+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Było 90 a jest 161PS i 351NM
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Było 90 a jest 161PS i 351NM  (Przeczytany 115287 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #75 - Czwartek, 05.04.2007, 16:46:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
wieć ponawiam pytanie... dlaczego Wasze TDIki tak rwą do setki w porównaniu z podobnymi benzynkami o podobnej masie?

Ej no, bo 330Nm * 4 = 1320Nm = 220Nm * 6... Ja też chyba muszę przyłożyć... :pala:  :mrgreen:
Zapisane
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #76 - Czwartek, 05.04.2007, 20:39:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "nerwus"
Cytat: "joker"
wsumie to chcialbym sie kiedys przejechac z takim 150 tdi bo jestem ciekaw ile by mi odszedl , ze 130 stalem kilka razy ale jakos nic niezdzialal , 150 to moze byc cos ciekawego w doswiadczeniach


Jak moja IBI wkroczy w swfere mocy około 145-150 PS to kreska i jazda nie dla udawadniania czegokolwiek tylko z czystej ciekawości  i dla dobrej zabawy :hmm:

A wtryski i turbo już tuż tuż :satan:

[ Dodano: 2007-04-05, 06:46 ]
A ta 130-stka mocno dostała ? (o długość auta czy więcej) oczywiście do 100km/h bo dalej to pewnie nie było jej widać po chwili  :hmm:

130  dostala juz na 1  ok  pol  dlugosci , na  dwa  ok  2 dlugosci  3  byla   z tylu  sporo  , glownie  w tdi  chodzi o to ze jest  krotkie przelozenie  biegi sie szybko koncza a u mnie  sie to dopiero zaczyna jazda  bo na 2 mam 110 , na 3 do  170  bez problemu  , a niestety  w tdi  trzeba troche pomieszac tymi biegami  jakby niepatrzec  troche wczesniej  , mysle ze  z takim  150 konnym to by byla walka zacieta i to ostro  moze by mnie zjadl moze nie  bynajmniej jeszcze okazji niemialem
Zapisane

Tominator
Gość



« Odpowiedz #77 - Czwartek, 05.04.2007, 21:14:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "joker"
mysle ze z takim 150 konnym to by byla walka zacieta i to ostro moze by mnie zjadl moze nie bynajmniej jeszcze okazji niemialem

Jak wrzuce drugi IC i nowe turbo to możemy się spróbować :satan:
Zapisane
wizz
Gość



« Odpowiedz #78 - Czwartek, 05.04.2007, 23:08:44 - NIEPRZECZYTANA »

Zamiast kombinować z drugim IC, który efekty da marne, lepiej od razu zainwestować w FMIC'a.
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #79 - Czwartek, 05.04.2007, 23:34:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "wizz"
Zamiast kombinować z drugim IC, który efekty da marne, lepiej od razu zainwestować w FMIC'a.

Taaaaa...tylko że koszt customa to dobrze ponad 1500zł a drugi cooler to 350zł
Zapisane
wizz
Gość



« Odpowiedz #80 - Piątek, 06.04.2007, 07:51:43 - NIEPRZECZYTANA »

I to będzie 350zł wywalone w błoto. W końcu i tak zainwestujesz w FMIC'a. Lepiej trochę poczekać, odłożyć kasę i zrobić to porządnie.
Zapisane
cinek
Gość



« Odpowiedz #81 - Piątek, 06.04.2007, 13:36:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
Cytat: "wizz"
Zamiast kombinować z drugim IC, który efekty da marne, lepiej od razu zainwestować w FMIC'a.

Taaaaa...tylko że koszt customa to dobrze ponad 1500zł a drugi cooler to 350zł


A kto Ci każe robić FMIC'a u Tunera? Skoro nie masz kasy to sam sobie coś ulep.
IC z Iveco - 350zł, rurki z Obi - 70zł, gumy olejoodporne - 50zł + opaski itp.
Za ok 500-600zł możesz mieć całkiem fajny cooler, który spokojnie wystarczy Ci do mocy +/- 170KM, a przy zmianie turbo nie osiągniesz tyle, więc nawet zostanie zapas.
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #82 - Piątek, 06.04.2007, 16:49:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cinek"
ok 500-600zł możesz mieć całkiem fajny cooler, który spokojnie wystarczy Ci do mocy +/- 170KM, a przy zmianie turbo nie osiągniesz tyle, więc nawet zostanie zapas.

cinek ale ja mam klime i nie wcisne IC od iveco bez krojenia zderzaka a na rurki nie ma miejsca już wogóle
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #83 - Piątek, 06.04.2007, 20:49:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "the_ozyrys"
P.P.S. Ciekawe czy komuś się bedzie chciało to przeczytać... :roll:


Przeczytalem :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
cinek
Gość



« Odpowiedz #84 - Piątek, 06.04.2007, 21:09:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
Cytat: "cinek"
ok 500-600zł możesz mieć całkiem fajny cooler, który spokojnie wystarczy Ci do mocy +/- 170KM, a przy zmianie turbo nie osiągniesz tyle, więc nawet zostanie zapas.

cinek ale ja mam klime i nie wcisne IC od iveco bez krojenia zderzaka a na rurki nie ma miejsca już wogóle


No to coś bardziej "płaskiego": sharan, mondeo, c-klasa. Zawsze możesz zostawić ori rury do samego zderzaka, a resztę dorobić na krótkim odcinku do IC. Dalszą rurkę puścić nad pasem czołowym i zapewniam, że zda to egzamin.
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #85 - Piątek, 06.04.2007, 23:57:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cinek"
No to coś bardziej "płaskiego": sharan, mondeo, c-klasa. Zawsze możesz zostawić ori rury do samego zderzaka, a resztę dorobić na krótkim odcinku do IC. Dalszą rurkę puścić nad pasem czołowym i zapewniam, że zda to egzamin.

cinek jakby to było takie proste to już bym dawno miał zamontowane, Ty masz u siebie taki home made IC?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #86 - Sobota, 07.04.2007, 10:00:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
Cytat: "cinek"
No to coś bardziej "płaskiego": sharan, mondeo, c-klasa. Zawsze możesz zostawić ori rury do samego zderzaka, a resztę dorobić na krótkim odcinku do IC. Dalszą rurkę puścić nad pasem czołowym i zapewniam, że zda to egzamin.

cinek jakby to było takie proste to już bym dawno miał zamontowane, Ty masz u siebie taki home made IC?


To jest proste tylko trzeba miec checi zeby sie za to zabrac :ok:
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #87 - Niedziela, 08.04.2007, 10:34:46 - NIEPRZECZYTANA »

witam. nie jestem w temacie, ale jezeli mozna, to gdzie mozna za 1200zl zavirusowac sobie auto ? jestem z wrocka. pozdrawiam

ibi 1.9 tdi AGR
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #88 - Poniedziałek, 09.04.2007, 08:55:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "kozaxxx"
witam. nie jestem w temacie, ale jezeli mozna, to gdzie mozna za 1200zl zavirusowac sobie auto ? jestem z wrocka. pozdrawiam

ibi 1.9 tdi AGR
Master's tuning Katowice...Aligator(Wojtek)
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #89 - Poniedziałek, 09.04.2007, 11:48:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Cytat: "kozaxxx"
witam. nie jestem w temacie, ale jezeli mozna, to gdzie mozna za 1200zl zavirusowac sobie auto ? jestem z wrocka. pozdrawiam

ibi 1.9 tdi AGR
Master's tuning Katowice...Aligator(Wojtek)



MIRO wie co pisze  :ok: sam sprawdziłem  :rock:
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Było 90 a jest 161PS i 351NM
Skocz do: