Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Było 90 a jest 161PS i 351NM
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
3
...
15
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Było 90 a jest 161PS i 351NM (Przeczytany 115045 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
nerwus
Gość
Było 90 a jest 161PS i 351NM
«
Środa, 28.03.2007, 17:08:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak jak wczesniej obiecałem opisuje efekty jakie przyniósł wirus w mojej IBI
Poprostu jedna wielka FRAJDA
Wracając dzisiaj od Aligatora autostradą A4 miałem okazjie na pare testów nowego wcielenia mojej IBI i to czego dokonał Ali to jakas magia . Autko skrzydeł dostało
I tu wielkie DZIEKI dla Mira za polecenie takiego FACHMANA!!! jakim jest Ali
Narazie był tylko wirus ale za jakies dwa miesiące wtryski i turbo od 130 PS oczywiscie made in Ali :shock:
Już teraz 210 ( licznikowe ) bez emocji padło
zobaczymy co bedzie po kolejnych modyfikacjiach ?
Jeszcze raz WIELKIE dzięki dla wszystkich.
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 23.10.2007, 14:58:49 wysłane przez nerwus
»
Zapisane
predo
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #1 -
Środa, 28.03.2007, 18:17:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
gratki! jaki silnik dokladnie? 1.9 90km ALH? ile po wirusie ci wyszlo?
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #2 -
Środa, 28.03.2007, 18:57:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Po dalszych modach predkosc maxymalna nie przekroczy 220km/h, chyba ze pogrzebiesz w skrzyni, Wojtek wspominal cos kiedys o wydluzeniu 5 biegu ale blizej nic mi na ten temat nie wiadomo
Gratki i powodzenia w dalszych modach.
Zapisane
http://seat-racing.pl
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #3 -
Środa, 28.03.2007, 19:13:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Po dalszych modach predkosc maxymalna nie przekroczy 220km/h, chyba ze pogrzebiesz w skrzyni, Wojtek wspominal cos kiedys o wydluzeniu 5 biegu ale blizej nic mi na ten temat nie wiadomo
Gratki i powodzenia w dalszych modach.
U mnie licznikowe 260 by pekło
jak bym mial do tylu wyskalowane :mikolaj:
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #4 -
Środa, 28.03.2007, 19:17:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Osochozi? bo nie bardzo rozumiem z tym "do tylu wyskalowane"
Zapisane
http://seat-racing.pl
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #5 -
Środa, 28.03.2007, 19:28:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Że na wstecznym tyle robi...
Zapisane
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #6 -
Środa, 28.03.2007, 19:36:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "nerwus"
I tu wielkie DZIEKI dla Mira za polecenie takiego FACHMANA!!! jakim jest Ali
No widzisz
A chciałeś jechać nie wiadomo gdzie...
Niech Ci "banan" z twarzy nie zniknie,a po wtryskach i większej turbawce to dopiero będzie jazda
Do Ali'ego sam się pewnie wybiorę w niedługim czasie
Zapisane
Metody
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #7 -
Środa, 28.03.2007, 20:03:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Osochozi? bo nie bardzo rozumiem z tym "do tylu wyskalowane"
pewnie ma więcej obrotów
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #8 -
Środa, 28.03.2007, 20:35:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Osochozi? bo nie bardzo rozumiem z tym "do tylu wyskalowane"
Na hamowni przy 5000obr na mojej skrzyni pekło 242km/h. Jak dodamy blad licznika to by wskazal ok 260
. Generalnie zamknalem licznik i poszedl dalej zatrzymal sie a obroty wciaz rosly
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
nerwus
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #9 -
Środa, 28.03.2007, 20:52:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "rob555"
Generalnie zamknalem licznik i poszedl dalej zatrzymal sie a obroty wciaz rosly
Tylko jak ktoś pisał wczesniej to Ty w swoim potworku masz wymienione wszystkie ważniejsze komponenty
To nic dziwnego ze licznika Ci brakło
[
Dodano
: 2007-03-28, 21:55
]
i zresztą ja jadąc te 210 nie czułem się już zbyt pewnie w tak małym wozidełku :papa:
Ktoś z Was ma bardzo fajny podpis "nie jezdzij szybciej ........"
Zapisane
Stu
Świeżak
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Superb II
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #10 -
Środa, 28.03.2007, 23:02:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
nerwus
, masz silnik ALH czy inny ? i jak Cie cenowo wyszła ta modyfikacja ?
Zapisane
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #11 -
Środa, 28.03.2007, 23:04:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "rob555"
Na hamowni przy 5000obr na mojej skrzyni pekło 242km/h.
Hamownia hamownią, czekamy na road test photos...
Zapisane
nerwus
Gość
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #12 -
Czwartek, 29.03.2007, 05:38:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Stu"
nerwus, masz silnik ALH czy inny ? i jak Cie cenowo wyszła ta modyfikacja ?
Tak naprawde to ja nawet nie wiem jaki mam motor :neutral:
A cena to 1200 zł. Naprawde warto
POZDRO
Zapisane
Kashi
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #13 -
Czwartek, 29.03.2007, 09:20:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "nerwus"
Cytat: "Stu"
nerwus, masz silnik ALH czy inny ? i jak Cie cenowo wyszła ta modyfikacja ?
Tak naprawde to ja nawet nie wiem jaki mam motor :neutral:
A cena to 1200 zł. Naprawde warto
POZDRO
ktos tu kiedys pisal ze Aligator nie ma hamowni, czy w takim wypadku dochodza jeszcze koszty wizyty auta na hamowni przed i po?? czy jest to wliczone w cene?
Zapisane
1.9 Leon TS '04
Stu
Świeżak
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Superb II
Było 90 a jset 120 PS
«
Odpowiedz #14 -
Czwartek, 29.03.2007, 09:31:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "nerwus"
A cena to 1200 zł. Naprawde warto
POZDRO
wierze ze warto sam sie przymieżam do zarażenia TDIka wirusem
i taż tak do 120 KM
Zapisane
Strony: [
1
]
2
3
...
15
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Było 90 a jest 161PS i 351NM
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...