+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» problem z wycieraczkami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z wycieraczkami  (Przeczytany 26939 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #15 - Sobota, 02.02.2008, 20:44:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
jak by padl to chyba by w ogole nie kontaktowal prawda?
pożycz od kogoś na chwile to się przekonasz ;D
ok dzieki
bede kombinowal

pozdrawiam
Zapisane

:google:
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #16 - Sobota, 02.02.2008, 21:12:32 - NIEPRZECZYTANA »

W
Witam.
Ja tez mam problem z wycieraczką ale tym razem jest to przednia.
Problem polega na tym ze jak włącze to sie zawiesi w połowie i pożniej zeby wrócila to trzeba znowu nacisnąć i wtedy ona nie wraca do punku w ktorym powinna sie znajdowac tylko staje pod kątem okolo 60 stopni.
Ma ktos jakis pomysł?
Wypalony bądz brudny styk w silniczku wycieraczek
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #17 - Sobota, 02.02.2008, 21:39:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Wypalony bądz brudny styk w silniczku wycieraczek

Raczej to. Gdyby to był przekaźnik to by się nie włączył lub nie wyłączyła, ale nie stawała w połowie.
Zapisane

taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #18 - Sobota, 02.02.2008, 21:45:40 - NIEPRZECZYTANA »

kiedys chcialem wyciagnac silnieczk ale nie dalo rady.
Okrecilem nakretki mocujace wewnatrz i jedna zewnatrzy przy szybie i nie chcial silniczek wyjsc.
Jak go wymontowac?
Zapisane

:google:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #19 - Sobota, 02.02.2008, 21:58:31 - NIEPRZECZYTANA »

Jak mnie pamięć nie myli to jeszcze trzeba zdjąć z niego mechanizm napędzający wycieraczki. Tak żeby została sama oś na przekładni.
Zapisane

taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #20 - Sobota, 02.02.2008, 22:33:18 - NIEPRZECZYTANA »

Jak mnie pamięć nie myli to jeszcze trzeba zdjąć z niego mechanizm napędzający wycieraczki. Tak żeby została sama oś na przekładni.
ok dzieki
jutro sprobuje
Zapisane

:google:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 04.02.2008, 00:17:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
Problem polega na tym ze jak włącze to sie zawiesi w połowie i pożniej zeby wrócila to trzeba znowu nacisnąć i wtedy ona nie wraca do punku w ktorym powinna sie znajdowac tylko staje pod kątem okolo 60 stopni.
Ma ktos jakis pomysł?
rozebrac mechanizm przy silniczku i przeczyscic.
Nie zaden przekaznik!
kiedys chcialem wyciagnac silnieczk ale nie dalo rady.
Okrecilem nakretki mocujace wewnatrz i jedna zewnatrzy przy szybie i nie chcial silniczek wyjsc.
Jak go wymontowac?
zdejmujesz ramiona i cale podszybie (czyli te plastiki) a poznie do odkrecenia zostaje 3 sruby i wychodzi caly mechanizm z silnikiem
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1711.msg59050#msg59050
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 04.02.2008, 17:58:22 - NIEPRZECZYTANA »

fuck dupa jas ja nie moge po 19 pisac postow bo mi sie kielbasi

chodzi mi o tylnia wycieraczke

przepraszam panowie
Zapisane

:google:
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #23 - Poniedziałek, 04.02.2008, 18:09:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
chodzi mi o tylnia wycieraczke

przepraszam panowie

wybaczone Ci bedze bo CIe koobieta bije


a coo do temmatu to niie moglismy zdjac ramienia z trzpienia silniczka wystajacego nad szybe odkrecona sruba a jak zdjac to cholera wie
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #24 - Poniedziałek, 04.02.2008, 18:17:58 - NIEPRZECZYTANA »

Jak tylnia to sprawa jest prosta.
Pękły przewody między klapą a nadwoziem i trzeba
je posztukować.Są w takich karbowanych gumowych rurkach.

Co do zdjęcia to zdejmuje się kapturek odkręca nakrętkę,
i podważa ramię bo jest na stożku,Potem jest duża nakrętka.
Trzy sruby w srodku i już,
ale 100% przewody  :!:
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 04.02.2008, 18:22:45 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #25 - Poniedziałek, 04.02.2008, 18:21:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
a coo do temmatu to niie moglismy zdjac ramienia z trzpienia silniczka wystajacego nad szybe odkrecona sruba a jak zdjac to cholera wie
Też mam ten problem. Na szczęście tylko ze zdjęciem, z cieknącym wężem sobie poradziłem i wszystko jest OK. Tylko ramie nie chce zejść, chciałem tak profilaktycznie zdjąć. Może kiedyś jak się ociepli to jakimś ściągaczem.

Wszystkie vario mają taki nędzny spryskiwacz z tyłu?
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Poniedziałek, 04.02.2008, 18:29:32 - NIEPRZECZYTANA »

taz:pala:

Cytat: uszek
niie moglismy zdjac ramienia z trzpienia silniczka wystajacego nad szybe odkrecona sruba a jak zdjac to cholera wie
ruszasz nim na boki, mozna postukac czyms, polac WD i podwazyc
Cytat: Tracer
bo jest na stożku
i sie zaciska.

Cos mi sie pamieta ze pisalem juz o tym :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 04.02.2008, 19:18:03 - NIEPRZECZYTANA »

Jak tylnia to sprawa jest prosta.
Pękły przewody między klapą a nadwoziem i trzeba
je posztukować.Są w takich karbowanych gumowych rurkach.

Co do zdjęcia to zdejmuje się kapturek odkręca nakrętkę,
i podważa ramię bo jest na stożku,Potem jest duża nakrętka.
Trzy sruby w srodku i już,
ale 100% przewody  :!:

mowisz przewody ?
zobacze co to sie dzieje

jak to nic nie da to wezme sie za silniczek
Zapisane

:google:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 04.02.2008, 19:47:16 - NIEPRZECZYTANA »

Po zdjęciu tapicerki masz wtyczkę do silniczka wycieraczek na wierzchu, zobacz napięcie.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 04.02.2008, 20:58:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
mowisz przewody ?
jezeli:
Cytat: taz
włącze to sie zawiesi w połowie i pożniej zeby wrócila to trzeba znowu nacisnąć i wtedy ona nie wraca do punku w ktorym powinna sie znajdowac tylko staje pod kątem okolo 60 stopni
to nie przewody.


Przewody - to ona nie zadziala wogole lub wywali bezpiecznik dodatkowo.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» problem z wycieraczkami
Skocz do: