  :?:

Bo mi wychodzi, że robi 6.5-7s a Astra GSI chyba ze 6-6.5 także po co kupować auta np Impreze z prawie 300ma kucami skoro można prawie to samo uzyskać z połowy stada  :niewiem:

PS: Ostatnio miałem pogoń za pewnym autkiem. Nieznacznie odchodziło mi dopiero przy końcu biegu i miałem wrażanie że z 10-15 góra 20 kucy i byśmy szli równo. Dojechaliśmy do świateł, spuszczam szybe i pytam co za motor. Odpowiedź brzmi 2.0 16V a o jakie auto mi chodziło można się domyślec bo jest tu o nim mowa  :hmm: Być może była to ta 136 a nie 150 ale to i tak nie burzy treści jaką chcę Wam przekazać.

Także czasami dochodzę do wniosku, że sami sobie zaprzeczacie. Np Tomi wychwala swoje 130KM a szydzi ze 120 w podobym aucie...
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
nerwus
Gość



« Odpowiedz #54 - Środa, 04.04.2007, 18:24:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rob555"
Dokladnie
Dobra Astra GSI 16v przycierala mi nosa jak mialem ok 150KM...


rob wez jeszcze pod uwage że astar jest o conajmniej 200 kg. lżejsza od calibry :neutral: może dla tego ?

[ Dodano: 2007-04-04, 19:53 ]
Cytat: "Abdul"
Także czasami dochodzę do wniosku, że sami sobie zaprzeczacie. Np Tomi wychwala swoje 130KM a szydzi ze 120 w podobym aucie...


Ja mam pewne porównanie mojej IBI z Tomiego bo jezdziłem jego co prawda jako pasażer ale jakiejś odczuwalnej różnicy nie widze   :neutral:

a co do CALIBRY to nie twierdze że dam rade każdej tylko pisze że jedną skarałem  :test:

i o ile dobrze pamiętam to 20 16V ma 8,5 sek. do 100 km/h więc o co wogóle chodzi  :niewiem:

[ Dodano: 2007-04-04, 20:01 ]
Cytat: "Abdul"
Być może była to ta 136 a nie 150 ale to i tak nie burzy treści jaką chcę Wam przekazać.


A były CALIBRY 136 ps ?
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #55 - Środa, 04.04.2007, 19:44:24 - NIEPRZECZYTANA »

Jest jak mówisz Nerwus.

Astra GSI w zalezności od silnika waży 1100-1150kg a osiągi jakie znalazłem dla najmocniejszej wersji (150KM) to 8,3-8,5 także jezeli faktycznie wychodzi Ci te 8 sekund to Calibra nie powina pierdąć

A co do silników w Astrze GSI to też się zdziwiłem, no chyba, że ten 136 był w cywilnej.
Oblookaj sam  :arrow: TUTAJ
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #56 - Środa, 04.04.2007, 20:01:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"

Wytłumaczcie mi prosze jedną rzecz.
Jeżeli Wy wrzucacie filmiki, gdzie Wasze boilidy mając 120-130 KM robią 7.5s do setki to ile w takim bądź razie robi taka ibi mając 150 kucy pod machą  :?:

Bo mi wychodzi, że robi 6.5-7s a Astra GSI chyba ze 6-6.5 także po co kupować auta np Impreze z prawie 300ma kucami skoro można prawie to samo uzyskać z połowy stada  :niewiem:


TDI 6k2 z setupem na ok 150KM ma wysokie 6 albo niskie 7 do paczki.
Pozniejsze mody nie zmieniaja za bardzo przyspieszenia do 100 bo po prostu seryjne gumy nie pozwalaja na duzo lepsze wyniki. Ja do paczki mam ok 6 sek mimo 230KM. Praktycznie do trojki wlacznie mam mielenie na suchym asfalcie....

Tommi
Tak - na wydajnieszym coolerze i wiekszej turbinie dostaniesz wyrazna poprawe w osiagach powyzej 3500 obr. Co do mocy max to kilka KM jest do lykniecia i ok kilkadziesiat Nm. Pozatym przebiegi beda bardziej plaskie.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #57 - Środa, 04.04.2007, 20:09:41 - NIEPRZECZYTANA »

Rob czyli mówisz, że taka Astra zejdzie spokojnie poniżej 7 skoro Cię łykała?? :) Jakoś nie mogę dać temu wiary  :hmm:

Z ciekawości badałem speeda do większej prędkościb bo tak jest wiarygodniej. Niestety nie było drogi ale do 150 wyszło mi bardzo podobnie (może sekunde mniej) jak ta Astra GSi 150KM ma do 160 (podejrzewam, że w praktyce ona też coś może urwać ale jakby nie było ma o 50% więcej kucy a masę tylko 10-15% większą niż moja marna benzynkowa Cordi :) )

A co do przyspieszenia to nawet nie gumy tylko za lekki silnik. Czasem zaleta a czasem wada. Kiedyś czytałem o Lupo w którego wszczepiono 1.8T podkręcone do 300KM i również miało "tylko" 6 sekund do paczki ale np na czwórce od 60 do 100 miało już ok 4sekund :) Przy tych mocach przydaje się już napęd na tył bo auto samo się dociska przy bucie :)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #58 - Środa, 04.04.2007, 21:05:36 - NIEPRZECZYTANA »

wsumie to chcialbym sie kiedys  przejechac z takim 150 tdi   bo jestem ciekaw ile by mi odszedl  , ze  130  stalem  kilka razy ale  jakos nic  niezdzialal ,  150  to moze byc cos  ciekawego w doswiadczeniach
Zapisane

nerwus
Gość



« Odpowiedz #59 - Czwartek, 05.04.2007, 05:43:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "joker"
wsumie to chcialbym sie kiedys przejechac z takim 150 tdi bo jestem ciekaw ile by mi odszedl , ze 130 stalem kilka razy ale jakos nic niezdzialal , 150 to moze byc cos ciekawego w doswiadczeniach


Jak moja IBI wkroczy w swfere mocy około 145-150 PS to kreska i jazda nie dla udawadniania czegokolwiek tylko z czystej ciekawości  i dla dobrej zabawy :hmm:

A wtryski i turbo już tuż tuż :satan:

[ Dodano: 2007-04-05, 06:46 ]
A ta 130-stka mocno dostała ? (o długość auta czy więcej) oczywiście do 100km/h bo dalej to pewnie nie było jej widać po chwili  :hmm:
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Było 90 a jest 161PS i 351NM
Skocz do: