+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» problem z wycieraczkami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z wycieraczkami  (Przeczytany 26920 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 04.02.2008, 22:06:04 - NIEPRZECZYTANA »

Jak masa albo zasilanie nie kontakci  to się właśnie tak dzieje , bo silnik łapie zasilanie przez żarówki od oswietlenia albo szybe ogrzewaną i nie ma siły wrócić na miejsce...
100% przewody
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 04.02.2008, 22:42:00 - NIEPRZECZYTANA »

ok sprawde wszystko w piatek lub sobote.
mam nadzieje ze masakry z tymi kablami to nie bedzie.
Tracer i raby dzieki za pomoc  :pub:
Zapisane

:google:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 04.02.2008, 22:58:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Jak masa albo zasilanie nie kontakci  to się właśnie tak dzieje , bo silnik łapie zasilanie przez żarówki od oswietlenia albo szybe ogrzewaną i nie ma siły wrócić na miejsce...
100% przewody
mozna to wykluczyc,
wystarczy 2 kable do aku i podlaczyc do silnika i od razu widac :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 05.02.2008, 11:53:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
mozna to wykluczyc,
wystarczy 2 kable do aku i podlaczyc do silnika i od razu widac
I to jest napewno prostsze i szybsze rozwiązanie niż sprawdzanie wiązki
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 05.02.2008, 12:36:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
wystarczy 2 kable do aku i podlaczyc do silnika i od razu widac

Jasne  :rotfl:
najlepiej po dachu puścic i tak jezdzić  :P  :P
I tak wiazka do naprawy i tak . Cudaczycie koledzy  :-X
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 05.02.2008, 12:56:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Jasne   
najlepiej po dachu puścic i tak jezdzić     
I tak wiazka do naprawy i tak . Cudaczycie koledzy   
jestes jak dziecko >:(
czytaj do jasnej...
Cytat: raby
mozna to wykluczyc,
wystarczy 2 kable do aku i podlaczyc do silnika i od razu widac 
czyli sprawdzic! NIE?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 05.02.2008, 13:06:00 - NIEPRZECZYTANA »

I jeszcze dodam,że fabrycznie kable sa bardzo napięte w klapie...
zatrzasniete na takich zapinkach .
Trzeba to odpiąć bo tak napięte przewody prężą i pękają.
Jak się im zrobi luz to starczą na dłużej ;) 8)  :-X
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #37 - Wtorek, 05.02.2008, 19:16:15 - NIEPRZECZYTANA »

panowie szukalem myslalem i znalzlem na vwgolf cos ciekawego
patrzcie, identyczny przypadek

Witam,

dzis wzialem sie za naprawe tylnej wycieraczki w moim Variancie (przy okazji "naprawilo sie" tez oswietlenie tablicy :helm:) , mianowicie wycieraczka chodzila dosc dziwnie-stawala na srodku itd. ....

przyczyna takiego swirowania wyciaraczki moze byc sam silniczek, ale przed wymiana silniczka (na shrocie chcieli za niego 150 zeta :rotfl: ) radze sprawdzic przelotke gumowa miedzy karoseria a klapa bagznika...u mnie to wygladalo tak:



jak zdjalem przelotke sprawa wygladala jeszcze ciekawie-doslownie kazdy kabel byl pekniety,niektore w wielu miejscach...wiec nie bylo czego ratowac trzeba bylo zrobic przeszczep :helm:

warsztat:



Lutowanie:


Izolowanie:





i replay lutowanie&izolowanie:



Mam nadzieje ze sie komus przyda maly przewodnik po przeszczepianiu kabli-nie jestem mechanikiem,zrobilem tak jak potrafie&ciesze sie ze dziala&mam 150 zeta w karmanie (ktore bym wydal za silniczek...
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 05.02.2008, 19:36:27 wysłane przez taz » Zapisane

:google:
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» problem z wycieraczkami
Skocz do: